Ja, een simpele zoekopdracht levert meerdere overlijdens onder de 20 door covid op, waaronder een baby.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welk innerlijk conflict verwacht je te zien?
[..]
Ja, dat gevoel krijg ik absoluut bij de stelling van Ludo dat er meer kinderen overlijden door vaccinatie dan aan corona.
De PCR test is een ontzettend frauduleus ding en wordt niet gebruikt waar die voor bedoeld is. Aldus de uitvinder van dat apparaat. Kortom elke registratie van een covid dode komt onrechtmatig tot stand.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, een simpele zoekopdracht levert meerdere overlijdens onder de 20 door covid op, waaronder een baby.
Dus waar Ludo het vandaan haalt dat het 0 moet zijn ontgaat me.
Minstens 15. Het toverwoord is dan ook gezond: ik zou moeten aantonen dat die allemaal gezond waren. De grap is alleen dat dat dan weer niet zo van belang lijkt te zijn bij al die anekdotische voorbeelden waarvan we tot op heden niks te zien hebben gekregen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, een simpele zoekopdracht levert meerdere overlijdens onder de 20 door covid op, waaronder een baby.
Dus waar Ludo het vandaan haalt dat het 0 moet zijn ontgaat me.
Wat is er precies mis met de PCR-test om besmettingen vast te stellen? Schroom niet om een technische uitleg te geven.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:46 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
De PCR test is een ontzettend frauduleus ding en wordt niet gebruikt waar die voor bedoeld is. Aldus de uitvinder van dat apparaat. Kortom elke registratie van een covid dode komt onrechtmatig tot stand.
Wat je hier stelt is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:46 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
De PCR test is een ontzettend frauduleus ding en wordt niet gebruikt waar die voor bedoeld is. Aldus de uitvinder van dat apparaat. Kortom elke registratie van een covid dode komt onrechtmatig tot stand.
Gedaan, maar ik begrijp er niks vanquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook niet je sterkste kant he. Lees mijn posts anders nog eens.
https://www.hpdetijd.nl/2(...)et-testbeleid-faalt/quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is er precies mis met de PCR-test om besmettingen vast te stellen? Schroom niet om een technische uitleg te geven.
Jawel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:50 schreef The_End het volgende:
[..]
Wat je hier stelt is gewoon niet waar.
Tja, zo kun je ook redeneren dat de aarde plat is en het covid vaccin enkel een zoutoplossing is...quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:46 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Allemaal leugens.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Feit blijft dat de PCR test een hoge accuraatheid kent bij de diagnoststelling bij symptomen en iemand die in het ziekenhuis komt te overlijden aan covid naast een positieve PCR test ook de bijhorende ziekteverschijnselen heeft gehad.
Klopt buiten dit wat dan nog als je besmet zou zijn? Gros merkt er niks van en als je er iets van merkt dan is het niet veel anders dan de griep. Aan een goede griep gaan ook mensen die op leeftijd zijn en mensen met een zwakke gezondheid aan ten onder.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:46 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat artikel heb je dus niet zelf gelezen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:51 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Jawel.
https://www.hpdetijd.nl/2(...)et-testbeleid-faalt/
Zeker wel. Nu jij nog.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat artikel heb je dus niet zelf gelezen.
Daar staat absoluut niet wat hier geclaimed wordt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:51 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Jawel.
In dit geval niet relevant, het gaat om het vaststellen van overlijden door Covid.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Klopt buiten dit wat dan nog als je besmet zou zijn? Gros merkt er niks van en als je er iets van merkt dan is het niet veel anders dan de griep. Aan een goede griep gaan ook mensen die op leeftijd zijn en mensen met een zwakke gezondheid aan ten onder.
Welkom op BNWquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:54 schreef The_End het volgende:
[..]
Daar staat absoluut niet wat hier geclaimed wordt.
Hoe volgt hieruit dat de PCR-test frauduleus en onbetrouwbaar is? Ik stel voor dat je vooraan eerst het artikel leest voordat je het gebruikt om je gelijk te bewijzen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:51 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar maak die schapen dat maar eens duidelijk, niet te doen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Klopt buiten dit wat dan nog als je besmet zou zijn? Gros merkt er niks van en als je er iets van merkt dan is het niet veel anders dan de griep. Aan een goede griep gaan ook mensen die op leeftijd zijn en mensen met een zwakke gezondheid aan ten onder.
Kom maar op, waar bevestigd het artikel dat de vaststelling dat iemand door Covid is overleden frauduleus tot stand is gekomen, danwel door een ondeugdelijke test.quote:
Lezen is voor schapen begreep ik.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe volgt hieruit dat de PCR-test frauduleus en onbetrouwbaar is? Ik stel voor dat je vooraan eerst het artikel leest voordat je het gebruikt om je gelijk te bewijzen.
Ja, het wordt op alle manieren gespind.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Minstens 15. Het toverwoord is dan ook gezond: ik zou moeten aantonen dat die allemaal gezond waren. De grap is alleen dat dat dan weer niet zo van belang lijkt te zijn bij al die anekdotische voorbeelden waarvan we tot op heden niks te zien hebben gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |