abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_204124145
Here we go again lads and lasses.....

quote:
WTC Building 7 Data Released: University of Alaska Fairbanks has released over 600GB of data regarding their finding that fire did NOT bring down building 7 on 9/11, as claimed by NIST - which has yet to release their data.

A Structural Reevaluation of the Collapse of World Trade Center 7

In summary, several findings were made from the analyses above:

Columns 79, 80, and 81 did not fail at the lower floors of the building. Instead, they needed to have failed at the upper floors of the building all the way to the penthouse. Yet there were no documented fires above Floor 30. Therefore, fire did not cause the collapse of Columns 79, 80, and 81 nor the collapse of the east penthouse.

The hypothetical failure of Columns 79, 80, and 81 — the three easternmost core columns — would not trigger a horizontal progression of core column failures. Therefore, the hypotheses of NIST, Arup/Nordenson, and Weidlinger that the buckling of Column 79 would trigger a progressive collapse of the entire building are invalid, and the collapse of Columns 79, 80, and 81 high in the building was a separate and distinct event.

Even if we assume the failure of Columns 79, 80, and 81 could lead to the failure of the next row of core columns, the hypothetical failure of Columns 76 to 81 would overload the exterior columns around the southeast corner of the building, rather than overloading the next row of core columns to the west, which would result in the building tipping to the southeast and not in a straight-down collapse.

The hypothetical simultaneous failure of all core columns would cause the building to tip to the southwest and would not cause a straight-down collapse.

The simultaneous failure of all core columns over 8 stories followed 1.3 seconds later by the simultaneous failure of all exterior columns over 8 stories produces almost exactly the behavior observed in videos of the collapse. The collapse could have started at various floors starting at Floor 16 and below and produced the same behavior.

It is our conclusion that the collapse of WTC 7 was a global failure involving the nearsimultaneous failure of all columns in the building and not a progressive collapse involving the sequential failure of columns throughout the building.

Despite simulating a number of hypothetical scenarios, we were unable to identify any progressive sequence of failures that could have taken place on September 11, 2001, and caused 112 a total collapse of the building, let alone the observed straight-down collapse with approximately 2.5 seconds of free fall and minimal differential movement of the exterior.

http://ine.uaf.edu/wtc7



Dat is dus niet wat we zien gebeuren:






Geen enkele weerstand waar te nemen. Vliegtuig smelt samen met 8 verdiepingen aan gewapende betonnen vloeren, vloertrussen en dikke stalen perimeter kolommen.


Vooral glas? Nee:







MUST SEE:

Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204124185
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:40 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
"NISTs best guess", die geenszins correspondeert met wat we zien. De intentie van NIST was sws wel duidelijk geworden door het achterwegen laten van de meest voor zichzelf sprekende feiten: de twee momenten waarop de toren met FFS viel.
Daar las ik eerst overheen: welke 2 momenten van FFS?
In het rapport staat eentje, die door toenmalig AE911Truth-lid Chandler was aangedragen.

Speaking of AE911Truth: ik begreep dat chairman Richard Gage uit de club is gezet. Kennelijk omdat zijn ideeën te extreem werden gevonden door de rest van de organisatie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 18 maart 2022 @ 10:36:49 #3
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204124237
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 10:22 schreef Wantie het volgende: [..] Daar had ik geeneens aan gedacht :o Maar daar komt het wel op neer. Het zogenaamde Huchison Effect. Het is een heel oude theorie die in feite is vervangen door de thermite theorie. Maar toch kom je zo nu en dan nog wel een aanhanger tegen. Maar in 2006 had je complete websites gewijd aan de vreemde kraters in deze 3 WTC gebouwen...
Ik vond zelf wel interessant dat niet al Qaida maar een joodse belangen instantie achter de aanslagen zit.

Let op, wie heeft er namelijk een groot belang aan een Amerikaanse interventie in het midden Oosten?

Hup dat kleine landje Israël om de simpele reden dat de aandacht dan weg word gehaald van het land zelf.

Zeker achteraf gezien werd de afgelopen 20 jaar gedoe in Israël dus naar de achtergrond gedrukt, dus ze hadden er wel degelijk wat baat bij.

Hoe zet je zoiets op?
Nou de mossad is een zeer goede inlichtingen dienst die misschien wel een vinger in de pap kon hebben in een terroristische organisatie zoals een al-qaida en dus gewoon hun wat opgepept om dus een aanslag te plegen op Amerikaans grondgebied.

Hoe ze dat hebben kunnen uitvoeren is mij verder niet bekend, maar ik vond het best interessante theorie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204124455
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 10:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik vond zelf wel interessant dat niet al Qaida maar een joodse belangen instantie achter de aanslagen zit.

Let op, wie heeft er namelijk een groot belang aan een Amerikaanse interventie in het midden Oosten?

Hup dat kleine landje Israël om de simpele reden dat de aandacht dan weg word gehaald van het land zelf.

Zeker achteraf gezien werd de afgelopen 20 jaar gedoe in Israël dus naar de achtergrond gedrukt, dus ze hadden er wel degelijk wat baat bij.

Hoe zet je zoiets op?
Nou de mossad is een zeer goede inlichtingen dienst die misschien wel een vinger in de pap kon hebben in een terroristische organisatie zoals een al-qaida en dus gewoon hun wat opgepept om dus een aanslag te plegen op Amerikaans grondgebied.

Hoe ze dat hebben kunnen uitvoeren is mij verder niet bekend, maar ik vond het best interessante theorie.
Waar bij mij de meeste theorieën op breken is de flinterdunne connectie met Afghanistan en de veel stevigere connectie met Saudi Arabië.
Dat maakt het nogal onwaarschijnlijk dat het om een false flag gaat met als doel Amerikaanse belangen in het midden Oosten te verstevigen.
Als dat h t doel is, waarom dan 15 Saudi's en 4 terroristen uit landen als Libanon, Egypte en UAE de schuld geven. Allemaal landen die een goede band hebben met de VS.
Plus een heel voorgaand traject door Europa van de kapers.
Al Jazeera heeft destijds familieleden en andere nabestaanden van de kapers geïnterviewd. Dat maakt de theorie dat de kapers acteurs waren of niet bestaan, danwel nog leven en er niets mee te maken hebben niet echt houdbaar. Ook video's van de kapers die hun motieven uiteenzetten, spreken voor een groep in bijzijn van Bin Laden en andere kopstukken van Al Qaeda, beelden van trainingen van kapers in terreurkampen, etc ondermijnen die theorie ook.
Uiteraard zou dat allemaal nep kunnen zijn om ons westerlingen achter de VS te scharen, maar het gaat voor een groot deel om beelden die door de msm volledig zijn genegeerd. Je moet echt diep graven in de materie om ze te vinden.

Met WTC 7 heb ik hetzelfde: wat voegt het clandestien slopen van die toren toe aan een false flag?
Niets in feite. De gewone man heeft er nog nooit van gehoord.
Waarom dan het plot ingewikkelder en riskanter maken door een derde toren uren later op te blazen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 18 maart 2022 @ 16:03:37 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204127933
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 10:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waar bij mij de meeste theorieën op breken is de flinterdunne connectie met Afghanistan en de veel stevigere connectie met Saudi Arabië.
Dat maakt het nogal onwaarschijnlijk dat het om een false flag gaat met als doel Amerikaanse belangen in het midden Oosten te verstevigen.
Als dat h t doel is, waarom dan 15 Saudi's en 4 terroristen uit landen als Libanon, Egypte en UAE de schuld geven. Allemaal landen die een goede band hebben met de VS.
Plus een heel voorgaand traject door Europa van de kapers.
Al Jazeera heeft destijds familieleden en andere nabestaanden van de kapers geïnterviewd. Dat maakt de theorie dat de kapers acteurs waren of niet bestaan, danwel nog leven en er niets mee te maken hebben niet echt houdbaar. Ook video's van de kapers die hun motieven uiteenzetten, spreken voor een groep in bijzijn van Bin Laden en andere kopstukken van Al Qaeda, beelden van trainingen van kapers in terreurkampen, etc ondermijnen die theorie ook.
Uiteraard zou dat allemaal nep kunnen zijn om ons westerlingen achter de VS te scharen, maar het gaat voor een groot deel om beelden die door de msm volledig zijn genegeerd. Je moet echt diep graven in de materie om ze te vinden.

Met WTC 7 heb ik hetzelfde: wat voegt het clandestien slopen van die toren toe aan een false flag?
Niets in feite. De gewone man heeft er nog nooit van gehoord.
Waarom dan het plot ingewikkelder en riskanter maken door een derde toren uren later op te blazen?
De theorie is dat er een bak geld lag opgeslagen.
Maar dan denk ik op mijn beurt.
Wtc7 storte om rond ongeveer 17:00 in.
De aanslagen waren vroeg in de ochtend..
Dus om bak geld er uit te halen had men alle tijd.

En daar heb je een punt waarom zoveel moeite doen acteurs CGI etc ales het ook simpel kan met stel pissed off Arabieren.


En dan kom je gelijk op alle overige aanslagen die gedaan zijn door terroristen..
Alsof het niet kan dat mensen zo hard ergens in geloven dat men over lijken gaat, nou simpel kijk hier op BNW wat er nodig is om iemand pissed te krijgen..
Niet veel.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204129714
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:03 schreef theguyver het volgende:

Alsof het niet kan dat mensen zo hard ergens in geloven dat men over lijken gaat, nou simpel kijk hier op BNW wat er nodig is om iemand pissed te krijgen..
Niet veel.
Daar doen jullie het toch voor ?
Wots the fokking problem then?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204129737
En dit topic?
Post gewoon link naar NIST rapport en slotje...klaar
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204130228
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 18:35 schreef UncleScorp het volgende:
En dit topic?
Post gewoon link naar NIST rapport en slotje...klaar
Of nog beter....


Anybody die dit soort bullshit gelooft echt niet goed bij zn hoofd is.

Maar goed, ben klaar met de 911 onzin.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 19 maart 2022 @ 17:14:15 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204140346
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 18:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Daar doen jullie het toch voor ?
Wots the fokking problem then?
Nee totaal niet, over het algemeen geef ik een mening of praat over eigen ervaring..
Dat word niet vaak in dank afgenomen.

Nuchtere boer krijg je dat!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 19 maart 2022 @ 17:16:03 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204140376
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 18:35 schreef UncleScorp het volgende:
En dit topic?
Post gewoon link naar NIST rapport en slotje...klaar
Neuh stond in de OP is er uitgehaald ik vind andere theorieën interessanter en geloofwaardiger dan de no plane theorie.

Maar de no plane theorie is hier redelijk populair.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204147083
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 17:16 schreef theguyver het volgende:

[..]
Neuh stond in de OP is er uitgehaald ik vind andere theorieën interessanter en geloofwaardiger dan de no plane theorie.

Maar de no plane theorie is hier redelijk populair.
no plane theorie haha
ja, klopt, het waren geen vliegtuigen
Het was....iets anders, hans
kan dit topic dicht?
  zondag 20 maart 2022 @ 16:27:58 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204154756
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 02:09 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
no plane theorie haha
ja, klopt, het waren geen vliegtuigen
Het was....iets anders, hans
kan dit topic dicht?

Oki ehm mijn mening!

nee hoor topic hoeft niet dicht waarom!

Ik vind alleen de No plane theorie zwaar ongeloofwaardig!
en de reden is simpel "de inwoners van klein plaatsje in de vs genaamd New York"

als je veel van de oude theorieen de eerste 10 jaar bekijkt en aanhoort, was een van de grootste discussies of het geen militaire vliegtuigen betrof aangezien de mensen wel degelijk vliegtuigen zagen maar door dat ze van de onderkant keken deze zwart leken.
plus alle amateur beelden, je weet wel de tientallen beelden van mensen geen MSM die filmen.

Ja ik wet gek iets als nu was geweest had je duizenden amateur beelden.
toen video cameraś nu je mobiel!
Maar ditb zijn maar een paar issues met no plane wat ik vind.

dus leg maar uit hoe dat zit..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 20 maart 2022 @ 18:25:04 #13
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204157806
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:27 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oki ehm mijn mening!

nee hoor topic hoeft niet dicht waarom!

Ik vind alleen de No plane theorie zwaar ongeloofwaardig!
en de reden is simpel "de inwoners van klein plaatsje in de vs genaamd New York"

als je veel van de oude theorieen de eerste 10 jaar bekijkt en aanhoort, was een van de grootste discussies of het geen militaire vliegtuigen betrof aangezien de mensen wel degelijk vliegtuigen zagen maar door dat ze van de onderkant keken deze zwart leken.
plus alle amateur beelden, je weet wel de tientallen beelden van mensen geen MSM die filmen.

Ja ik wet gek iets als nu was geweest had je duizenden amateur beelden.
toen video cameraś nu je mobiel!
Maar ditb zijn maar een paar issues met no plane wat ik vind.

dus leg maar uit hoe dat zit..
je ziet niks vanaf de grond door andere hoge gebouwen?
  zondag 20 maart 2022 @ 19:07:47 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204158511
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 18:25 schreef THEFXR het volgende:

[..]
je ziet niks vanaf de grond door andere hoge gebouwen?
Nee IDD en zeker als er 1 in de fik staat ga je niet kijken of filmen.
Nee de hoogste gebouwen van de stad kan je niet of nooit zien..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204166375
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 10:29 schreef Wantie het volgende:
Daar las ik eerst overheen: welke 2 momenten van FFS?
In het rapport staat eentje, die door toenmalig AE911Truth-lid Chandler was aangedragen.

Volgens mij ging het over totaal 2,5 seconden verdeeld over twee momenten, maar dat was één moment?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204168122
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:36 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Volgens mij ging het over totaal 2,5 seconden verdeeld over twee momenten, maar dat was één moment?
Volgens mij 1 moment.
Maar we doelen op dezelfde aanpassing voordat de definitieve versie van het rapport is gepubliceerd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204177103
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 13:25 schreef Wantie het volgende:
Maar we doelen op dezelfde aanpassing voordat de definitieve versie van het rapport is gepubliceerd.
Inderdaad. Een aanpassing die wijst op enorme incompetentie óf iets kwalijkers.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204178958
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 09:43 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Inderdaad. Een aanpassing die wijst op enorme incompetentie óf iets kwalijkers.
Of op nog iets anders, NIST heeft een voorlopige versie geplaatst waar derden commentaar en suggesties op kunnen geven, enkele honderden zijn ingediend, eentje is van Chandler over de valsnelheid, die is akkoord bevonden en toegevoegd aan het rapport.
De wijziging in valsnelheid heeft geen verdere gevolgen voor de beschrijving van de wijze waarop de toren is ingestort.
Het is enkel een aanvulling.
Nist publiceert voorlopige versies voor dit soort aanvullingen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 27 april 2022 @ 21:41:04 #19
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204559012
twitter


ik houd me hier niet mee bezig maar kwam het tegen en wilde het jullie niet onthouden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 28 april 2022 @ 20:27:03 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204568433
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

ik houd me hier niet mee bezig maar kwam het tegen en wilde het jullie niet onthouden
Thx even lezen :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 28 april 2022 @ 22:01:06 #21
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204570378
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

ik houd me hier niet mee bezig maar kwam het tegen en wilde het jullie niet onthouden
Bedankt, maar is al wel 1 of 2 keer eerder hier besproken ;) Komt er in het kort op neer dat ze verf niet goed identificeren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204588356
Voor de no planers.. waren deze beelden al eens langs gekomen? Ik heb deze volgens mij nog nooit gezien

https://www.reddit.com/r/(...)_of_the_911_incident
Alpha kenny one
pi_204607823
Tja...20jaar later?
Ik geloof het niet. Audio lijkt me ook niet erg geloofwaardig te zijn.
"OMG, Oh my lord, Oh look it's United Airlines plane'
Maar goed, erg veel tijd voor 9/11 discussies heb ik niet meer.

De oorspronkelijk bron:

9-11 Kevin's Video with raw audio (includes swearing)

Kevin writes:
'I posted this video in the 2000's but accidently left it private for until now.'

Van de comments:
'he originally said 2001 and then changed it to 2000s when people pointed out the issue'

'Ok so tell us what camcorder this was? I mean that is some serious zoom lens and glass...and in 480p too. I mean that had to be at least a 200mm lens (about $20k in 2000) and the way you handled the hand held follow on the plane...very pro. I was a bit of home video hobbyist in 2000/2001, so Id love to hear what you shot this with.'

'He uploaded to YouTube as a private video, yet YouTube didn't exist when he uploaded it to YouTube.. for someone with as much aviation experience as him, he should have taken this straight to the relevant authorities'

[ Bericht 2% gewijzigd door Tingo op 02-05-2022 15:12:05 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_206086754

Vanaf 12 min (daarvoor louter gezemel). Altijd goed om de punten weer even op een rijtje te krijgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Akathisia op 24-09-2022 15:46:40 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206088077
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')