Zat het net op te zoeken ja, de helft van de basisverdediging. Geen idee hoe zwaar de overtredingen waren maar direct rood beide.quote:
Precies, die bleven maar van achteruit opbouwen, dat was erg fijn. Dat die tweede helft zwak was lag ook meer aan vermoeidheid bij Feyenoord (de slechtste helft aller tijden volgens @Pistolero ). Uit moest je je aanpassen door die domme rode kaart van Til en de blunders van Marciano, maar eigenlijk waren we toen voetballend ook wel beter.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
Denk dat Slavia ook niet blij is met Feyenoord, die kregen in de Kuip toch ook wel een helftje voetballes.
Dat zou erg dom zijn, zeker aangezien ze in de EL nog uitgeschakeld werden door een Turkse middenmoter.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:41 schreef hhh38 het volgende:
Bij Marseille rekenen ze zich al rijk voor de finale
Was dat met die late kopgoal van Dessers op zo'n kutveld? Staat me niet heel veel meer van bij.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, die bleven maar van achteruit opbouwen, dat was erg fijn. Dat die tweede helft zwak was lag ook meer aan vermoeidheid bij Feyenoord (de slechtste helft aller tijden volgens @:pistolero ). Uit moest je je aanpassen door die domme rode kaart van Til en de blunders van Marciano, maar eigenlijk waren we toen voetballend ook wel beter.
Zou mooi zijn als ze die beide potjes missenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zat het net op te zoeken ja, de helft van de basisverdediging. Geen idee hoe zwaar de overtredingen waren maar direct rood beide.
Dan is er zelfs een kans dat ze 2 wedstrijden missen of is dat niet zo?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zat het net op te zoeken ja, de helft van de basisverdediging. Geen idee hoe zwaar de overtredingen waren maar direct rood beide.
Dat gebeurt meestal wel ja. Wel vreemd dat die jongens in een zo goed als beslist tweeluik nog tweemaal rood pakken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan is er zelfs een kans dat ze 2 wedstrijden missen of is dat niet zo?
Jazeker, al zie ik in de samenvatting dat ik verkeerd keek. Was 2x geel en een zwaar bestrafte rode kaart.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan is er zelfs een kans dat ze 2 wedstrijden missen of is dat niet zo?
Marseille wordt ook heel erg lastig maar een halve finale halen en nog 2,5 miljoen bijstrijken zou toch moeten kunnen. Dan heb je wat mij betreft echt al een fantastisch Europees seizoen bij elkaar gespeeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:41 schreef hhh38 het volgende:
Bij Marseille rekenen ze zich al rijk voor de finale
Die tweede rode kaart vond ik niet terecht, maar van de UEFA kan je dan altijd wel twee wedstrijden schorsing verwachten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, al zie ik in de samenvatting dat ik verkeerd keek. Was 2x geel en een zwaar bestrafte rode kaart.
https://www.espn.nl/video/clip/_/id/10084306
Ach dat kan je over iedere ronde zeggen tot dusver, zeker bij Feyenoordquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Typisch Nederlands om er dan uit te vliegen.
Het was een VI verwijzing maar met name in die thuiswedstrijd bleven ze tot in den debiele opbouwen kan ik me heugen, iets wat niet heel goed werkte. Ook veel doelpuntrijke duels, o.a. tegen Fener en Lask.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Spelen juist aanvallend kan ik me herinneren.
Ja dat was die wedstrijd. Feyenoord kreeg de eerste helft al dubieus rood en vocht zich knap terug in die wedstrijd. Was ook dikverdiend dat gelijkspel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was dat met die late kopgoal van Dessers op zo'n kutveld? Staat me niet heel veel meer van bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |