Dat is eenmalig, als je het permanent wilt instellen op elke pagina kun je dat doen via Settings > Overig > Posts per pagina.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
ahhhh gevonden bedankt
[ link | afbeelding ]
ahhhh ga er gelijk heen, zo vind ik het welquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is eenmalig, als je het permanent wilt instellen op elke pagina kun je dat doen via Settings > Overig > Posts per pagina.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
al zou hij willen zou hij het niet durvenquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobi : Sorry, ik kan niet aanhaken in jullie gekte, sorry. Ik zou het heel graag willen, maar ik ben te nuchter. Spijtig.
Lamlulquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobi : Sorry, ik kan niet aanhaken in jullie gekte, sorry. Ik zou het heel graag willen, maar ik ben te nuchter. Spijtig.
gedaan, sluit pagina af, open fok opnieuw, staat die instelling weer op 25, hij slaat hem niet op op 300quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
ahhhh ga er gelijk heen, zo vind ik het wel
je moet ook op opslaan klikken dacht ikquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
gedaan, sluit pagina af, open fok opnieuw, staat die instelling weer op 25, hij slaat hem niet op op 300
ja ik deed het normaal boven aan met dat tekentje naast de nummers, maar heb het nu gedaan zoals jij zeiquote:
Iedere dag iets anders, en iedere dag moet er iemand kokenquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:11 schreef Tourniquet het volgende:
Welke weekly basics hadden ze eigenlijk vorige week?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
gedaan, sluit pagina af, open fok opnieuw, staat die instelling weer op 25, hij slaat hem niet op op 300
Nee, hoeft niet. Instellingen worden als het goed is direct opgeslagen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet ook op opslaan klikken dacht ik
Dat is deze week, ik was benieuwd naar vorige week. Toen heb ik vrijwel niets gezien.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Iedere dag iets anders, en iedere dag moet er iemand koken
Van vorige week weet ik al niet meer, kort van geheugenquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is deze week, ik was benieuwd naar vorige week. Toen heb ik vrijwel niets gezien.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:11 schreef Tourniquet het volgende:
Welke weekly basics hadden ze eigenlijk vorige week?
spuit 11quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Goodietwoshoes Tobi ... Over de vriend van Nouch die langs de weg belde nadat hij net van de EH kwam.
Tobi : Je mag niet zomaar zoiets roepen .. het is een tv programma.
bovenaan rechts staat Settings daar op klikken dan Overig en dan naar beneden scrollen en dan zie je 25 staan bij posts per pagina en die dan in 301 veranderenquote:
Ik heb meer getypt ... kost meer tijdquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
spuit 11![]()
![]()
![]()
maar wat een onzin komt er uit die man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |