SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ook niet minder?quote:
Badmeester wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Super lekker weer, de hele dag binnen gezetengenieten
En dan zo'n vieze schimmelvoet of kalknagel oplopen zekerquote:
Schimpiequote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan zo'n vieze schimmelvoet of kalknagel oplopen zeker
Ik las dit als ooggel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn ooggel wordt uit de handel genomen
Ik heb al uitgevonden dat het gewoon een nieuwe naam heeft gekregen. Raar dat ze dat bij de apotheek niet wetenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel nog online een hele hoop van die oogels bestellen.
die kwam even verkennen, is je gras gemaaid?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:57 schreef Ama het volgende:
Ik zag die vrouw weer maar nu met een man. Straks zijn dat mijn nieuwe buren.
Ze zoeken een derde voor hun trouplequote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:57 schreef Ama het volgende:
Ik zag die vrouw weer maar nu met een man. Straks zijn dat mijn nieuwe buren.
Nee want kan nog niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
die kwam even verkennen, is je gras gemaaid?
Barbecuequote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:10 schreef Ama het volgende:
Denk eind volgende maand grasmaaien. Net wel even mijn BBQ bij de buren uit de tuin gehaald en hun container teruggezet hehe.
Mweh mijn tuin bestaat vooral uit gras, weet niet hoe handig dat is.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:14 schreef dud0r het volgende:
Gewoon je tuin in de brand steken voor de barbecue dan maar
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar heb al een nieuwe in de kast staan.
Niet echt handigquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Mweh mijn tuin bestaat vooral uit gras, weet niet hoe handig dat is.
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Barbecue bij jou van de zomer
Nu al zin in
Dat vind ik toch wel lekker met speklapjes enz.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:23 schreef Karzai het volgende:
nee dan heb je geen rooksmaak van de kooltjes
quote:
Gewoon een gemengde keuken. Niet specifiek uit 1 landquote:
Moet je aan Etto geven, die is daar dol opquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:24 schreef Ama het volgende:
En als toetje nog een gevulde koek want kreeg ik als bedankje omdat ik brood kwam brengen naar iemand met corona.
Weet niet eens wat dat is.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dat beslissen wij
[..]
@:ama en ik sowieso een keer.
Maar Etto lust niks.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je aan Etto geven, die is daar dol op
Oh ja.quote:
Wel handig als je zo'n vriend hebt, eet die je eten ook niet op.quote:
Natuurlijk welquote:
Vooruit dan maarquote:
Ja, maar patat bijv. lust iedereen wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel handig als je zo'n vriend hebt, eet die je eten ook niet op.
Kaas ook zou je denken, iig als je een Nederlander bent en geen veganist.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar patat bijv. lust iedereen wel.
Anders ben je geen mens
Ik ken iemand die geen slagroom lust, vond ik ook raar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Kaas ook zou je denken, iig als je een Nederlander bent en geen veganist.
Deze persoon is nu niet meer in je leven tochquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand die geen slagroom lust, vond ik ook raar.
Ga eens werkenquote:
Kikkers?quote:
Zat adressen hoor. Zeker in Amsterdam.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:42 schreef Karzai het volgende:
Zou niet weten waar ik ze hier kan krijgen
ik heb ze hier wel een keer gegetenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zat adressen hoor. Zeker in Amsterdam.
Ga je undercover op de bloemenveiling?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:56 schreef bitterbal het volgende:
wat vinden jullie hiervan?
https://www.otrium.nl/pro(...)l-white-screen-print
https://www.otrium.nl/pro(...)ercolor-floral-white
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je undercover op de bloemenveiling?
Mjaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik vind de kleuren van die tweede leuker, maar de letters van de eerstequote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:56 schreef bitterbal het volgende:
ik weet niet welkequote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind de kleuren van die tweede leuker, maar de letters van de eerste
Maar past wel bij je
Ben niet zo'n fan van al die grote teksten er op, en anders de tweedequote:
en de kleuren dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van al die grote teksten er op, en anders de tweede
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:03 schreef Karzai het volgende:
nee ik vind ze niet echt mooi, ik snap dat je een uitbundig meisje bent maar het kan wat ingetogener met iets meer stijl
Dits zijn van die Chinese printjes die je op de dappermarkt koopt
ik ben geen mode expert, maar dat zou helpenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja maar als je dat draag met zwarte kleding valt het allemaal mee toch?
Ja de tweede zeg ik tochquote:
vind die eerste denk ik ook mooier jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De eerste. Die teksten op de rug vind ik niet zo fraai.
Lekker heel de dag hiermee rond lopenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De eerste. Die teksten op de rug vind ik niet zo fraai.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind die eerste denk ik ook mooier ja
Met die vent?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker heel de dag hiermee rond lopen
[ afbeelding ]
Ja staat toch Hofman op die armquote:
Tim Hofman heet zo jaquote:
Prima wandelweerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:12 schreef LTVDK het volgende:
Moet trouwens eens aan de wandel, net een heel pak koekjes weggewerkt
vind ik een vreemde kleur maar die bloemen zijn mooi jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze is ook wel fraai
https://www.otrium.nl/product/womens-voyage-coach-vintage-floral
Heb geen zin om op te staanquote:
Krijg er geen zomerse vibes vanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:16 schreef bitterbal het volgende:
deze is er ook nog
[ afbeelding ]
https://www.otrium.nl/product/womens-coach-summer-floral-black
Als je een kleuter dit aantrekt slaan zijn leeftijdsgenootjes hem helemaal in elkaar op het schoolplein.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze is ook wel fraai
https://www.otrium.nl/product/womens-voyage-coach-vintage-floral
nee ik ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg er geen zomerse vibes van
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een kleuter dit aantrekt slaan zijn leeftijdsgenootjes hem helemaal in elkaar op het schoolplein.
Ik wil nietquote:
Wat is dit nou weerquote:
Beetje late reactie @Dr_Flash was wel heeeeel erg lekker die Peking eendquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn Chinees is echt goed@:Spockjuh @:goitske @:Dezwabber @:Devilswhore @:liesje1979 @:Light
Komt allen hier eten
Maar heb nog helemaal niet gelopen vandaag?quote:
je kan best een dag overslaanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar heb nog helemaal niet gelopen vandaag?
Het is niet zo dat je kont ontploft als je een keer niet tippelt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar heb nog helemaal niet gelopen vandaag?
Mja moet sowieso nog wel een stukje lopen want anders heb ik geen eten vanavondquote:
Weer chinees?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja moet sowieso nog wel een stukje lopen want anders heb ik geen eten vanavond
Hoezo weer?quote:
Is ook al 3 weken geleden voor het laatst ofzo hoorquote:
tijd vliegt voorbijquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook al 3 weken geleden voor het laatst ofzo hoor
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
luister niet naar us, die wil je in een kokerrokje
Keer zeetong eten of sliptongetjes, stuk gezonder en 8000 keer lekkerderquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook al 3 weken geleden voor het laatst ofzo hoor
Heh, ik zei niks daarover?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
luister niet naar us, die wil je in een kokerrokje
neequote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heh, ik zei niks daarover?
Bitterbal, heb jij een kokerrokje?
pffff wat een somberheid dan overalquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
Kledingstukken met meer dan twee kleuren moeten verboden worden.
Dan ga ik maar aan de wandel en doe ik wel een lang rondje zodat ik gelijk langs de chinees kanquote:
oke eet smakelijk alvastquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik maar aan de wandel en doe ik wel een lang rondje zodat ik gelijk langs de chinees kan
Merciquote:
Nou nouquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ziet er toch niet uit, leuk als je een dikke Turkse poets bent van 72 of zo.
Zijn de nuclear launch codes disabled?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:23 schreef UitStraling het volgende:
Moest net wat schijtingewikkelds doen en er zaten een boel mensen wereldwijd mee te kijken op mijn vingers, nu heb ik natte handjes en koppijn
Gewoon jezelf blijvenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind ik nou niks aan
heb ook geen hakken
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:35 schreef kwiwi het volgende:
WeekendSky Crime here I come.
[ afbeelding ]
We zijn weer veiligquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn de nuclear launch codes disabled?
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo’n leren met witte blouse er boven
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn de nuclear launch codes disabled?
Die stijl doet me helemaal niksquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo’n leren met witte blouse er boven
das wel een mooie vrouw hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje Nannechien van het journaal of hoe dat kortpittige kapsel ook heet.
Rok te kort?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die stijl doet me helemaal niks
Met lange haren zou ik die echt gulzig verorberen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje Nannechien van het journaal of hoe dat kortpittige kapsel ook heet.
Wow ik heb een knotje nu.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haar ook. Daar kun je geen knotje mee maken
ik over 4 dagenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:52 schreef UitStraling het volgende:
Nog een klusje en dan weekend [ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steekt kaarsje als steunbetuiging aan voor balletje en stopt sinaasappelzuurtje in de mond [ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steekt kaarsje als steunbetuiging aan voor balletje en stopt sinaasappelzuurtje in de mond [ link | afbeelding ]
Effen knalgroen is heul niet somber.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pffff wat een somberheid dan overal
vol zon op balkonquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Toch nog even een uurtje buiten kunnen zitten. Was lekker, nu koud.
ikea heeft vaak leuke buiten dingenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:11 schreef mschol het volgende:
[..]
vol zon op balkon
dus is nog wel oke hier
alleen geen lekker iets om op te zitten
Ga dat eens regelen danquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:11 schreef mschol het volgende:
[..]
vol zon op balkon
dus is nog wel oke hier
Shoppenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:11 schreef mschol het volgende:
[..]
vol zon op balkon
dus is nog wel oke hier
nee hoor, je post gewoon nog op fokquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens fml, internet is ermee gekapt.
Leuke dingen uitzoekenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
voor de zomer ga ik dat wel regelen ja..
[..]
dat is helemaal niet![]()
Ja, ik heb geen onbeperkte data mobiel, dus heel veel beters qua optie heb ik niet.quote:
Hoe post je danquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens fml, internet is ermee gekapt.
Helaas kan je data niet doneren. Ik heb nog wel tien GB over deze maandquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen onbeperkte data mobiel, dus heel veel beters qua optie heb ik niet.
So sad.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helaas kan je data niet doneren. Ik heb nog wel tien GB over deze maand
ik heb onbeperkte GB's overquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helaas kan je data niet doneren. Ik heb nog wel tien GB over deze maand
Was er net nog. Maar was sterk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:48 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Die nep Maltesers zijn er volgende week weer bij de Kruidvat.
Ik heb 10gb en dan nog eens 5gb gratis en kreeg vorige week de melding dat ik nog eens gratis 5gb krijg.quote:
Apple hequote:
Oke Marco B.quote:
Hoe lang ben jij al geen mod meerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:27 schreef Ama het volgende:
Kluun heeft weer eens tijd genomen voor mij:
[ afbeelding ]
Geil, een stille aanbidderquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:27 schreef Ama het volgende:
Kluun heeft weer eens tijd genomen voor mij:
[ afbeelding ]
"Waanzinwekkend" zelfsquote:
Hee ouwe belangrijkerd, kom je ook lekker weekend vieren?quote:
Voorgerecht heb ik al op. Yakitori spiesquote:
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voorgerecht heb ik al op. Yakitori spies
Hoofdgerecht is zojuist gebracht. Varkenshaas saté
Nou, het is op. Niet echt vies maar het hoeft niet meer gekocht te worden. Mij te kleverig. Wat een rommel zeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
even kijken of biologische gorgonzola lekker is op toastjes.
dubbel spiesenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voorgerecht heb ik al op. Yakitori spies
Hoofdgerecht is zojuist gebracht. Varkenshaas saté
Hoezo ineens?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
ga vanaaf nog vies dik pasta eten en dan is het klaar
Denk dat er wereldwijd miljoenen beeldschermen gaan sneuvelen als mijn pens in een jurkje terecht komtquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon pens in die jurkjes is geen gezicht. Hb jij dat ook?
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat er wereldwijd miljoenen beeldschermen gaan sneuvelen als mijn pens in een jurkje terecht komt
Pics graag.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat er wereldwijd miljoenen beeldschermen gaan sneuvelen als mijn pens in een jurkje terecht komt
Gelachenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja graagquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
*doet op alle keuken kastjes een slot
En thuisbezorgd op slotquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
*doet op alle keuken kastjes een slot
Minder snackballenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:42 schreef bitterbal het volgende:
en had 1 leuk jurkje nog van de vorige keer en dan zie je echt zon buik zitten
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:45 schreef bitterbal het volgende:
vanmiddag ook weer zon stuk appeltaart met slagroom naar binnen zitten proppen
Nou ja ik denk eigenlijk vooral aan veel meer bewegen. Zittend beroep is funestquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:44 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij kan ik al veel winst boeken met geen cola meer drinken
ja je ging voorheen tocj elke dag voor werk lopenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik denk eigenlijk vooral aan veel meer bewegen. Zittend beroep is funest
Mag er bij jou ook wat van af?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:48 schreef mschol het volgende:
ik moet eigenlijk meer regelmaat creeeren in eten, dat voorkomt dat ik ga avond snacken
maar dat wil nog niet echt lukken
Check.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bewegen is sowieso top, maar afvallen is helaas vooral dieet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon pens in die jurkjes is geen gezicht. Hb jij dat ook?
Ik denk dat als ik elke dag 10.000 stappen zou zetten en überhaupt zou sporten ik al een heel eind kom.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bewegen is sowieso top, maar afvallen is helaas vooral dieet.
ja broodje zalm. Smaakte best oke. misschien wat weinig.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker geluncht vanmiddag? Wat was het geworden?
Ja ik eet gewoon waar ik zin in heb inderdaad. En een wandelingetje graag natuurlijk, maar dat zou nog veel meer mogen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je ging voorheen tocj elke dag voor werk lopen
maar ook jij snackt veel hoor
Mja, reep chocolade en je staat effectief weer op nul. Ervaring, helaas.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik elke dag 10.000 stappen zou zetten en überhaupt zou sporten ik al een heel eind kom.
O Ja die had ik gister ook gezien in m'n zoektocht.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja broodje zalm. Smaakte best oke. misschien wat weinig.
waren bij prachtig geweest.
Liever op nul dan in de plus, zoals nu.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, reep chocolade en je staat effectief weer op nul. Ervaring, helaas.
Zou daar eens wat serieuzer naar moeten kijken inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bewegen is sowieso top, maar afvallen is helaas vooral dieet.
mooie locatie. We gingen eerst buiten zitten. Zaten veel mensen op terras maar ik vond het toch te frisquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O Ja die had ik gister ook gezien in m'n zoektocht.
Dat zeg ik, dieet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Als ik daarbij dan ook de chocola en sausjes liet staan.
Wat ik allemaal vrat op m'n zeventiende. Maat 36 en tussen de middag een Big Mac menu naar binnen duwen, met als toetje een milkshake.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:55 schreef bitterbal het volgende:
bizar wat ik allemaal kon vreten toen ik nog rookte en niet aankomen
zit nu op 16 kilo er bij
ja leeftijd heeft ook effectquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat ik allemaal vrat op m'n zeventiende. Maat 36 en tussen de middag een Big Mac menu naar binnen duwen, met als toetje een milkshake.
En dan word je 30. BAM.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:57 schreef CherryLips het volgende:
En op m'n zeventiende had ik een tijdje dat ik niks at. Was ook geen succes.
mja maar geloof dta bier ook wel echt een dikmaker is?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik werkte jarenlang in de friettent. Altijd zo mager als een latje gebleven. Rond de eeuwwisseling ging ik 40 uur per week achter een computer werken. En bier drinken. Best veel. Dacht eigenlijk altijd dat het van het bier kwam maar ik ben al jaren fors aan het minderen nu en ik blijf even zwaar
Net hoe de rest van je dieet is.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja maar geloof dta bier ook wel echt een dikmaker is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |