Basisscholen versieren met de Oekraïnese vlag en blauwe met gele ballonnen is het andere uiterste.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:55 schreef Erasmus het volgende:
Tegenwoordig is pro-Poetin zijn, zijn nieuwe stokpaardje. Dit verbaast mij niets.
Het is dwars zijn om het dwars zijn. Als de algemeen aangenomen mening A is, zullen dit soort types (en aanhang) gillen dat het echt B is, en werken dan naar die uitkomst toe. Uit een soort verzetsmentaliteit ofzo. Gaar volk iig en dat deze demagoog nu opgepakt is stemt me vrolijkquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:55 schreef Erasmus het volgende:
Tegenwoordig is pro-Poetin zijn, zijn nieuwe stokpaardje. Dit verbaast mij niets.
Wat vreemd inderdaad om je steun te blijken aan een land dat aangevallen wordt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Basisscholen versieren met de Oekraïnese vlag en blauwe met gele ballonnen is het andere uiterste.
Dat patroon zie je bij meerdere clienten patiënten die last van corona wanen hadden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:55 schreef Erasmus het volgende:
Land, Europa, het westen, democratie, verdrag van de mensenrechten, nucleaire dreiging en alle nare gevolgen die daaruit voortvloeien.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat vreemd inderdaad om je steun te blijken aan een land dat aangevallen wordt.Moet dit echt uitgelegd worden?
Sad but true.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:12 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Land, Europa, het westen, democratie, verdrag van de mensenrechten, nucleaire dreiging en alle nare gevolgen die daaruit voortvloeien.
"Jullie doen een beetje agressief"quote:
Mooie inrekening, volgens mij dat die eerst aan een prank.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Jullie doen een beetje agressief"
Achterlijke sovereign citizen slachtofferrol weer man.
heb wat tweets van die dame gelezen. nu ben ik bang dat die domheid me geïnfecteerd heeftquote:
Altijd weer die gespeelde verbaasdheid.quote:
Dwars zijn mag. Zelfs als het nergens op slaat.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is dwars zijn om het dwars zijn. Als de algemeen aangenomen mening A is, zullen dit soort types (en aanhang) gillen dat het echt B is, en werken dan naar die uitkomst toe. Uit een soort verzetsmentaliteit ofzo. Gaar volk iig en dat deze demagoog nu opgepakt is stemt me vrolijk
quote:
quote:
Die gast is het afgelopen jaar al zo vaak opgepakt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:22 schreef Justinn het volgende:
[..]
Altijd weer die gespeelde verbaasdheid.Nu leert ie eens echt hoe het is als je vrijheid wordt afgenomen.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die gast is het afgelopen jaar al zo vaak opgepakt.
Ongeveer elk woord dat ie de afgelopen twee jaar heeft uitgekraamt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:02 schreef KroketBroodje het volgende:
Ik ben benieuwd over welke uitspraken het gaat
Kun je een specifieke quote geven?quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:37 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ongeveer elk woord dat ie de afgelopen twee jaar heeft uitgekraamt.
Zelfs als ie ademde kwam er nog opruiing uit.
Willem heeft wel een knappe vrouw qua uiterlijk dan.quote:
Nou...het geboeid afvoeren is niet altijd nodig als de verdachte niet vluchtgevaarlijk is, maar ik begrijp dat ze het in deze casus wel doen omdat hij maar blijft discussiëren en weerwoord zou blijven geven totdat het uiteindelijk wel noodzakelijk is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:36 schreef Qarrad het volgende:
Het meest tekenende is dat die vriendin tijdens een hele nette arrestatie, op film, nog er iets anders van probeert te maken.
"Ik vind jullie zo agressief!"
Morgen niet. Ze gaan hem vrijdag voorgeleiden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:41 schreef aloa het volgende:
Zal tijd worden![]()
Nooit meer vrij laten die gek. (Staat waarschijnlijk morgen al weer buiten).
Dan staat Baudet gelijk op zijn achterste benen om te roepen dat ze de kiezer het kiesrecht ontnemen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:45 schreef vipergts het volgende:
Ze hadden hem beter zondag op kunnen pakken dat scheelt weer een stem op een rare partij.
Het wel of niet oppakken heeft daar niks mee te maken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:36 schreef Farenji het volgende:
Terecht dat ie is opgepakt maar het gaat niks opleveren. Let op hoe hij dit gaat spinnen en zijn steun vanuit de echte wappies alleen groter wordt.
Hij doet toch niet mee aan de verkiezingen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:51 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Dan staat Baudet gelijk op zijn achterste benen om te roepen dat ze de kiezer het kiesrecht ontnemen.
plastic fantastic?quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:39 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Willem heeft wel een knappe vrouw qua uiterlijk dan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dorien_Rose
Het is wel bijzonder hoe stelletjes elkaar zo negatief kunnen beïnvloeden en daardoor indoctrineren, er is geen extern geweten meer die ze corrigeert en objectief houdt ze houden elkaar niet in balans maar brengen elkaar door die negatieve mindset in een vicieuze cirkel in handen van vrouwe justitia. Elkaar versterken en volharden in een onjuist wereldbeeld maakt sommige koppels gevaarlijk en onberekenbaar.
Wellicht dat Baudet ook nog vastloopt en hetzelfde lot te wachten staat.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Morgen niet. Ze gaan hem vrijdag voorgeleiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |