Basisscholen versieren met de Oekraïnese vlag en blauwe met gele ballonnen is het andere uiterste.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:55 schreef Erasmus het volgende:
Tegenwoordig is pro-Poetin zijn, zijn nieuwe stokpaardje. Dit verbaast mij niets.
Het is dwars zijn om het dwars zijn. Als de algemeen aangenomen mening A is, zullen dit soort types (en aanhang) gillen dat het echt B is, en werken dan naar die uitkomst toe. Uit een soort verzetsmentaliteit ofzo. Gaar volk iig en dat deze demagoog nu opgepakt is stemt me vrolijkquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:55 schreef Erasmus het volgende:
Tegenwoordig is pro-Poetin zijn, zijn nieuwe stokpaardje. Dit verbaast mij niets.
Wat vreemd inderdaad om je steun te blijken aan een land dat aangevallen wordt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Basisscholen versieren met de Oekraïnese vlag en blauwe met gele ballonnen is het andere uiterste.
Dat patroon zie je bij meerdere clienten patiënten die last van corona wanen hadden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:55 schreef Erasmus het volgende:
Land, Europa, het westen, democratie, verdrag van de mensenrechten, nucleaire dreiging en alle nare gevolgen die daaruit voortvloeien.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat vreemd inderdaad om je steun te blijken aan een land dat aangevallen wordt.Moet dit echt uitgelegd worden?
Sad but true.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:12 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Land, Europa, het westen, democratie, verdrag van de mensenrechten, nucleaire dreiging en alle nare gevolgen die daaruit voortvloeien.
"Jullie doen een beetje agressief"quote:
Mooie inrekening, volgens mij dat die eerst aan een prank.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Jullie doen een beetje agressief"
Achterlijke sovereign citizen slachtofferrol weer man.
heb wat tweets van die dame gelezen. nu ben ik bang dat die domheid me geïnfecteerd heeftquote:
Altijd weer die gespeelde verbaasdheid.quote:
Dwars zijn mag. Zelfs als het nergens op slaat.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is dwars zijn om het dwars zijn. Als de algemeen aangenomen mening A is, zullen dit soort types (en aanhang) gillen dat het echt B is, en werken dan naar die uitkomst toe. Uit een soort verzetsmentaliteit ofzo. Gaar volk iig en dat deze demagoog nu opgepakt is stemt me vrolijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |