abonnement Unibet Coolblue
pi_204109766
pi_204109986
quote:
Kid Rock is a complete and utter knob end.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_204110005
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 00:17 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Dit is geen goed nieuws voor de Oekrainers. -O- Verschrikkelijk :{w ze hebben al te lijden onder die oorlog en nu komt klaus schwab er ook nog over overheen
Oost Europese komen naar West Europa voor decennialang....meestal zijn het allemaal goede,hardwerkendende gasten die netjes belastingen betalen.
Ik geloof er echt heel weinig van de 'oorlog' situatie....zeker niet als dit 'nieuws' van zelfde klootzakken die enorme bullshit over een 'pandemie' voor twee jaar lang hebben verspreiden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_204110011
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nog ff snel, ze zeiden toch al dat ze voor "the new world order" vochten :)
Ben ook fuckin sick of seeing yellow and blue. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_204110015
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 00:17 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Dit is geen goed nieuws voor de Oekrainers. -O- Verschrikkelijk :{w ze hebben al te lijden onder die oorlog en nu komt klaus schwab er ook nog over overheen
Lekker toekomstbeeld voor de Oekraïners, redelijke "The Fifth Element" vibes qua samenleving iig :s) :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_204110019
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 01:24 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ben ook fuckin sick of seeing yellow and blue. :)
Hier nog 1 -O- |:(
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_204110036
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 01:30 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Hier nog 1 -O- |:(
Net zo irritant als de rainbow en black lives matter flaggetjes.
btw - I don't care who fucks with who, I just don't quite understand why it is an issue, why would anyone do that?
Yoohoo! We're gay and gay friendly!
....I've never felt the urge to hang a sort of white hetero flag in my window. ffs.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 17-03-2022 01:52:47 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_204110056
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 01:45 schreef Tingo het volgende:

[..]
Net zo irritant als de rainbow en black lives matter flaggetjes.
btw - I don't care who fucks with who, I just don't quite understand why it is an issue....I've never felt the urge to hang a sort of white hetero flag in my window. ffs.
Persoonlijk vind/vond ik dat hele BLM-geouwehoer 1000x irritanter dan regenboogvlaggetjes of de gaypride-bootjes e.d...de BLM-beweging had denk ik niet door dat ze ook iets soortgelijks hadden waarbij ze 1x per jaar vertegenwoordigd en blij verwelkomd werden op een boot, ergens begin december :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_204110088
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 02:01 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Persoonlijk vind/vond ik dat hele BLM-geouwehoer 1000x irritanter dan regenboogvlaggetjes of de gaypride-bootjes e.d...de BLM-beweging had denk ik niet door dat ze ook iets soortgelijks hadden waarbij ze 1x per jaar vertegenwoordigd en blij verwelkomd werden op een boot, ergens begin december :P
Ik heb een hekeltje aan elke vorm van discriminatie/intimidatie/pesten/bullebakken enz. maar dat BLM 'beweging' (imo) op een fake/gestaged gebeurtenis gebaseerd is. En ik heb ook van de gaypride dagen van genoten. Maar goed - we zijn helemaal off-topic gegaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_204110106
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 02:30 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik heb een hekeltje aan elke vorm van discriminatie/intimidatie/pesten/bullebakken enz. maar dat BLM 'beweging' (imo) op een fake/gestaged gebeurtenis gebaseerd is. En ik heb ook van de gaypride dagen van genoten. Maar goed - we zijn helemaal off-topic gegaan.
Tja, Covid is voor nu even op een laag pitje gezet, na de smoke and mirrors strategie van de Oekraïne/Rusland situatie zal fase 2 van de "pandemie" wel komen. 8-)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  donderdag 17 maart 2022 @ 08:00:37 #211
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204110535
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee hier, ik heb geprobeerd in discussie te gaan met een aantal lui keer op keer. Maar je kan er geen normale discussie mee voeren helaas. De enige respons is schermen met "factchecked" onzin gegeven door factcheckers in het bezit van de media die ze gebruiken.

Draaien, de zooi traineren hier.. Discussies dood maken door met meerdere personen tegelijk op 1 persoon te reageren om maar tot treurnis toe proberen hun narratief als de ultieme waarheid te bestempelen zonder open te staan voor mensen die breder zien dan zij.

Sorry, Ik heb er geen zin meer in. Ik heb het hier vaak erg naar mijn zin gehad :) En ook vaak op mijn tong gebeten niet te reageren (beide kanten op ook wel want soms ging het echt nergens over).

Ik hoop dat jullie die door gaan in dit topic een balans vinden om het leuk te houden in de toekomst :) Ik zeg niet dat wat ik gezegd heb in dit topic altijd correct was of uit gaat komen. Maar de constante soms lijkende getrainde meningen van een paar users hier die door blijven zagen over zaken waar zij voor de toekomst qua vaccins ook geen inzicht in hebben, daar heb ik geen zin meer in.

We are going round in circles..

Ik had toen ik voorzichtig mijn eerste voetstapjes zette in dit topic/reeks het idee dat we hier als gelijkgestemden over onze mening konden praten zonder aangevallen te worden constant. Dat is dus helaas niet waar hier, en ook helemaal prima. Maar gezien we in COR onze mening niet mogen geven, en de COR aanhangers wel hier ons mogen aanvallen op onze meningen heeft mij doen beseffen dat het toch geen zin heeft. :)

Lief zijn allemaal :)
@Yvonne
Is het nu echt nodig dat users 1 voor 1 weggaan uit een topic ???
Is het niet mogelijk hier nu eindelijk eens wat mee te doen?
Waarom mag een andere mening niet hier gestoken worden zonder 20 aanvallen van een aantal users
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204110564
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 01:45 schreef Tingo het volgende:

[..]
Net zo irritant als de rainbow en black lives matter flaggetjes.
btw - I don't care who fucks with who, I just don't quite understand why it is an issue, why would anyone do that?
Yoohoo! We're gay and gay friendly!
....I've never felt the urge to hang a sort of white hetero flag in my window. ffs.
But you were never oppressed because of your skin colour or sexual orientation...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 17 maart 2022 @ 08:18:36 #213
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204110627
[quote]0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:


Draaien, de zooi traineren hier.. Discussies dood maken door met meerdere personen tegelijk op 1 persoon te reageren om maar tot treurnis toe proberen hun narratief als de ultieme waarheid te bestempelen zonder open te staan voor mensen die breder zien dan zij .


Ik had toen ik voorzichtig mijn eerste voetstapjes zette in dit topic/reeks het idee dat we hier als gelijkgestemden over onze mening konden praten zonder aangevallen te worden constant.
Dat is dus helaas niet waar hier, en ook helemaal prima. Maar gezien we in COR onze mening niet mogen geven, en de COR aanhangers wel hier ons mogen aanvallen op onze meningen heeft mij doen beseffen dat het toch geen zin heeft. :)

Had het ook graag anders gezien maar doordat ik een abbo heb kan ik ze blokkeren waardoor ik er geen enkele reactie van kan zien en dat werkt ook.
To BG or not to BG!
pi_204110763
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee hier, ik heb geprobeerd in discussie te gaan met een aantal lui keer op keer. Maar je kan er geen normale discussie mee voeren helaas. De enige respons is schermen met "factchecked" onzin gegeven door factcheckers in het bezit van de media die ze gebruiken.

Draaien, de zooi traineren hier.. Discussies dood maken door met meerdere personen tegelijk op 1 persoon te reageren om maar tot treurnis toe proberen hun narratief als de ultieme waarheid te bestempelen zonder open te staan voor mensen die breder zien dan zij.

Sorry, Ik heb er geen zin meer in. Ik heb het hier vaak erg naar mijn zin gehad :) En ook vaak op mijn tong gebeten niet te reageren (beide kanten op ook wel want soms ging het echt nergens over).

Ik hoop dat jullie die door gaan in dit topic een balans vinden om het leuk te houden in de toekomst :) Ik zeg niet dat wat ik gezegd heb in dit topic altijd correct was of uit gaat komen. Maar de constante soms lijkende getrainde meningen van een paar users hier die door blijven zagen over zaken waar zij voor de toekomst qua vaccins ook geen inzicht in hebben, daar heb ik geen zin meer in.

We are going round in circles..

Ik had toen ik voorzichtig mijn eerste voetstapjes zette in dit topic/reeks het idee dat we hier als gelijkgestemden over onze mening konden praten zonder aangevallen te worden constant. Dat is dus helaas niet waar hier, en ook helemaal prima. Maar gezien we in COR onze mening niet mogen geven, en de COR aanhangers wel hier ons mogen aanvallen op onze meningen heeft mij doen beseffen dat het toch geen zin heeft. :)

Lief zijn allemaal :)
In COR mag je best je mening geven en er zijn zat in COR die daarover een mening hebben die niet zou misstaan op BNW. Maar je kunt daar ook meer weerwoord verwachten als je die mening niet kunnen onderbouwen. En da's hier minder. Hier kan iemand gewoon zeggen dat de oorlog in Oekraïne allemaal smoke and mirrors is, bedoeld om ons af te leiden van wat er werkelijk speelt. En hier krijg je enkel een note als je fake news plaatst.
Maar BNW is geen ONZ waarbij alles verzonnen is, iedereen weet dat het eigenlijk onzin is wat er geplaatst wordt en het niet de bedoeling is om daar tegenin te gaan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 08:57:21 #215
5428 crew  miss_sly
pi_204110922
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 08:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
In COR mag je best je mening geven en er zijn zat in COR die daarover een mening hebben die niet zou misstaan op BNW. Maar je kunt daar ook meer weerwoord verwachten als je die mening niet kunnen onderbouwen. En da's hier minder. Hier kan iemand gewoon zeggen dat de oorlog in Oekraïne allemaal smoke and mirrors is, bedoeld om ons af te leiden van wat er werkelijk speelt. En hier krijg je enkel een note als je fake news plaatst.
Maar BNW is geen ONZ waarbij alles verzonnen is, iedereen weet dat het eigenlijk onzin is wat er geplaatst wordt en het niet de bedoeling is om daar tegenin te gaan.
Dat is natuurlijk ook wel de kern van BNW, dat je niet kúnt weten of het wel of niet klopt, omdat het een complot is en daarover wordt uiteraard niet uitgebreid in alle openheid gesproken in de media en op hogere niveaus.
Die ruimte moet er ook gewoon zijn. En natuurlijk zou er ook ruimte moeten kunnen zijn voor andersdenkenden, maar in een ideale wereld ontspint zich dan een respectvol gesprek waarin je met elkaar van gedachten kunt wisselen. Maar als de meeste users hier in BNW niet geinteresseerd zijn in jullie feiten, maar onder elkaar willen bespreken hoe die bepaalde theorieën in elkaar zitten, wat is dan de meerwaarde voor andersdenkenden om dat de hele tijd te verstoren? Ik denk dat dat niet per se jullie doel is, maar de irritatie zit inmiddels zo hoog, dat wat je ook zegt, wordt gevoeld als een nare steek in plaats van een poging tot een uitwisseling van gedachten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 17 maart 2022 @ 09:02:02 #216
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204110964
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee hier, ik heb geprobeerd in discussie te gaan met een aantal lui keer op keer. Maar je kan er geen normale discussie mee voeren helaas. De enige respons is schermen met "factchecked" onzin gegeven door factcheckers in het bezit van de media die ze gebruiken.

Draaien, de zooi traineren hier.. Discussies dood maken door met meerdere personen tegelijk op 1 persoon te reageren om maar tot treurnis toe proberen hun narratief als de ultieme waarheid te bestempelen zonder open te staan voor mensen die breder zien dan zij.

Sorry, Ik heb er geen zin meer in. Ik heb het hier vaak erg naar mijn zin gehad :) En ook vaak op mijn tong gebeten niet te reageren (beide kanten op ook wel want soms ging het echt nergens over).

Ik hoop dat jullie die door gaan in dit topic een balans vinden om het leuk te houden in de toekomst :) Ik zeg niet dat wat ik gezegd heb in dit topic altijd correct was of uit gaat komen. Maar de constante soms lijkende getrainde meningen van een paar users hier die door blijven zagen over zaken waar zij voor de toekomst qua vaccins ook geen inzicht in hebben, daar heb ik geen zin meer in.

We are going round in circles..

Ik had toen ik voorzichtig mijn eerste voetstapjes zette in dit topic/reeks het idee dat we hier als gelijkgestemden over onze mening konden praten zonder aangevallen te worden constant. Dat is dus helaas niet waar hier, en ook helemaal prima. Maar gezien we in COR onze mening niet mogen geven, en de COR aanhangers wel hier ons mogen aanvallen op onze meningen heeft mij doen beseffen dat het toch geen zin heeft. :)

Lief zijn allemaal :)
Ik kan het me voorstellen, uitdagen, constant in iemands nek hijgen, het altijd beter weten en altijd het laatste woord willen hebben door een aantal users is niet echt bevorderlijk voor de sfeer, al zet je ze op negeer ze kunnen het evengoed niet laten en zo gaat het de hele dag door. Ik post zelf daarom ook stukken minder. Jammer dat je de brui eraan geeft, ik las je ook altijd met veel plezier.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 17 maart 2022 @ 09:23:17 #217
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204111173
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2022 14:46 schreef Mr.Sandman het volgende:
We zijn hier op kantoor na de heropening begonnen met een minuut stilte voor alle lege stoelen voor hen die niet meer onder ons zijn na deze pandemie. ;(

Oh nee, dat was niet nodig.
Ik werk op een fabriek met 1200 mensen en er is er niet een overleden. Een collega zn vrouw heeft week in ziekenhuis gelegen. Verder noppes, nada.
Niemand long covid, sommigen wat moe, thats it.
To BG or not to BG!
  donderdag 17 maart 2022 @ 09:30:18 #218
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204111225
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 08:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk ook wel de kern van BNW, dat je niet kúnt weten of het wel of niet klopt, omdat het een complot is en daarover wordt uiteraard niet uitgebreid in alle openheid gesproken in de media en op hogere niveaus.
Die ruimte moet er ook gewoon zijn. En natuurlijk zou er ook ruimte moeten kunnen zijn voor andersdenkenden, maar in een ideale wereld ontspint zich dan een respectvol gesprek waarin je met elkaar van gedachten kunt wisselen. Maar als de meeste users hier in BNW niet geinteresseerd zijn in jullie feiten, maar onder elkaar willen bespreken hoe die bepaalde theorieën in elkaar zitten, wat is dan de meerwaarde voor andersdenkenden om dat de hele tijd te verstoren? Ik denk dat dat niet per se jullie doel is, maar de irritatie zit inmiddels zo hoog, dat wat je ook zegt, wordt gevoeld als een nare steek in plaats van een poging tot een uitwisseling van gedachten.
Laatste keer dat ik mijn mening gaf in COR was die binnen 15 minuten verwijderd en ook alle reacties daarop. Terwijl hier alles mag worden gezegt. Ik post daarom amper in COR.

Ik heb ook geen zin om iedere keer met andersdenkenden in discussie te gaan en ben hier juist voor gelijkgestemden.

Triest dat nu steeds meer mensen hier het 'getroll' zat worden.
To BG or not to BG!
pi_204111230
twitter
pi_204111250
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 09:30 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Laatste keer dat ik mijn mening gaf in COR was die binnen 15 minuten verwijderd en ook alle reacties daarop. Terwijl hier alles mag worden gezegt. Ik post daarom amper in COR.

Ik heb ook geen zin om iedere keer met andersdenkenden in discussie te gaan en ben hier juist voor gelijkgestemden.

Triest dat nu steeds meer mensen hier het 'getroll' zat worden.
Maar wat had je daar dan gepost?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204111263
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee hier, ik heb geprobeerd in discussie te gaan met een aantal lui keer op keer. Maar je kan er geen normale discussie mee voeren helaas. De enige respons is schermen met "factchecked" onzin gegeven door factcheckers in het bezit van de media die ze gebruiken.

Draaien, de zooi traineren hier.. Discussies dood maken door met meerdere personen tegelijk op 1 persoon te reageren om maar tot treurnis toe proberen hun narratief als de ultieme waarheid te bestempelen zonder open te staan voor mensen die breder zien dan zij.

Sorry, Ik heb er geen zin meer in. Ik heb het hier vaak erg naar mijn zin gehad :) En ook vaak op mijn tong gebeten niet te reageren (beide kanten op ook wel want soms ging het echt nergens over).

Ik hoop dat jullie die door gaan in dit topic een balans vinden om het leuk te houden in de toekomst :) Ik zeg niet dat wat ik gezegd heb in dit topic altijd correct was of uit gaat komen. Maar de constante soms lijkende getrainde meningen van een paar users hier die door blijven zagen over zaken waar zij voor de toekomst qua vaccins ook geen inzicht in hebben, daar heb ik geen zin meer in.

We are going round in circles..

Ik had toen ik voorzichtig mijn eerste voetstapjes zette in dit topic/reeks het idee dat we hier als gelijkgestemden over onze mening konden praten zonder aangevallen te worden constant. Dat is dus helaas niet waar hier, en ook helemaal prima. Maar gezien we in COR onze mening niet mogen geven, en de COR aanhangers wel hier ons mogen aanvallen op onze meningen heeft mij doen beseffen dat het toch geen zin heeft. :)

Lief zijn allemaal :)
Triest maar 100% herkenbaar ...

Heb ook al vele malen op punt gestaan er gewoon de brui aan te geven, maar toch kom ik regelmatig terug, om telkens weer gefrustreerd af te sluiten.
Dus alle begrip voor je beslissing, ook al is het een gemis voor ons...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204111275
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 09:23 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ik werk op een fabriek met 1200 mensen en er is er niet een overleden. Een collega zn vrouw heeft week in ziekenhuis gelegen. Verder noppes, nada.
Niemand long covid, sommigen wat moe, thats it.
jamaar dat is dankzij de vaccins hé :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204111330
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 09:30 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Laatste keer dat ik mijn mening gaf in COR was die binnen 15 minuten verwijderd en ook alle reacties daarop. Terwijl hier alles mag worden gezegt. Ik post daarom amper in COR.
COR is nu eenmaal een goed beschermd praatgroepje
Voorbeeld van hoe het ook kan binnen Fok
Dus eigenlijk een pluim voor de COR mods @miss_sly

quote:
Ik heb ook geen zin om iedere keer met andersdenkenden in discussie te gaan en ben hier juist voor gelijkgestemden.
Een gesprek/discussie met andersdenkenden is op zich geen probleem ... het is gewoon de manier waarop ... het dagelijkse debiele getreiter ...

quote:
Triest dat nu steeds meer mensen hier het 'getroll' zat worden.
En er zullen er nog volgen ... zoals net gezegd balanceer ik ook op die drempel.
En als er nog een paar weg blijven is het gedaan met BNW en kunnen de trollen trollen met de trollen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204111392
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 08:18 schreef oppiedoppie het volgende:

Had het ook graag anders gezien maar doordat ik een abbo heb kan ik ze blokkeren waardoor ik er geen enkele reactie van kan zien en dat werkt ook.
Gratis blokkeer-knop voor BNW'ers *O*

ik wil er éen :Y

[ Bericht 17% gewijzigd door UncleScorp op 17-03-2022 10:15:38 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204111413
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 09:36 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
jamaar dat is dankzij de vaccins hé :')
Het is vooral anekdotisch.
Ik werk zelf ook voor een bedrijf met enkele honderden werknemers, en daar hebben we wel een geval van iemand die maandenlang op de IC heeft gelegen en waarschijnlijk nooit meer normaal zal functioneren. In ieder geval kan ze dat nu nog steeds niet.
Een dergelijk geval is natuurlijk geen motivatie om dan maar het land plat te leggen of iedereen verplicht te vaccineren, maar het is ook niet zo dat er helemaal niets aan de hand is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')