quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Etto en Ballie gaan samen een burgertje eten.
Dan moet je gewoon pure kwark nemen en niet al dat rare spul vol met suiker en smaakjesquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Danio, toch best normale kwark?
[..]
[..]
Oke, het valt dus mee.. maar wat mij betreft hoeft die kwark niet groen gemaakt te worden
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is ballie's troetelnaampje voor mij
Oke papsquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon pure kwark nemen en niet al dat rare spul vol met suiker en smaakjes
Ik ook van jouquote:
Ja sorryquote:
Ja nou ja, iets schattigs, en iets met een burger eten. Wel een leuk filmpje tochquote:
Ik had het nu, omdat het in de bonus wasquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorryTot een paar jaar geleden moest ik niks van kwark hebben en tegenwoordig is het mijn ontbijt, gewoon pure volle kwark zonder flauwekulletjes er in
Ik vind de Vlaamse naam voor Kwark mooiquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorryTot een paar jaar geleden moest ik niks van kwark hebben en tegenwoordig is het mijn ontbijt, gewoon pure volle kwark zonder flauwekulletjes er in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik ben de laatste tijd echt verslaafd aan die skyr met lemon cheesecakequote:Op donderdag 17 maart 2022 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het nu, omdat het in de bonus wasMaar normaal heb ik gewoon of volle Griekse yoghurt zonder tierelatijntjes of Skyr, want magere shit.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah de zon schijnt in huize Meletto!
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind de Vlaamse naam voor Kwark mooiHoe noemen ze melk dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik wil dat ookquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd echt verslaafd aan die skyr met lemon cheesecake
Heb hem al gevonden @LXIVquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee? Heb deze eigenlijk al vanaf dat ik hier zit
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind de Vlaamse naam voor Kwark mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Skyr heb ik soms ook wel, maar dan wel de volle variantquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het nu, omdat het in de bonus wasMaar normaal heb ik gewoon of volle Griekse yoghurt zonder tierelatijntjes of Skyr, want magere shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |