Het ding kan geen onderscheid maken tussen een gewoon verkoudheidsvirus en COVID19. Geen wappiesite maar HP de Tijd. Hoe duidelijk wil je het nou gvd hebben?quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kom maar op, waar bevestigd het artikel dat de vaststelling dat iemand door Covid is overleden frauduleus tot stand is gekomen, danwel door een ondeugdelijke test.
Ja ach gewoon laten blatenquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:55 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar maak die schapen dat maar eens duidelijk, niet te doen.
Nou, citeer eens het stuk waar HP De Tijd dat beweert.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:00 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Het ding kan geen onderscheid maken tussen een gewoon verkoudheidsvirus en COVID19. Geen wappiesite maar HP de Tijd. Hoe duidelijk wil je het nou gvd hebben?
Citeer anders even de specifieke passage waarin dat gesteld wordt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:00 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Het ding kan geen onderscheid maken tussen een gewoon verkoudheidsvirus en COVID19. Geen wappiesite maar HP de Tijd. Hoe duidelijk wil je het nou gvd hebben?
En ondertussen maak je je kwaad over ongevaccineerde Oekraïeners die in Nederland worden opgevangenquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja ach gewoon laten blaten
[ afbeelding ]
En vergeet niet dat zijn punt was dat overlijdens door corona niet objectief vast te stellen zijn omdat de test niet deugt: wanneer kinderen in het ziekenhuis terechtkomen dan is de PCR-test helemaal niet doorslaggevend voor de diagnostiek. Dus in hoeverre er op basis van een PCR-test onderscheid gemaakt kan worden tussen een oude en een actuele infectie is in die zin ook helemaal niet relevant.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, citeer eens het stuk waar HP De Tijd dat beweert.
Ik zie alleen het manco dat de test ook aanslaat op restanten van een oude Covid infectie, en mensen daardoor onterecht in quarantaine gaan. Dat manco is sinds het begin bekend en de reden waarom alleen testen bij klachten zinvol is.
Dan nog bestaat het risico dat iemand met een verkoudheid positief test doordat er resten in het lichaam zitten van een oude Covid infectie.
Maar we hadden het niet over kinderen met een simpele verkoudheid, maar over kinderen die zijn overleden door Covid.
Ah, je krabbelt terug.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:13 schreef Bananenbennie het volgende:
https://off-guardian.org/(...)u-that-you-are-sick/
Tis leip, hij roept 15 overleden. Ik heb het over gezonde kinderen, daarnaast ook geen bron.quote:
Nou, laat eens vaccindoden zien...quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis leip, hij roept 15 overleden. Ik heb het over gezonde kinderen, daarnaast ook geen bron.
En de nieuwsitems zijn hier in dit topic gedeeld, met vaccin doden. Kan je wel gaan ontkennen maar Astra heeft wat jonge vrouwen op zijn kerfstok, die zijn ook in de reguliere media gewoon besproken.
nee aanvullende info, omdat een aantal het maar niet willen snappenquote:
Deze statistieken waren niet in andere EU landen voor zover ik weet.quote:
Gezonde kinderen overleden door vaccinatie: hoeveel?quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis leip, hij roept 15 overleden. Ik heb het over gezonde kinderen, daarnaast ook geen bron.
En de nieuwsitems zijn hier in dit topic gedeeld, met vaccin doden. Kan je wel gaan ontkennen maar Astra heeft wat jonge vrouwen op zijn kerfstok, die zijn ook in de reguliere media gewoon besproken.
Anyhow, gebrek aan goede statistieken terwijl die gewoon toegankelijk zouden moeten zijn stemt negatief t.o.v. narratief, niet t.o.v. mensen die sceptischer zijn.
Je hebt het tegen dovemansoren met die gasten, corona was en is een groot circus gebaseerd op een storm in een glas water, burgers onterecht een hoop angst aangepraat om vrijwel niets. De enige die er beter van zijn geworden zijn de farmaceutische bedrijven met hun experimentele spuitjes.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:16 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
nee aanvullende info, omdat een aantal het maar niet willen snappen
Maar het is verloren moeite merk ik al weer.
Nee, je beweert iets over HP, dat kun je niet hard maken, dus pak je een andere bron.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:16 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
nee aanvullende info, omdat een aantal het maar niet willen snappen
Maar het is verloren moeite merk ik al weer.
quote:
Allemaal leuk bedacht, maar de discussie ging over de frauduleuze diagnose van kinderen die aan covid zijn overleden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je hebt het tegen dovemansoren met die gasten, corona was en is een groot circus gebaseerd op een storm in een glas water, burgers onterecht een hoop angst aangepraat om vrijwel niets. De enige die er beter van zijn geworden zijn de farmaceutische bedrijven met hun experimentele spuitjes.
Je bent in de war met je vrouw.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:27 schreef Wantie het volgende:
Die overigens ook niet hard maakt wat je beweert.
Tot zover je principes...quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:28 schreef ludovico het volgende:
Ik ga ook aan de spuit anders mag ik de VS en Canada niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |