is toch mooi greysiequote:Op donderdag 17 maart 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een ikea keuken
zelf een gasfornuis erbij gekocht
een eigen blad gemaakt
en de andere apparatuur van de ikea
Jep, dan lig je dichterbij het koffiezet apparaat. Ik wil wel koffie 's morgens.quote:
Catherine McCormack in Breaveheart.quote:
Vind ik prima hoor, maak ik voor mezelf ook wel ☕️🍳🥐🍓quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, dan lig je dichterbij het koffiezet apparaat. Ik wil wel koffie 's morgens.
[..]
Catherine McCormack in Breaveheart.
Ja hoor, geef de hond maar weer de schuldquote:
Vitesse ook nogquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:09 schreef Haags het volgende:
Toch best grappig dat Afc Dickpic uitgeschakeld is en dat Feyenoord, Az en Psv nu Nederlands trots zijn in Europa
Ik snap de hint omdat ik nu weet wat je lekker vind.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind ik prima hoor, maak ik voor mezelf ook wel ☕️🍳🥐🍓
okquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:09 schreef Haags het volgende:
Toch best grappig dat Afc Dickpic uitgeschakeld is en dat Feyenoord, Az en Psv nu Nederlands trots zijn in Europa
Arme hont, ik ga de dierenpolitie bellenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja hoor, geef de hond maar weer de schuld
zal ik even mijn adres dm-enquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Arme hont, ik ga de dierenpolitie bellen
We lokaliseren je wel via je smartphone en internetverbindingquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal ik even mijn adres dm-en
anders moeten ze zo zoeken
vpnquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We lokaliseren je wel via je smartphone en internetverbinding
Anders zetten ze wel speurhonden in die getraind zijn om methaan lekken te lokaliserenquote:
Alsof je geen verbinding maakt met je telefoon met de gsm mastenquote:
ik post niet met mobiel momenteelquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alsof je geen verbinding maakt met je telefoon met de gsm masten
Zolang je je telefoon niet continu op vliegtuigstand heb is die te lokaliserenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik post niet met mobiel momenteel![]()
![]()
ze komen maarquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zolang je je telefoon niet continu op vliegtuigstand heb is die te lokaliseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |