quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
ze lijken mij allebei met issues, als het esther te moeilijk word loopt ze blijkbaar weg.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Esther lijkt me heel vriendelijk, en hij lijkt me iemand met issues.
Het type waar je over leest in de krant als iemand zijn vrouw heeft neergestokenquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Hij is ECHT een topgozer hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Ondertussen alweer 8 jaar gescheiden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Esther is 36 en 15 jaar getrouwd geweest? Was ze er vroeg bij.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:43 schreef Joop_W het volgende:
6 kinderen en 18 kleinkinderen.
“Dus die hebben er ook allemaal zes”
Rekenen is niet haar sterkste vak.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:43 schreef Joop_W het volgende:
6 kinderen en 18 kleinkinderen.
“Dus die hebben er ook allemaal zes”
We kijken verder om te zien of er nog een sterk vak komtquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Rekenen is niet haar sterkste vak.
Arme manquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:45 schreef Nine. het volgende:
Dochters die hun vader niet meer willen zien...
Hij heeft een Russische supermarkt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Wat voor zaak, dan kan ik hem boycotten.
Dacht hetzelfde.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:46 schreef Poefbank het volgende:
Jaren 60 waren er bijna ook geen homo’s. Schijnt nu ook 1 of andere trend te zijn.
Ik denk dat ie uit de klei is getrokkenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
'Een vagina vind ik heftig' Wie vertelt hem dat hij uit een vagina is gekomen?
Wellicht is ie gehaald met een keizersnedequote:Op donderdag 17 maart 2022 20:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Die freak is een tot leven gewekte etalagepop.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Haha ja, volgens mij vinden ze zichzelf heel knapquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:08 schreef Poefbank het volgende:
De grootste griezels hebben het over lelijke mensen
Doe niet zo zuurquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:11 schreef Poefbank het volgende:
Ze praat alsof ze op een citroen zit te kauwen
Lieke?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:44 schreef tja77 het volgende:
Zag net wel een vrouw die ik zou doen, en nee dat was niet bij het kogelstoten.
Dat zegt het programma in ieder geval wel ja.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Is die grijze 61? (was nog even lldl aan het verwerken)
Lekker vet en nat makenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:36 schreef Poefbank het volgende:
De hebben de puni zo droog dat er wel wat potten vaseline aan te pas mag komen
Delft maar dan niet in de buurt van andere steden.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:40 schreef 3rr0r het volgende:
Elke studentenavond sausage party in de stad.
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:40 schreef Bugno3 het volgende:
Ziet er uit alsof ze net een gigantische huilbui heeft gehad.
Eensch.quote:
Delft, maar je verstaat de mensen niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Delft maar dan niet in de buurt van andere steden.
Omdat ze zoveel kotsen.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Is dat een teken daarvan?
Toch wat geleerd vanavond
Of een enorme pener heeft geprobeerd te slikkenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:40 schreef Bugno3 het volgende:
Ziet er uit alsof ze net een gigantische huilbui heeft gehad.
Ik ken homo, lesbi en bi daar houdt het op.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:43 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Of pan, dat zou wel cool zijn voor een 61 jarige.
Komt ie: ben je trans?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |