Ja alsof je daar kaarten gaat krijgenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:37 schreef Kerftminister het volgende:
Doe mij maar Roma, daar hebben we nog een hele grote appel mee te schillen.
Of banaan.
Ik vrees er wel een beetje voor. Het was volgens mij Arno Vermeulen die zei dat de (speciale) tegemoetkoming van de overheid voor voetbalclubs is opgehouden toen er een algehele lockdown werd afgekondigd. Volgens hem zijn de clubs en de overheid hierover nog wel in overleg, maar zou mij niks verbazen als de clubs weer aan het kortste eind trekken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:07 schreef Scrummie het volgende:
Ook wel lekker, gister toch weer een miljoen kunnen bijschrijven. Hopelijk hoeft niet alles van het totale prijzengeld naar het coronagat.
Ik haat Rutte.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:50 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vrees er wel een beetje voor. Het was volgens mij Arno Vermeulen die zei dat de (speciale) tegemoetkoming van de overheid voor voetbalclubs is opgehouden toen er een algehele lockdown werd afgekondigd. Volgens hem zijn de clubs en de overheid hierover nog wel in overleg, maar zou mij niks verbazen als de clubs weer aan het kortste eind trekken.
Wat natuurlijk een totale schande is, als je bedenkt hoe onnodig die lockdown is geweest.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:50 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vrees er wel een beetje voor. Het was volgens mij Arno Vermeulen die zei dat de (speciale) tegemoetkoming van de overheid voor voetbalclubs is opgehouden toen er een algehele lockdown werd afgekondigd. Volgens hem zijn de clubs en de overheid hierover nog wel in overleg, maar zou mij niks verbazen als de clubs weer aan het kortste eind trekken.
En de voetbalstadions waren een maand eerder zonder enkele reden al leeg. Weer 2 maanden geen publiek en nu zonder compensatiequote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een totale schande is, als je bedenkt hoe onnodig die lockdown is geweest.Totale blunder van OMT en Rutte en dan niet willen betalen.
Ja dat kan echt niet. Als die lockdown nou nog terecht zou zijn geweest (zoals lockdown 1) dan kun je er nog iets van begrip voor opbrengen. Die potjes raken een keer op.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En de voetbalstadions waren een maand eerder zonder enkele reden al leeg. Weer 2 maanden geen publiek en nu zonder compensatie
Gewoon Paok. Zo lang mogelijk makkelijke tegenstanders.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Als het vanmiddag een lastige tegenstander moet worden dan heb ik de voorkeur voor Leicester. Die draaien echt geen topseizoen en Engelse ploegen liggen ons beter denk ik. Slavia en PSV zou ik niet leuk vinden, Roma ook niet. Tegen Roma is het 50-50 denk ik, maar het zijn zulke luizen..die trekken toch vaak aan het langste eind.
PAOK zou fijn zijn. Bodo ook wel, maar dan krijg je weer zo'n wedstrijd op kunstgras.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gewoon Paok. Zo lang mogelijk makkelijke tegenstanders.
Inderdaad. Ik vind het toch wel een drama dat Bijlow geblesseerd is trouwens.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
PAOK zou fijn zijn. Bodo ook wel, maar dan krijg je weer zo'n wedstrijd op kunstgras.
Dat van Bijlow is zonde ja, het is niet anders. Marciono doet het wel beter dan in het begin.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind het toch wel een drama dat Bijlow geblesseerd is trouwens.Daarmee spreek ik mijzelf een beetje tegen maar die Marciano kan er echt niets van.
Mét Bijlow kreeg ik echt een beetje Uefa Cup-vibes van dit elftal. Toch iets onoverwinnelijks want Feyenoord heeft weinig verloren dit seizoen en zeker over 2 wedstrijden heb je dan een extra grote kans.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat van Bijlow is zonde ja, het is niet anders. Marciono doet het wel beter dan in het begin.
Gewoon zorgen dat je zelf je kansen afmaakt. Dat lukt tot nu toe aardig in Europa. Van de verdediging moet je het niet hebben..14 tegengoalsquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mét Bijlow kreeg ik echt een beetje Uefa Cup-vibes van dit elftal. Toch iets onoverwinnelijks want Feyenoord heeft weinig verloren dit seizoen en zeker over 2 wedstrijden heb je dan een extra grote kans.
Maar nu denk ik: Tegen Roma zal die Marciano er wel een door z'n handen laten glippen en dan is het weer klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |