Ga dan niet naar een topic waar we ieder uur gebombardeerd worden met nieuw klotenieuwsquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jongens ik heb een slechte dag dus graag allemaal een beetje vriendelijker ok?
Ik zie eigenlijk liever Hendriks. Hall moet je dit niet aandoen. Of Toornstra op rechtsback, kan ook.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:09 schreef Scrummie het volgende:
Dan Hall op rechts, of toch Geertruida en Senesi/Hendriks centraal.
Maar ik zie liever Geertruida naast Senesi.
Wel paniek. Dat Slot er wel of niet bij is is dus het minst interessant.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Volgens De Wolf is de kans overigens groot dat Slot er zondag wel gewoon bij is. Geen paniek dus.
https://nos.nl/video/2421(...)llen-bespaard-blijft
Het is toch totaal debiel dat er überhaupt nog steeds van die quarantaine-eisen zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wel paniek. Dat Slot er wel of niet bij is is dus het minst interessant.
Naja, de aanwezigheid van die iPad-Joegoslaaf vond ik ook niet heel belangrijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wel paniek. Dat Slot er wel of niet bij is is dus het minst interessant.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hall moet je dit niet aandoen.
Oh ja, Sandler was er ook nog. Heel vreemd inderdaad!quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk liever Hendriks. Hall moet je dit niet aandoen. Of Toornstra op rechtsback, kan ook.
Dat je Sandler nog steeds niet kan inzetten is wel vreemd, die was hier toch voor gehaald.
Ik weet niet hoe wenselijk het is om topsporters een wedstrijd te laten spelen als ze een dag of 5 nagenoeg niks hebben gedaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:44 schreef fetX het volgende:
Is er nog een kans dat Pedersen of Trauner het voor zondag gaan redden? Als ze vanaf gisteren in quarantaine zitten is het tm zaterdag en als ze geen klachten hebben zondag weer op het veld? Of werkt het niet zo?
Zondag negatieve test natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:44 schreef fetX het volgende:
Is er nog een kans dat Pedersen of Trauner het voor zondag gaan redden? Als ze vanaf gisteren in quarantaine zitten is het tm zaterdag en als ze geen klachten hebben zondag weer op het veld? Of werkt het niet zo?
Zaterdag een mannetje of 3000 op varkenoord. CORONAED.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zondag negatieve test natuurlijk.
Des Feyenoords om 2 uur voor aftrap te horen dat er enkele spelers tóch nog besmet zijn
Wat boeit morgen nou met die marge.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:13 schreef hhh38 het volgende:
Morgen wordt echt de kutste wedstrijd van het seizoen zo
En zondag wil ik het niet eens over hebben
Remember Loehansk?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat boeit morgen nou met die marge.
Ag kom op zeg. De sterspeler is daar Menig. Dat lukt met een half B team ook wel.quote:
De sterspeler van Partizan deed de vorige keer niet mee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ag kom op zeg. De sterspeler is daar Menig. Dat lukt met een half B team ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |