St janskruid in combinatie met stoppen met blowen staat garant voor leipe droomervaringen.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
Schopje R&P of LIF?
Je zou valeriaan kunnen gebruiken, al dan niet in combinatie met Sint Janskruid,
En eventueel flink sporten om energie op te doen / kwijt te raken. Fitness of zo.
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:42 schreef jogy het volgende:
[..]
St janskruid in combinatie met stoppen met blowen staat garant voor leipe droomervaringen.
Zelf ook een lange tijd geleden gestopt met roken maar mijn stok achter de deur was stoppen of een psychose dus op zich was de keus wel makkelijk en de stok robuust genoeg om achter de deur te staan en mijn rug recht te houden. Maar wel 2 weken halve nachten wakker gelegen om mijn slaaphormoon productie weer te kickstarten. Was wel erg kut.
Oh das best duur spul, laat maarquote:Op maandag 4 maart 2024 18:32 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Bij Holland en Barret.
https://www.hollandandbar(...)kruid-300mg-60012492
(1+1 gratis nu)
Nou ja, ik heb zelf ook geblowd en ik raakte ervan in een psychose.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:08 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Oh das best duur spul, laat maar
Dacht dat je dat gewoon bij de kruidvat, etos kon halen voor paar euro.
Ik wil eigenlijk wel stoppen, maar de wiet maakt me lui en dus ook te lui om me er overheen te zetten en te stoppen. Bovendien staat m'n zolder vol potten wiet, dus het is standaard voor me om (bijna) elke avond tussen 21-23uur een paar jointjes te roken.
Op m'n werk functioneer ik prima verder, word alleen wel negatief en sarcastisch van al 't blowen binnen sociale kringen.
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:34 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Suïcide is wel een uitstekende manier om te stoppen.
En afgekickt? Of zit je aan de flakka of coke?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |