abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 maart 2022 @ 20:40:20 #1
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204092764
quote:
‘Samantha Steenwijk vertoont divagedrag bij Holland Zingt Hazes’

Samantha Steenwijk heeft het afgelopen weekend behoorlijk wat divagedrag vertoond bij de niet-uitverkochte concerten van Holland Zingt Hazes. “Ze had backstage een ontzettende attitude.”

Het zit Samantha Steenwijk ook niet mee. Ze ís al zo boos over alle kritiek op haar persoon en dan krijgt ze ook nog eens hazoloog Yvonne Coldeweijer over zich heen. Volgens de juicekoningin heeft Samantha zich de afgelopen avonden namelijk behoorlijk misdragen tijdens de Holland Zingt Hazes-concerten.

Rachels arie
Yvonne onomwonden op haar kanaal Life of Yvonne: “Wie schijnbaar een ontzettende attitude heeft gehad backstage bij Holland Zingt Hazes, is Samantha Steenwijk. Volgens andere artiesten gedroeg ze zich alsof ze zelf een dochter van Hazes is terwijl ze hem nog nooit heeft ontmoet.”

Ze kan geen prioriteiten stellen, meent Yvonne. “Vrijdag heeft ze na de show doorgehaald met Rachel en d’r vriendinnen en ging zaterdag backstage klagen dat ze zo moe was. Dit viel niet helemaal in goede aarde bij de rest. Het is natuurlijk ook doodvermoeiend om het hele weekend de arie van Rachel te moeten likken.”

Handtas
En is er nog juice over Jeroen van der Boom, de handtas van Rachel? “Er gaat rond dat Jeroen van der Boom door alle andere artiesten wordt uitgekotst. Niemand kan hem blijkbaar uitstaan. En Paul de Leeuw zit schijnbaar tijdens het laatste liedje al op de A10 richting huis. 😂 Pissss.”

Tot slot was ook André Hazes jr. volgens Yvonne in het publiek te vinden, maar zijn zoontje was er niet bij. “Hoewel alle kleinkinderen en nichtjes en neefjes aanwezig waren bij het concert, mocht mini Dré niet komen. Monique wil hem niet meegeven aan André, zonder dat ze er zelf bij is, maar Monique mag natuurlijk ABSOLUUT NIET komen van Rachel.”
https://www.mediacourant.(...)holland-zingt-hazes/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 21:26:43 #2
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204093815
semanta steenpuist :{w
Fuck off met dat viezige vod!@vod

Slotje svp! Ik moet nog slapen deze week o|O
love & heet
pi_204093921
Sowieso dat hele programma, is Hazes inmiddels al niet genoeg uitgemolken, wat een treurnis
  dinsdag 15 maart 2022 @ 21:33:13 #4
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204093974
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 21:30 schreef Cupfighter het volgende:
Sowieso dat hele programma, is Hazes inmiddels al niet genoeg uitgemolken, wat een treurnis
Ja spuit elf, er zijn al musicals gemaakt over het uitmelken van Hazes ;)
love & heet
  dinsdag 15 maart 2022 @ 21:34:30 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_204093997
Waarom bestaat zij überhaupt?
  dinsdag 15 maart 2022 @ 21:36:02 #6
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204094027
Aanpappen met Roggel. Die likt zich effectief een weg naar boven, of iig naar een blijvende positie in het circuit waar ze in zit.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 21:39:20 #7
319979 Fok-it
All is well
pi_204094112
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 21:34 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom bestaat zij überhaupt?
Ze heeft aan The Voice of Holland seizoen 364 meegedaan. Dan hoor je erbij
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 15 maart 2022 @ 21:41:26 #8
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204094146
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 21:36 schreef Eightyone het volgende:
Aanpappen met Roggel. Die likt zich effectief een weg naar boven, of iig naar een blijvende positie in het circuit waar ze in zit.
Jup, ze moet natuurlijk wel relevant blijven :')

Al vindt ze dat ze overal verstand van heeft, dus zal ze vaak komen opdraven bij bijvoorbeeld Boulevard. Er is al een overkill en dat wordt alleen maar erger vrees ik :X
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 22:20:46 #9
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204094865
En ze zit in zo'n beetje elk spelletjes-programma waar ze een bn'er-panel hebben.

Je zou bijna vergeten dat ze officieel zangeres van beroep is.
pi_204094874
Aries _O_
U MAD?
  Trouwste user 2022 woensdag 16 maart 2022 @ 08:15:45 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_204097277
Wie :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_204097299
Als je denkt dat Jeroen vd Boom de grootste kontenlikker is...
Nee, dan Samant. Op haar tong is inmiddels een landbouwteelt ontstaan van al dat gelik waar je heel Oekraïne van kan onderhouden.

Misselijk wijf met grootheidswaanzin. En dat terwijl niemand ook maar 1 lied van haar kan opnoemen. :')
´
pi_204097332
quote:
18s.gif Op woensdag 16 maart 2022 08:19 schreef Kim-Holland het volgende:
Nee, dan Samant. Op haar tong is inmiddels een landbouwteelt ontstaan van al dat gelik waar je heel Oekraïne van kan onderhouden.

Misselijk wijf met grootheidswaanzin. En dat terwijl niemand ook maar 1 lied van haar kan opnoemen. :')
_O-
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  woensdag 16 maart 2022 @ 08:27:40 #14
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204097370
Stom wijf ja
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_204097372
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 08:23 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
_O-
Goedemorgen :* wat ben jij vroeg uit de veren of heb je de nacht van katoen gegeven?
´
pi_204097519
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2022 08:27 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Goedemorgen :* wat ben jij vroeg uit de veren of heb je de nacht van katoen gegeven?
Lieverd, ik sta doordeweeks altijd vroeg op (geen keus). :{
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Redactie Sport woensdag 16 maart 2022 @ 08:47:36 #17
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204097570
Moet zij weten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204097797
quote:
18s.gif Op woensdag 16 maart 2022 08:19 schreef Kim-Holland het volgende:

Ach dat is nou juist het probleem van die hele Nederlandse muziekscene. Gros van de ‘artiesten’ heeft ooit eens één hit gehad en kan daar eigenlijk een hele leven lang op teren. Ik bedoel zo’n Borsato, wat kan die man eigenlijk? Italiaanse liedjes jatten en daar een sentimentele kankertekst overheen blazen waar de honden geen brood van lusten. Maar ondertussen is hij wel multimiljonair omdat men dit soort mongolen in NL slikt als zoete koek. En hetzelfde geldt voor zo’n Samantha Steenwijk. Blond, dikke memmen en een voor Nederlandse begrippen redelijke stem en je hoeft nooit meer te werken omdat er genoeg kontenlikkers in de muziekindustrie rond lopen. Of zo’n Glennis Grace… iedereen weet al jaaaaaaaaaren dat het een walgelijk wijf is. Toch krijgt ze boekingen bij de vleet en zingt ze zich met haar schreeuwbek financieel onafhankelijk.
U MAD?
  Trouwste user 2022 woensdag 16 maart 2022 @ 09:45:04 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_204098042
zo'n

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_204098088
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:16 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ach dat is nou juist het probleem van die hele Nederlandse muziekscene. Gros van de ‘artiesten’ heeft ooit eens één hit gehad en kan daar eigenlijk een hele leven lang op teren. Ik bedoel zo’n Borsato, wat kan die man eigenlijk? Italiaanse liedjes jatten en daar een sentimentele kankertekst overheen blazen waar de honden geen brood van lusten. Maar ondertussen is hij wel multimiljonair omdat men dit soort mongolen in NL slikt als zoete koek. En hetzelfde geldt voor zo’n Samantha Steenwijk. Blond, dikke memmen en een voor Nederlandse begrippen redelijke stem en je hoeft nooit meer te werken omdat er genoeg kontenlikkers in de muziekindustrie rond lopen. Of zo’n Glennis Grace… iedereen weet al jaaaaaaaaaren dat het een walgelijk wijf is. Toch krijgt ze boekingen bij de vleet en zingt ze zich met haar schreeuwbek financieel onafhankelijk.
Ja, eens hoor, zo werkt dat hier in NL. De grootste mafklappers worden onthaald en op het podium gehesen alsof ze Jezus himself zijn.
Die pipo van de Snollebollekes is er ook 1 in wording..Nu nog een sympathieke kerel met kut'muziek' voor zwakzinnigen maar straks zal hij net als Samantha overal aanschuiven als allesweter en presentator terwijl hij daarvoor niet geschikt is, vind ik. En dat allemaal omdat hij 1 keer met Mathijs v Nieuwkerk aan een tafel heeft gezeten.
Dit zal net zo uitgemolken worden als dat Rachel met haar zuipend lijk al 20 jaar aan het sjouwen is.
Nederland op zijn best.
´
pi_204098306
Nu we toch bezig zijn..

Samantha Steenwijk beschuldigd van leugens: ‘Spoor jij niet ofzo?’

Samantha Steenwijk wordt er door Yvonne Coldeweijer van beschuldigd dat ze liegt over haar plotselinge gewichtsverlies. “Ze heeft gewoon maximaal gecheat en ook nog eens illegaal.”

Paardrijden en kleinere porties eten: dat is volgens Samantha Steenwijk haar afvalgeheim. Ze verscheen in december plotseling 22 kilo lichter voor de camera van RTL Boulevard en gaf dit als reden van haar gewichtsverlies. Maar klopt het wel? Val je van paardrijden zomaar ineens 22 kilo af? Nee, zegt Yvonne Coldeweijer in haar beruchte Popcorn Show.

Afvalpillen
Samantha heeft volgens Yvonne de levensgevaarlijke Iomax-pillen geslikt. Daar heeft ze naar eigen zeggen ook bewijs van. Dit middel is illegaal in ons land. “Waarom is het illegaal? Omdat mensen daar schijnbaar een hersenbloeding door hebben gekregen. Nederland heeft gezegd: ‘Dit is te gevaarlijk, dit gaan we niet toestaan.’”

De exacte samenstelling van dit supplement is onduidelijk. Dom dat Samantha zich daaraan waagt, vindt Yvonne. “Op het etiket staat geen informatie over de samenstelling. Goed idee, Samanth, om gewoon die pillen te vreten en te kijken of je het overleeft.”

Schijnheilig
Het is belachelijk dat Samantha beweert dat ze is afgevallen van paardrijden, vindt Yvonne. “Ik snap ook wel dat je niet in de media gaat zeggen dat je illegale afslankpillen hebt gebruikt, dat is logisch, maar het is weer zo focking schijnheilig voor de mensen die ook een maatje meer hebben en ook willen afvallen.”

Ze vervolgt: “Die zien dat Samantha dat doet, die gaat op een paard zitten en valt zo 22 kilo af. Dat vind ik toch een beetje lullig dan. Je liegt dan dus eigenlijk wel. Zeg dan: ‘Weet je wat, ik heb echt intens gesport.’ Ga niet doen alsof het je zo makkelijk is afgegaan. Je hebt gewoon maximaal gecheat, ook nog eens illegaal.”

‘Spoor jij wel?’
Yvonne heeft het idee dat Samantha niet goed bij haar pan is. “Welke halve gare gaat er nou pillen nemen die supergevaarlijk zijn voor je gezondheid en waar je een hersenbloeding van kan krijgen? Spoor jij niet ofzo? Dat je dat nog wil riskeren! Dan denk je toch: nou, dan duurt het maar iets langer, maar dan ga ik wél sporten, ook al vind ik het niet leuk.”

“Want: who the fuck vindt nou weer de sportschool leuk? Niemand vindt dat toch leuk? Je hoort dat niet leuk te vinden, dat is gewoon stom. Het resultaat van de sportschool is leuk, maar niet de sportschool zelf toch? Die meid riskeert liever een focking hersenbloeding dan dat ze één voet op een loopband zet. Dat is toch heftig?

https://www.mediacourant.(...)spoor-jij-niet-ofzo/

>>> Zelf denk ik dat ze een maagbandje heeft laten zetten....
Wat jullie? :Y) c_/
´
pi_204098316
Ik heb eigenlijk geen hekel aan mensen, maar Samantha Steenwijk komt wel heel dicht in de buurt.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  woensdag 16 maart 2022 @ 10:39:57 #23
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204098727
Vreselijke Tokkie Steenwijk :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204099824
Dus ze had gewoon een kater gehad en was in een kuthumeur, nou zeg, poe heej......

En Koldewijver meteen op t orgel over de gym :') Gokje: Yvonne heeft geen gezond BMI :)
En dat iedereen een hekel aan Jeroen vd Boom heeft, is geen nieuws toch?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_204117484
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 22:20 schreef Eightyone het volgende:
En ze zit in zo'n beetje elk spelletjes-programma waar ze een bn'er-panel hebben.

Je zou bijna vergeten dat ze officieel zangeres van beroep is.
En als je mij vraagt wat voor een hit ze heeft gehad. Moet ik het antwoord schuldig blijven.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')