Hij zegt zelf beter te zijn dan bij het WK/Roubaix, dus dat komt vast wel goed..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:27 schreef Fretwork het volgende:
Vooropgesteld dat ik denk dat Wout momenteel sterker is, is dit voor Mathieu wel een ideale eerste koers qua kansen.
6 uur lang rustig peddelen en dan een paar maximale efforts en een sprint. Conditioneel gezien een stuk makkelijker dan je en Vlaamse klassieker.
Mooie statistiekquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:20 schreef franklop het volgende:
Als we Cancellara (2008) en Cavendish (2009) nog meenemen hebben we dus elk jaar een andere winnaar gehad. Gaat Wout van Aert dit doorbreken? Stuyven gaat zichzelf in ieder geval niet opvolgen, want ziek.
Pogacar zou ik niet direct omschrijven als een complete verrassing. Een complete verassing, dat sluit ik dan weer niet uit (en ik heb daar géén zin in).quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mooie statistiek
Dan moeten we dus hopen op Mathieu, Sagan of een complete verrassing.
Bauhaus, Pidcock, dikke Mads, Pogacarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mooie statistiek
Dan moeten we dus hopen op Mathieu, Sagan of een complete verrassing.
Bauhaus zou ik dan wel weer een enorme verrassing vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Bauhaus, Pidcock, dikke Mads, Pogacar
Dacht dat hij gisteren nog won, maar dat bleek Walscheid te zijn. Goede nationaliteit, verkeerde poppetjequote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bauhas zou ik dan wel weer een enorme verrassing vinden
Zouden Pidcock en Pogacar niet een winnaar zijn à la Nibali?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Bauhaus, Pidcock, dikke Mads, Pogacar
Ja, is hij fit genoeg om een rol te spelen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik gooi een steen in de kikkerpoel: Filippo Ganna.
Denk dat Wout het best op een sprint aan wil laten komen, zeker zonder Ewanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:18 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Laat deze story van Mathieu het beeld zien wat we zondag gaan zien? Iedereen kijken naar Wout?
Zondag zou dan wel een herhaling zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:18 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Laat deze story van Mathieu het beeld zien wat we zondag gaan zien? Iedereen kijken naar Wout?
Oh, ik dacht serieus dat het zondag was, maar het is morgen alquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Zondag zou dan wel een herhaling zijn.
Je klassiekers niet kennenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht serieus dat het zondag was, maar het is morgen al
Lijkt me wel. Eerder had je Lotto Soudal die een sprint wil en UAE die het hard wil maken. Nu Ewan wegvalt lijkt me dat ze voor eerste naar Wout kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:18 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Van 1935 tot en met 1953 werd deze wedstrijd verreden op 19 maart, de feestdag van Sint Jozef, vandaar zijn andere bijnaam, de Sint-Jozefsklassieker. Van 1954 tot 2012 vond de wedstrijd plaats op zaterdag die aanleunde bij 19 maart of op 19 maart als deze datum op een zaterdag viel. In 2013, 2014 en 2015 werd de wedstrijd op zondag verreden.[1] Vanaf 2016 wordt de wedstrijd weer op zaterdag verreden.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je klassiekers niet kennenDe Omloop en Milaan San Remo zijn altijd op een zaterdag.
Maar Wout hoeft het niet in een sprint af te maken, die kan ook gokken dat hij Pogacar bij kan houden en ze samen wegrijden. Op die manier won hij ook MSRquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Eerder had je Lotto Soudal die een sprint wil en UAE die het hard wil maken. Nu Ewan wegvalt lijkt me dat ze voor eerste naar Wout kijken.
Daar heeft hij een sterkere ploeg (en bij voorkeur tegenwind) voor nodig. Als hij al mee zou overleven zou iedereen naar hem kijken bij aanvallen na de Poggio.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
Wellicht grootste kans ooit voor Klep
Dat klopt, die kan ook ervoor kiezen om mee te gaan met Tadej. Hoe dan ook zal Jumbo een groter deel van het werk moeten doenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar Wout hoeft het niet in een sprint af te maken, die kan ook gokken dat hij Pogacar bij kan houden en ze samen wegrijden. Op die manier won hij ook MSR
Veel minder verrassend. Nibali was echt een enorme outsider en niet bijzonder in vorm dat voorjaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zouden Pidcock en Pogacar niet een winnaar zijn à la Nibali?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |