abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2025 @ 19:47:47 #26
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_216989998
Net ik slaap gevallen bij de eerste aflevering :z
Heb genoten van de netflix serie dus kijk het misschien nog wel een keer terug maar al die marvel disney+ series zijn eigenlijk allemaal slecht ik probeer het elke keer maar er gebeurt altijd heel weinig en het gaat heel traag allemaal.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 9 maart 2025 @ 22:24:16 #27
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_216992284
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, dit is echt goed tot nu toe! Aangenaam verrast. Ik hoop trouwens dat ze nu ook doorgaan met The Punisher, is daar iets over bekend?
  zaterdag 15 maart 2025 @ 18:02:49 #28
268260 Dr.Mikey
pi_217062039
Aflevering 3 gezien die was al beter.
R.I.P DTS.
pi_217103298
quote:
5s.gif Op zondag 9 maart 2025 22:24 schreef kladderadatsch het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, dit is echt goed tot nu toe! Aangenaam verrast. Ik hoop trouwens dat ze nu ook doorgaan met The Punisher, is daar iets over bekend?
Er komt een Punisher film/tv feature op Disney.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_217112790
Ze weten het niveau wel vast te houden. Gisteren Eps 4 gezien.
Wat blij D'Onofrio toch goed gecast voor Fisk. Fantastisch hoe hij de spanning rondom zijn woede op weet te bouwen.

op IMDB nog steeds gemiddeld een 8.7 met 19K stemmen
  donderdag 20 maart 2025 @ 08:27:01 #31
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217112994
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 08:08 schreef BasNijmegen het volgende:
Ze weten het niveau wel vast te houden. Gisteren Eps 4 gezien.
Wat blij D'Onofrio toch goed gecast voor Fisk. Fantastisch hoe hij de spanning rondom zijn woede op weet te bouwen.

op IMDB nog steeds gemiddeld een 8.7 met 19K stemmen
D'Onofrio is idd echt een meesterzet vanaf de start.
Ik kende hem nog van The Cell.

O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_217146397
Bevalt mij ook wel goed deze serie. Kingpin is tof en Matt Murdock moet zichzelf weer vinden na de traumatische gebeurtenis uit de eerste aflevering. Hopelijk gebeurt dat wel in aflevering in 5 want anders duurt het wel erg lang, maar ik vind het redelijk op niveau blijven van de Netflix serie.
  zondag 30 maart 2025 @ 00:34:49 #33
268260 Dr.Mikey
pi_217224667
Episode 6 was goed _O_
R.I.P DTS.
pi_217228983
Muse wordt ook goed neergezet.
  zondag 30 maart 2025 @ 17:46:55 #35
13148 Shogo
Psycho...
pi_217233828
Episode 5 was wel erg filler, wellicht nog eentje van de eerdere shoots, maar 6 was echt master. Heerlijk dat gevecht, mooi afgewisseld met Kingpin.
pi_217334246
Het niveau van deze serie blijft goed. Echter super vet!
Camerawerk van aflevering 8 is echt geniaal.

SPOILER
pi_217390804
Gisteren de laatste aflevering gezien.
Echt een prima seizoen! Knap hoe ze ondanks re-shoots de serie sterk weten te houden.

Benieuwd naar:
SPOILER
pi_217468499
Aardig seizoen, maar voelt wel echt als een 'opbouw naar'. Kingpin wordt weer geweldig neergezet. De brute kill in de laatste aflevering had ik niet zien aankomen. Had niet gedacht dat Marvel Disney zo extreem zou durven te gaan in het geweld en bijhorende gore. Goede ontwikkeling ^O^
Laat dat volgende seizoen maar komen.
pi_217468524
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 08:21 schreef BasNijmegen het volgende:
Gisteren de laatste aflevering gezien.
Echt een prima seizoen! Knap hoe ze ondanks re-shoots de serie sterk weten te houden.

Benieuwd naar:
SPOILER
Zou wel nice zijn om wat nieuwe personages te introduceren, of wat oude weer terug te brengen. Wellicht dat ze op dit punt nog de echte superpowered heroes nog een beetje achterwege willen laten, dus verwacht niet dat ze Luke Cage of Jessica Jones erbij zullen betrekken.
Moon Knight zou wel een leuke zijn. Of wellicht wat nieuwe vigilantes, Marvel heeft er namelijk genoeg... Scourge, Bengal, Americop, Night Trasher... Foolkiller hebben ze helaas al gebruikt in Jessica Jones.
pi_217469804
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 23:28 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Zou wel nice zijn om wat nieuwe personages te introduceren, of wat oude weer terug te brengen. Wellicht dat ze op dit punt nog de echte superpowered heroes nog een beetje achterwege willen laten, dus verwacht niet dat ze Luke Cage of Jessica Jones erbij zullen betrekken.
Moon Knight zou wel een leuke zijn. Of wellicht wat nieuwe vigilantes, Marvel heeft er namelijk genoeg... Scourge, Bengal, Americop, Night Trasher... Foolkiller hebben ze helaas al gebruikt in Jessica Jones.
Ik verwacht:
- Ms. Marvel
- Punisher
- Jessica Jones
- Luke Cage
- The Swordsmen
- Hawkeye
- Echo
pi_217471119
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 07:56 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Ik verwacht:
- Ms. Marvel
- Punisher
- Jessica Jones
- Luke Cage
- The Swordsmen
- Hawkeye
- Echo
Nou, hopelijke laten ze Ms. Marvel achterwege. Denk dat ze niet zoveel superpowers willen introduceren. Swordsmen is een goede toevoeging. Echo en Hawkeye passen ook wel. Punisher zit er sowieso bij. Jessica Jones en Luke Cage heb ik een beetje een dubbel gevoel over. Zelfde geldt voor Iron Fist. Superkrachten passen gewoon niet zo goed in de toon van de Daredevil serie.
pi_217474152
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2025 12:09 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Nou, hopelijke laten ze Ms. Marvel achterwege. Denk dat ze niet zoveel superpowers willen introduceren. Swordsmen is een goede toevoeging. Echo en Hawkeye passen ook wel. Punisher zit er sowieso bij. Jessica Jones en Luke Cage heb ik een beetje een dubbel gevoel over. Zelfde geldt voor Iron Fist. Superkrachten passen gewoon niet zo goed in de toon van de Daredevil serie.
Aangezien Ms. Marvel al geïntroduceerd is in de aflevering met de bankoveral, kunnen ze er bijna niet meer omheen.
Ik ben trouwens benieuwd of we Ghostrider ook nog ergens gaan zien.
  zaterdag 26 april 2025 @ 23:35:42 #43
268260 Dr.Mikey
pi_217475861
Nee joh geen ms.marvel dat past toch niet in Daredevil hele andere vibe Ghostrider ook met zijn demonen powers,Echo mag ook wegblijven hele matige serie was dat. Zie het liefst gewoon Daredevil zelf met de Punisher al zou ik een Luke Cage of een andere van de Netflix defenders nog wel vet vinden mits goed verwerkt, als hij daadwerkelijk met the hand aankomt zetten voor seizoen 2 om Kingpin te verslaan kan je prima Iron Fist of zijn vriendinnetje nog wel even van stal halen.
R.I.P DTS.
pi_217485069
Ms Marvel in Daredevil zou echt verschrikkelijk zijn ja..niveau She-Hulk
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_217485316
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 10:30 schreef Tim86 het volgende:
True, maar ik acht de kans wel groot dat het wel gaat gebeuren.
  maandag 28 april 2025 @ 12:58:51 #46
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217485953
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 10:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond Ms Marvel heel leuk, maar dat is idd een hele andere serie qua toon en zou een mismatch zijn. Niet dat alle Defender series exact dezelfde toon hadden, maar toch wel iets meer dan een Ms Marvel. Maar ja, Papa Kahn zat er al wel in, dus wie weet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Forum Admin woensdag 21 mei 2025 @ 14:41:25 #47
35723 crew  GGMM
pi_217708250
Ik heb deze serie gisteren gekeken (born again, de rest had ik jaren terug al gezien)

Hier is mijn review:

8/10

Ik vond alleen het einde een beetje irritant. Ik hou niet zo van cliffhangers, maar dit voelde ook een beetje als een aflevering-cliffhanger niet echt een seizoenscliffhanger.
Ik was dus erg teleurgesteld dat dit opeens de laatste aflevering was.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')