Preciesquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel koddig, en nog vrij logisch ook.
Doe je mee aan die split?
Hier een slowcooker met een keramiek/stenen binnen bak. Die geschikt is voor een vaatwasser volgens de handleiding.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook niet gebruikelijk,maar de instant pot heeft gewoon een RVS pan die (als je de juiste versie hebt) ook op je fornuis kan), waarin je de ene keer hogedrukt, de volgende slowcookt en weer een andere keer sous vide bereidt. Of yoghurt maakt. Of rijst kookt. Al heb ik die laatste 2 nog niet gedaan erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ik was het echt niet van plan, maar...quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:
komt even voorzichtig om het hoekje gl uren..
Halloquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Hoihoihoiquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:37 schreef Lonaa het volgende:
Hier heeft FvD overal op fiestpaden enzo met verf hun logo gespoten met "Stem voor vrijheid" en "Stem FvD". Daar werd ik boos en verdrietig van en ik nam me voor om met stoepkrijt of verf daar iets aan te doen.
Ik was niet de enige met dat idee, zag ik van de week.
Bij mij om de hoek hangt een enorm spandoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FvD = Racisme
FvD = Vrouwenhaat![]()
Ja, goede zaak want waarheid. Verder zo weinig mogelijk aandacht aan schenken, vind ik.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek hangt een enorm spandoek
FvD = Racisme
FvD = Vrouwenhaat
Hier beide nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Vond het wel goed om te horen dat zowel FvD als PVV niet in alle gemeentes meedoen. Hier natuurlijk wel. Beide.
Wij zijn ook nog opgescheept met NVU. Gelukkig (hoop ik) te klein voor de raadquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, goede zaak want waarheid. Verder zo weinig mogelijk aandacht aan schenken, vind ik.
Had ik al verteld over de andere NSB-partij in Enschede?
https://verbindend-enschede.nl/
Klikken op eigen risico, ik denk dat je direct op een AIVD-lijst terecht komt, het is echt oogaids en je hersencellen gaan er stuk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |