SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, dit is echt goed tot nu toe! Aangenaam verrast. Ik hoop trouwens dat ze nu ook doorgaan met The Punisher, is daar iets over bekend?
quote:Op zondag 9 maart 2025 22:24 schreef kladderadatsch het volgende:
Er komt een Punisher film/tv feature op Disney.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, dit is echt goed tot nu toe! Aangenaam verrast. Ik hoop trouwens dat ze nu ook doorgaan met The Punisher, is daar iets over bekend?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
D'Onofrio is idd echt een meesterzet vanaf de start.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:08 schreef BasNijmegen het volgende:
Ze weten het niveau wel vast te houden. Gisteren Eps 4 gezien.
Wat blij D'Onofrio toch goed gecast voor Fisk. Fantastisch hoe hij de spanning rondom zijn woede op weet te bouwen.
op IMDB nog steeds gemiddeld een 8.7 met 19K stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 april 2025 08:21 schreef BasNijmegen het volgende:
Gisteren de laatste aflevering gezien.
Echt een prima seizoen! Knap hoe ze ondanks re-shoots de serie sterk weten te houden.
Benieuwd naar:Zou wel nice zijn om wat nieuwe personages te introduceren, of wat oude weer terug te brengen. Wellicht dat ze op dit punt nog de echte superpowered heroes nog een beetje achterwege willen laten, dus verwacht niet dat ze Luke Cage of Jessica Jones erbij zullen betrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moon Knight zou wel een leuke zijn. Of wellicht wat nieuwe vigilantes, Marvel heeft er namelijk genoeg... Scourge, Bengal, Americop, Night Trasher... Foolkiller hebben ze helaas al gebruikt in Jessica Jones.
Ik verwacht:quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:28 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zou wel nice zijn om wat nieuwe personages te introduceren, of wat oude weer terug te brengen. Wellicht dat ze op dit punt nog de echte superpowered heroes nog een beetje achterwege willen laten, dus verwacht niet dat ze Luke Cage of Jessica Jones erbij zullen betrekken.
Moon Knight zou wel een leuke zijn. Of wellicht wat nieuwe vigilantes, Marvel heeft er namelijk genoeg... Scourge, Bengal, Americop, Night Trasher... Foolkiller hebben ze helaas al gebruikt in Jessica Jones.
Nou, hopelijke laten ze Ms. Marvel achterwege. Denk dat ze niet zoveel superpowers willen introduceren. Swordsmen is een goede toevoeging. Echo en Hawkeye passen ook wel. Punisher zit er sowieso bij. Jessica Jones en Luke Cage heb ik een beetje een dubbel gevoel over. Zelfde geldt voor Iron Fist. Superkrachten passen gewoon niet zo goed in de toon van de Daredevil serie.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:56 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik verwacht:
- Ms. Marvel
- Punisher
- Jessica Jones
- Luke Cage
- The Swordsmen
- Hawkeye
- Echo
Aangezien Ms. Marvel al geïntroduceerd is in de aflevering met de bankoveral, kunnen ze er bijna niet meer omheen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:09 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nou, hopelijke laten ze Ms. Marvel achterwege. Denk dat ze niet zoveel superpowers willen introduceren. Swordsmen is een goede toevoeging. Echo en Hawkeye passen ook wel. Punisher zit er sowieso bij. Jessica Jones en Luke Cage heb ik een beetje een dubbel gevoel over. Zelfde geldt voor Iron Fist. Superkrachten passen gewoon niet zo goed in de toon van de Daredevil serie.
True, maar ik acht de kans wel groot dat het wel gaat gebeuren.quote:Op maandag 28 april 2025 10:30 schreef Tim86 het volgende:
Ms Marvel in Daredevil zou echt verschrikkelijk zijn ja..niveau She-Hulk
Ik vond Ms Marvel heel leuk, maar dat is idd een hele andere serie qua toon en zou een mismatch zijn. Niet dat alle Defender series exact dezelfde toon hadden, maar toch wel iets meer dan een Ms Marvel. Maar ja, Papa Kahn zat er al wel in, dus wie weet.quote:Op maandag 28 april 2025 10:30 schreef Tim86 het volgende:
Ms Marvel in Daredevil zou echt verschrikkelijk zijn ja..niveau She-Hulk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |