Ik hou van jou... uhhhhm ook van de lentequote:
Dat wordt de airco weer neer zetten dan als t zover isquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
De eerste voorspelling lijkt droog en heet...
We houden het in de gatenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wordt de airco weer neer zetten dan als t zover is
En de lente houdt van jou!quote:
Fijn dat je weer thuis bentquote:
haha kan mij voorstellen dat dat erg prettig isquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:32 schreef engine het volgende:
Jaa vannacht eigen bedje![]()
En geen pa die megahard loopt te snurken![]()
Welke en welke pizza is je favoriet eigenlijk?quote:
meestal neem ik salami mozerella pesto, nu heb ik pollootje.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:37 schreef engine het volgende:
[..]
Welke en welke pizza is je favoriet eigenlijk?
Smakelijk
Zalm kan ook nog wel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:43 schreef Schakeltopia het volgende:
terwjil ik wel van vis houd, maar op pozza trekt het niet zo
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:41 schreef Schakeltopia het volgende:
enige die ik eigenlijk nooit eet is pozza hawai besef ik nu
joa, opzich, voegt niet heel veel toe hoor., soms heb je dat er wel is bij om naderhand op je pozza te strooien als hij de oven uit komt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Rucola op een pizza is dat eigenlijk wel lekker?
Nee dus beter gewoon niet er op doenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
joa, opzich, voegt niet heel veel toe hoor., soms heb je dat er wel is bij om naderhand op je pozza te strooien als hij de oven uit komt.
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dus beter gewoon niet er op doen
als het erbij zit gebruik ik het welquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dus beter gewoon niet er op doen
Maaltijdsalade noem ik datquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het erbij zit gebruik ik het wel
zonde om weg te gooien
Beetje op een broodje of door de saladequote:Op woensdag 16 maart 2022 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Het smaakt prima maar vind het ook niet echt iets toevoegen.
Dat is waar, er wordt al teveel weg gegooidquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het erbij zit gebruik ik het wel
zonde om weg te gooien
Ik vind rucola heerlijk hoor. Gewoon op een boterham met kaas een paar blaadjesquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje op een broodje of door de salade
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
3 blaadjes rucola met pozza on the side
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |