sukkeltje is het ookquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:29 schreef Ireth het volgende:
Geen idee waar het oorspronkelijk stond,maar zie zojuist deze op Twitter langskomen[ afbeelding ]
En vooral zichzelf eerst noemen, niet Nawel en ik, nee IK eerstquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:29 schreef Ireth het volgende:
Geen idee waar het oorspronkelijk stond,maar zie zojuist deze op Twitter langskomen[ afbeelding ]
Jij zat er niet eens inquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:33 schreef humpty het volgende:
[..]
sukkeltje is het ook![]()
en wil je het goed doen dan zeg je Nawel en ik
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:35 schreef ammartje het volgende:
[..]
Jij zat er niet eens in
Die lach van nouch is echt verschrikkelijk...
Zeggen alle twee hetzelfdequote:Op donderdag 17 maart 2022 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En vooral zichzelf eerst noemen, niet Nawel en ik, nee IK eerst![]()
Ja ik lees altijd alles terugquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mazikeen, heb je goed gedaan![]()
Heb je mee gekregen dat Grace gisteren aan Nouchine vroeg of ze haar puni wilde voelen omdat dit branden van de sambal
EN dat ze haar zoon met haar borsten en tepels laat spelen
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:41 schreef humpty het volgende:
NEE !! Grace heeft weer een of ander zwamverhaal
Dit had een man moeten doen, die was er niet zo goed van afgekomen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik lees altijd alles terug
Echt een raar mens
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:29 schreef Ireth het volgende:
die zag ik langskomen in de live chat gisteren van nawel die was live en sommige oud bewoners waren ook in die chat zoals leroy vera julio peter evil en ik geloof hanne ookquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:29 schreef Ireth het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit had een man moeten doen, die was er niet zo goed van afgekomen.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft Goelio allemaal alleen bijeen gekrabt.
Nee heerlijk juist. Lekker aanstekelijkquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:35 schreef ammartje het volgende:
[..]
Jij zat er niet eens in
Die lach van nouch is echt verschrikkelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |