Dat wint Ajax keurig met 3-0.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben zich alvast verstopt voor zondag
Kelderklasse van Europees voetbalquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
Het niveau van de scheidsrechters in de Conference League is echt schrikbarend laag.
AS Roma en Marseille schat ik ook wel hoger in, zeker dan Feyenoord. De rest lager.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
PSV
Bodo Glimt
Marseille
Leicester
Feyenoord
Slavia Praag
PAOK
AS Roma
Op Leicester na, is het toch allemaal minstens 50/50 voor PSV en Feyenoord volgens mij.
Doe dit nou nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
PSV
Bodo Glimt
Marseille
Leicester
Feyenoord
Slavia Praag
PAOK
AS Roma
Op Leicester na, is het toch allemaal minstens 50/50 voor PSV en Feyenoord volgens mij.
Ha, alsof Roma Vitesse eruit gaat gooien!quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
PSV
Bodo Glimt
Marseille
Leicester
Feyenoord
Slavia Praag
PAOK
AS Roma
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:31 schreef Coco het volgende:
Leuk dat ik ineens een mention zie van 2 topics terug.
Ik vond AS Roma vorige week echt heel matig, nu ook weer niet best. Marseille zou je gelijk in kunnen hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
AS Roma en Marseille schat ik ook wel hoger in, zeker dan Feyenoord. De rest lager.
Kijk, dat bedoel ik, Feyenoord van de 1-0 bestolen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kelderklasse van Europees voetbal
Was dit een hele opzet richting deze grap?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]
en Gielen
Check deze grap @:mexicanobakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |