Madras is oorspronkelijk mild, dus fail van Tobi.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tobias had het gisteren over curry Madras.
en dan de andere beschuldigen dat die zich "afzonderen"quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
geen stelletje willen zijn
maar wel de hele dag aan elkaar geplakt
Heel veel van de kruidenpasta en een rode peper met zaadjes. Daar ging het denk ik mis.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Madras is oorspronkelijk mild, dus fail van Tobi.
nee nee, hij heeft het precies zo bedoeldquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Heel veel van de kruidenpasta en een rode peper met zaadjes. Daar ging het denk ik mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:22 schreef C.A.I het volgende:
Vera en Dimitri a.s zaterdag in BB als koppel ?Denk dat ze volgende week allemaal terug gaan komen; thema week: week van de hereniging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat ze volgende week allemaal terug gaan komen; thema week: week van de hereniging.
van mij mag BB zeggen dat dat niet mag.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:36 schreef rinardo het volgende:
Tobias de grace de helft van zn belminuten geeft aan grace zo lieeeffff
Tobiasquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:36 schreef rinardo het volgende:
Maar ze mogen het ook aan elkaar geven.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:36 schreef Verida het volgende:
[..]middag
ze mogen volgens mij 4 minuten bellen begrijp ik van Kris en Nouch
Waarom?quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:37 schreef Verida het volgende:
[..]
van mij mag BB zeggen dat dat niet mag.
Grace ook gewoon 4 minuten, net als de rest.
is dat officieel bevestigd?quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar ze mogen het ook aan elkaar geven.
Tobias heeft Grace een deel van zijn minuten gegeven.?
Laten we hopen dat BB hard isquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:39 schreef Verida het volgende:
[..]
is dat officieel bevestigd?
Toob kan het wel willen, maar BB hoeft daar niet in mee te gaan natuurlijk.
Aha..quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:39 schreef rinardo het volgende:
https://bigbrothernederla(...)t-thuisfront-bellen/
O ze mogen het ook weggeven die minuten dat is dan wel lief van hemquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:36 schreef rinardo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |