Een boomer zeker.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:02 schreef fetX het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die overdreven hard hun neus snuiten (in de trein).
Die mogen van mij wel corona krijgen @:kingroland
Misschien wel wat voor het NL Elftal!!!quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
Multitalent Mauro met een nutteloze vrije trap.
Ik over mensen die hun neus heel hard ophalen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:02 schreef fetX het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die overdreven hard hun neus snuiten (in de trein).
Dan gaan ze nog vaker hun neus snuiten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:02 schreef fetX het volgende:
Of een mandarijn gaan eten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:02 schreef fetX het volgende:
Minder erg dan mensen die gaan bellen in het OV.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:02 schreef fetX het volgende:
Vaak zo'n 40-45 keer achter elkaar ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:02 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik over mensen die hun neus heel hard ophalen.
Die mogen van mij uit een rijdende trein stappen.
Met de auto naar de Kuip is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf liever eeuwig thuis dan de trein moeten nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |