Wat heb jij voor bijzondere kwark danquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit net op de ingrediëntenlijst te kijken van mijn kwark.
Er zit in: kopercomplexen van chlorofylen.
Wat.
Jacob omgekeerd.... (Shit, nu weet je ook mijn voornaam...quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar is het "Bokaj" , "Botsjaj", of "Bokeee"
Klinkt spannender dan het isquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zegt mij ook niets... chloro.... chloor?
quote:Chlorofyl of bladgroen is een fotosynthetisch pigment: een biologisch pigment dat fotosynthese mogelijk maakt
Volgens eigen zeggen heeft ie meestal zo'n rotte ui op zijn achterhoofd maar dat is vast ook onzin dus ik denk dat dit prima overeenkomtquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:22 schreef Flory het volgende:
Lijkt deze een beetje? @:Dr_Flash [ afbeelding ]
Zet hem morgen ofzo wel op de site erbij![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:24 schreef LTVDK het volgende:
Mijn kwark heeft ook wel een goede ingrediëntenlijst![]()
[..]
Ah LTVDK ken ik dan wel weer.... Had jij niet altijd een rokende jochie in je avatar?quote:
Ja die rand heb ik ook wel gezien. Wel bizar zo!quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:25 schreef Recce het volgende:
Rare bewolking vandaag. Tijdens mijn hele fietstocht van vanmiddag zat ik tegen de rand aan te kijken.
[ afbeelding ]
Zag vanavond die rand ook nog in de verte, precies op de plek waar de volle maan hoorde te staanquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:25 schreef Recce het volgende:
Rare bewolking vandaag. Tijdens mijn hele fietstocht van vanmiddag zat ik tegen de rand aan te kijken.
[ afbeelding ]
Puur is altijd goed!quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:24 schreef LTVDK het volgende:
Mijn kwark heeft ook wel een goede ingrediëntenlijst![]()
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:22 schreef Flory het volgende:
Lijkt deze een beetje? @:Dr_Flash [ afbeelding ]
Zet hem morgen ofzo wel op de site erbij![]()
Nee? Heb deze eigenlijk al vanaf dat ik hier zitquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ah LTVDK ken ik dan wel weer.... Hij jij niet altijd een rokende jochie in je avatar?
Dan is er nog een gebruiker met bijna dezelfde naam hier op FOK!quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee? Heb deze eigenlijk al vanaf dat ik hier zit
ja GRMBL da's dezelfdequote:Op donderdag 17 maart 2022 20:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan is er nog een gebruiker met bijna dezelfde naam hier op FOK!
Ik vraag me af of dat stof hier deels verantwoordelijk voor is. Ik lees nergens een goede verklaring.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die rand heb ik ook wel gezien. Wel bizar zo!
Nee dat is ballie's troetelnaampje voor mijquote:
ik weet wel dat dat stof kut is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat stof hier deels verantwoordelijk voor is. Ik lees nergens een goede verklaring.
Danio, toch best normale kwark?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb jij voor bijzondere kwark dan
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zegt mij ook niets... chloro.... chloor?
Oke, het valt dus mee.. maar wat mij betreft hoeft die kwark niet groen gemaakt te wordenquote:Kopercomplexen van chlorophyl (E140), een groene kleurstof, die van nature voorkomt in alle planten en groene algen.
Morgen is het zonnig, 14 graden en het waait bijna niet. Dat is best goed al. Volgende week gaan we naar de 17 graden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik weet wel dat dat stof kut is.
Maar goed, NOG een paar weken wachten en misschien dan het DAN EINDELIJK wel lekker weer wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |