Welke logo?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:24 schreef Nattekat het volgende:
Even wennen, maar dat logo mogen ze wmb zo snel mogelijk eruit slopen
Zeker weer door een Amerikaan ontworpen.
Heb je weer wat gevonden om over te mekkeren?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:24 schreef Nattekat het volgende:
Even wennen, maar dat logo mogen ze wmb zo snel mogelijk eruit slopen
Zeker weer door een Amerikaan ontworpen.
Ik heb geen klachten vooralsnogquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:25 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay wordt ondergepoept op Twitter. Erg mooi.
Linksboven. Alles is minimaal, maar de meest niet boeiende informatie steekt er heel erg uit.quote:
Dat was al zo bij Abu Dhabi 2021.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Horner heeft geen zin meer in een mondkap aan de pitmuur zie ik.
Ik vond de beeldkwaliteit op mijn telefoontje ook wel aardig, maar op mijn laptop is het ineens vrij lelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:22 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ah goede vraag.
De app en beeldkwaliteit bevalt me goed. Ik heb nog niks geluisterd of een programma gezien, maar dit verrast me positief
ToTo ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeft niet meer meen ik. Verplicht testen + de bubbels zijn ook afgeschaft.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er ligt veel zand in Bahrein om zandzakken te vullenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Hamilton maar 1.5 seconden langzamer dan Max. Valt mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |