quote:
Dat is wel een matige reactie op mijn binnenkomstquote:
Ik ben een boekzonderzandquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn vingers typen gewoon onschuldig mee op Fok!, dus die zijn safe
Koen!quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel een matige reactie op mijn binnenkomst
Wil je wat Saharazand hebben?quote:
Koentje!quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Geen ideequote:Op woensdag 16 maart 2022 20:55 schreef maily het volgende:
[..]
St. Willebrord
maily in SHO / [Barbiegate #77] Knallende ruzies over #pappa
KOENquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel lokalen zijn er daar?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
We kijken de exitpolls. Ineens komen er dan ook allemaal lokale partijen voorbij die ik nog niet kende
Geen idee wat GOB isquote:
GOB? Waar staat dat voor?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee wat GOB is
Edit: lieve mensen![]()
Gemeentelijke Openbare Bibliotheekquote:
ff nadenkenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gemeentelijke Openbare Bibliotheek
Nadenken?quote:
Dit gaat over de postsnelheid in dit topic?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moest gelijk aan Kwalitatief Uitermate Teleurstellend denken
Zullen we die partij gaan oprichten?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoorde net ook PIT - Politiek Innovatief Toegankelijk
Ik moest gelijk aan Kwalitatief Uitermate Teleurstellend denken
Daar kunnen we aan werkenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit gaat over de postsnelheid in dit topic?
Ik doe het je niet naquote:
Koen Ultra Tofquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zullen we die partij gaan oprichten?
Ik heb al een partij opgericht.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zullen we die partij gaan oprichten?
Heb nog een tijdje als weekend en vakantiehulp gewerkt op zo'n wagen,quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:32 schreef Domnivoor het volgende:
Kleine Domni wilde vroeger op de SRV stemmen, want die reed elke week door de straat.
[ afbeelding ]
En SRV is ook zo’n veelzeggende afkorting: Samen Rationeel Verkopen
Jammer dat ze in politiek land snel met afkortingen werkenquote:
Hé, wat leukquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb nog een tijdje als weekend en vakantiehulp gewerkt op zo'n wagen,
was echt grappig
Beetje LPF stylequote:Op woensdag 16 maart 2022 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb al een partij opgericht.
Stem Marc
Het gaat vooral om de afkortingquote:
Daar is geen ruimte door alle edwinsquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:38 schreef drakin het volgende:
Moeten mensen met zulke rare vingers niet op de brandstapel?
Meer brandstapels makenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is geen ruimte door alle edwins
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de afkorting
Weet je meteen dat mijn plannen best pijnlijk kunnen zijn
Edwins?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mensen die Edwin heten moeten op de brandstapel
Heer BDS heeft dat blijkbaar zo verordend.quote:
Edwins?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah die had ik gemitstquote:
Dan gebeurt hetquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heer BDS heeft dat blijkbaar zo verordend.
We laten er geen gras over groeien.quote:
quote:
quote:
Niet meerquote:
Niet? Wat gaan we dan doen met de asquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We laten er geen gras over groeien.
En hoe groot was de teleurstelling toen bleek dat ze zich niet verkiesbaar stelden?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:32 schreef Domnivoor het volgende:
Kleine Domni wilde vroeger op de SRV stemmen, want die reed elke week door de straat.
[ afbeelding ]
Dan komt dat in ieder geval in orde, nou nog even een datum prikkenquote:
Er zit een aardige Edwin in mijn toneelgroepquote:
BDS meld zich aan als nieuw lid binnenkortquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zit een aardige Edwin in mijn toneelgroepDie moet je met rust laten
Uitstrooien op zeequote:Op woensdag 16 maart 2022 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet? Wat gaan we dan doen met de as
Dat gaat geheid interessant wordenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
BDS meld zich aan als nieuw lid binnenkort
Nieuw stuk, de Edwinvervolgingenquote:
Dat viel mee omdat ze na de verkiezingen gewoon bleven rijdenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En hoe groot was de teleurstelling toen bleek dat ze zich niet verkiesbaar stelden?
Date waardig?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zit een aardige Edwin in mijn toneelgroepDie moet je met rust laten
Ging het er niet gewoon om dat ze snoep verkocht?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat viel mee omdat ze na de verkiezingen gewoon bleven rijden
Moet hij wel eerst de Edwin onder ons herkennen; wij kunnen allemaal acterenquote:
Nee, getrouwd en wat decennia ouder dan ikquote:
Of better safe than sorry .........quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet hij wel eerst de Edwin onder ons herkennen; wij kunnen allemaal acteren
Hoe oud was je dan ? Ik heb als kind (en ook tiener) echt nooit bedacht dat ik wilde gaan stemmen, ik kraak je niet af ofzo hoor, vind het gewoon een grappig idee dat je daar als kind al mee bezig wasquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:32 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Er kunnen Edwin beschuldigingen komen en als je na het Edwinproces nog niet toegegeven hebt een Edwin te zijn wordt je gewoon verder gemarteld.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet hij wel eerst de Edwin onder ons herkennen; wij kunnen allemaal acteren
Had ik je hier al gefeliciteerd ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe oud was je dan ? Ik heb als kind (en ook tiener) echt nooit bedacht dat ik wilde gaan stemmen, ik kraak je niet af ofzo hoor, vind het gewoon een grappig idee dat je daar als kind al mee bezig was
Nee !quote:
Age is just a number hier in deze SC hequote:Op woensdag 16 maart 2022 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, getrouwd en wat decennia ouder dan ik
Sommige nummers zijn best groot welquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Age is just a number hier in deze SC he
Groot is alleen @Prishaquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sommige nummers zijn best groot wel
Verkiezingen van 1982, dus ik was 8. Ik zei het toen al voor de grap hoorquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe oud was je dan ? Ik heb als kind (en ook tiener) echt nooit bedacht dat ik wilde gaan stemmen, ik kraak je niet af ofzo hoor, vind het gewoon een grappig idee dat je daar als kind al mee bezig was
Hoeveel SC's zit je wel nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Ik feliciteerde Fo eerst in de Relaties SC. Had ik je daar überhaupt al eens eerder gezien?
Nope, kom daar eigenlijk bijna nooit, maar FOK was redelijk uitgestorven gisteravond, en de TT sprak me aan dus ging daar ff kijkenquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Ik feliciteerde Fo eerst in de Relaties SC. Had ik je daar überhaupt al eens eerder gezien?
Dankjewel hč?quote:
Is van de SCs waar ik rondhang over het algemeen de slechtst lopendequote:Op woensdag 16 maart 2022 23:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nope, kom daar eigenlijk bijna nooit, maar FOK was redelijk uitgestorven gisteravond, en de TT sprak me aan dus ging daar ff kijken
Zit jij al in MEN SC? Die is opeens los gegaanquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Dankjewel Domni!!!quote:
En nogmaals dankjewel Chufiquote:
Valt nog mee, ik heb het gereduceerd tot 3 of 4. Wil niet al teveel op Fok zitten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stuk of 6. Zelden tegelijk overigens
Ik zie er precies dezelfde lieden als VIV lijkt het?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zit jij al in MEN SC? Die is opeens los gegaan
Dat was mij ook al opgevallenquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie er precies dezelfde lieden als VIV lijkt het?
I am Groot !quote:
Ik blijf hierquote:
Trouwe hondquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik blijf hierIk vind 1 SC wel genoeg.
It's not mequote:Op woensdag 16 maart 2022 23:34 schreef Flory het volgende:
We hebben vanavond een fiets verkocht aan een zekere Koen![]()
Veel gemopper wel en prijs moest zakken, maar het kreng is verkocht
Nee dat leek me al onmogelijkquote:
Slaap lekker Koenquote:
Ik hoor niet bij de gementionden daar, dus hou het ook op die van VIV en zo nu en dan deze SC, en heeeel soms nog KSC , klinkt al best veel ook, 3 Sc'squote:Op woensdag 16 maart 2022 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik blijf hierIk vind 1 SC wel genoeg.
Slaap lekker!!!quote:
Trusten!quote:
Trusten!quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:53 schreef Flory het volgende:
Moet morgen weer op tijd op voor pakjes enzo![]()
Slaap lekker skatties![]()
Slaap lekker Floryquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:53 schreef Flory het volgende:
Moet morgen weer op tijd op voor pakjes enzo![]()
Slaap lekker skatties![]()
Trusten Aoibheannquote:
Ik ook nietquote:
Hadden we maar wat..quote:
quote:
Ik kan niet eens goed schaatsen dus neequote:Op donderdag 17 maart 2022 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Schaatsen jullie ook wel eens heel erg hard?![]()
Ik ben wel eens heel erg hard gevallen met schaatsen. Telt dat ook?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Zolang je maar niet met 100+ km/u vielquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben wel eens heel erg hard gevallen met schaatsen. Telt dat ook?
Daar hing mn dochter ook vorige weekquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.hln.be/bizar/(...)aan-viraal~ab0e1f3a/
Gevaarlijk wel in costa rica op de zipline
Op de skis wel eens gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Was het een wereldrecord?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben wel eens heel erg hard gevallen met schaatsen. Telt dat ook?
Nee, maar de wereld kwam op me af.quote:
Dat is ook lastig schaatsen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, maar de wereld kwam op me af.
Een klein beetje. De auto zag er gisterochtend in Oostenrijk een stuk stoffiger uit... Moest je echt eerst de ramen afdoen.quote:
Ja maar tijdens het rijden verdwijnt natuurlijk ook het een en anderquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:22 schreef engine het volgende:
[..]
Een klein beetje. De auto zag er gisterochtend in Oostenrijk een stuk stoffiger uit... Moest je echt eerst de ramen afdoen.
Twee verschillende auto'squote:Op donderdag 17 maart 2022 13:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar tijdens het rijden verdwijnt natuurlijk ook het een en ander
Waren jullie met 2 autos op vakantie ?quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:50 schreef engine het volgende:
[..]
Twee verschillende auto's
Je kon het ook zien op de snelweg gisteren toen we bijna thuis waren. Andere auto's waren stuk schoner terwijl die van ons een oranje dak had nog.
Neen met die van m'n ouders. Ik vergelijk het met mijn eigen auto bedoelde ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Waren jullie met 2 autos op vakantie ?
Ah okquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:33 schreef engine het volgende:
[..]
Neen met die van m'n ouders. Ik vergelijk het met mijn eigen auto bedoelde ik.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ow wow, de russen hebben weer wat nieuws verzonnen![]()
![]()
Ze moeten gecompenseerd worden voor sancties die zijn opgelegd en ook wel voor de oorlog, want beide kost ze veel geld.
Dus de VS moeten Alaska maar overdragen
Zou wel terecht zijnquote:Op donderdag 17 maart 2022 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Ze moeten gecompenseerd worden voor sancties die zijn opgelegd en ook wel voor de oorlog, want beide kost ze veel geld.
St.Willibrord?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Welkom terugquote:
Wat grappig .quote:
Heb het ook opstaan maar duurt lang.quote:
Ik dacht dat ik te laat was , maar NSF gaat pas over een uur livequote:Op donderdag 17 maart 2022 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het ook opstaan maar duurt lang.
Ah straks dan nog maar even kijken dus.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik te laat was , maar NSF gaat pas over een uur liveDus duurt nog wel ff
![]()
Maar wel tof!!
NSF, not suitable for ........... ?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik te laat was , maar NSF gaat pas over een uur liveDus duurt nog wel ff
![]()
Maar wel tof!!
Dat ga ik ook doen , zet maar wel ff een alarmquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ah straks dan nog maar even kijken dus.
Als het goed is krijg ik een berichtje als NSF live gaatquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen , zet maar wel ff een alarm, ik zou het anders weer vergeten
Goede film welquote:
Eerst kreeg ik altijd bij het opstarten van mijn pc popups met YT meldingen , ook van NSF . maar sinds een tijd krijg ik die niet meer, pas als ik op YT ga .quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik een berichtje als NSF live gaat
Nou enquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eerst kreeg ik altijd bij het opstarten van mijn pc popups met YT meldingen , ook van NSF . maar sinds een tijd krijg ik die niet meer, pas als ik op YT ga .
Ik las het toevallig in het SpaceX topic van de SLS , dacht dat het had gemist . Bleek niet zo te zijn gelukkig
Zal wel een instelling ergens zijn danquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eerst kreeg ik altijd bij het opstarten van mijn pc popups met YT meldingen , ook van NSF . maar sinds een tijd krijg ik die niet meer, pas als ik op YT ga .
Ik las het toevallig in het SpaceX topic van de SLS , dacht dat het had gemist . Bleek niet zo te zijn gelukkig
lijkt wel een groot flesje bierquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Zal wel een instelling ergens zijn dan![]()
Ik krijg een mailtje als ze live gaan.
[ afbeelding ]
Ik zie het altijd bij de meldingen op YT , en dan stel ik direct de herinnering in . hoef ik nergens meer op te lettenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat moeten ze zelf wetenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je YT wel open laten staan toch ?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het altijd bij de meldingen op YT , en dan stel ik direct de herinnering in . hoef ik nergens meer op te letten
quote:
Die heb ik standaard aan als ik thuis enquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je YT wel open laten staan toch ?
Moet jij wetenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik speel piano en schrijf boeken
Leuk voor jou . wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ah okquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die heb ik standaard aan als ik thuis en
Voor 22:00 gaat er niks gebeurenquote:
Nou enquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Koeneloenquote:
Ik hoor bij Everyday Astronaut een fanfare spelenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Voor 22:00 gaat er niks gebeuren![]()
Ga er niet de halve nacht voor wakker blijven.
quote:
Fanfarequote:Op donderdag 17 maart 2022 21:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoor bij Everyday Astronaut een fanfare spelen![]()
NSF duurt ook al wat langer , ik moet morgen oppassen , ik maak het ook niet te laat. Je zal zien dat je zit te wachten en er pas over 3 uur wat te zien is![]()
Nou en !!quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja een fakking fanfare![]()
Lekker dan
Al lang niet meer (en dan was ik ook al niet van de hoge topsnelheden)quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Zo he, wat een eerquote:
Zou het ook aan elkaar schrijven jaquote:
Wat ?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Zou het ook aan elkaar schrijven ja
Lekkerdingquote:
Ik denk dat het allebei kanquote:
Vertel eens..quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:51 schreef Koen66 het volgende:
mensen die zichzelf lekkerding vinden daar vind ik iets van
quote:
quote:
Pcies, ik haal dat ook makkelijk in een autoquote:
rijp voor een shirt met aan elkaar genaaide mouwenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
En hoe denk je over mensen die zichzelf god noemen?
Waar is Haags?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
En hoe denk je over mensen die zichzelf god noemen?
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rijp voor een shirt met aan elkaar genaaide mouwen
@Haags vriend waar ben je?quote:
quote:
Oh noquote:
Beter je best doen Koen, anders blijf je zittenquote:
Keessiequote:
Fuckquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Beter je best doen Koen, anders blijf je zitten
Zo noemen m'n vrienden mijquote:
Nee Kees was een tijdje de naam van dat Haagse gebeurenquote:
Gelukkig geen Edwinquote:
Justin_Case toch oid?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee Kees was een tijdje de naam van dat Haagse gebeuren
van casequote:Op donderdag 17 maart 2022 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee Kees was een tijdje de naam van dat Haagse gebeuren
Oh noquote:
quote:
Niet lekker.quote:
Ik kende wel een Edwin ooit en die heette Baas van zijn achternaamquote:
quote:
Ja dat hebben ze gewetenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen Die Edwin heten op de brandstapel horen !!!!!
Zijn er nog over dan?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen Die Edwin heten op de brandstapel horen !!!!!
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |