Oh dat is wel jammer, hoe lang blijf je daar nog?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dit valt nog wel mee
Bewolkt en dus niet echt goed zicht vandaag. Op een mooie dag zit dat vaak ergens in de 80km/h.
Was laatste dag vandaag. Morgen weer naar huis rijden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer, hoe lang blijf je daar nog?
Goede reis morgenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Was laatste dag vandaag. Morgen weer naar huis rijden.
Maar drie hele fijne dagen gehad
Dat is mooiquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Was laatste dag vandaag. Morgen weer naar huis rijden.
Maar drie hele fijne dagen gehad
Kunnen weer 3 jaar vooruitquote:
Goedemorgen Dotquote:Op woensdag 16 maart 2022 06:32 schreef Dotteke het volgende:
Beleef de lente is er weer @:Engine
https://www.vogelbescherm(...)g/lezen/op-naar-2022
De zeearend heeft al 1 ei
[ afbeelding ]
Nee, heb ik niet. Ook al eieren?quote:Op woensdag 16 maart 2022 06:41 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot
Ja leuk
Heb je ook de slechtvalken op het Rijksmuseum gezien?
Nee nog geen eitjes maar wel prachtig uitzichtquote:
O die zijn al best groot zeg, sneu dat papa dood is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 06:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nee nog geen eitjes maar wel prachtig uitzicht
Deze is trouwens ook leuk. Zijn al vijf kuikens. Maar deze worden bijgevoerd omdat het mannetje dood gevonden is.
Bij beleef de lente hopen ze ook nog eitjes bij de bosuilen. Is wel een paartje dat snachts soms de kast bezoekt.
De oudste is 18 dagen en de jongste 13 dagen. Wel grappig om te zien want het verschil is gigantisch. Mini zit ook nog constant tussen zijn broers en zussen te slapenquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die zijn al best groot zeg, sneu dat papa dood is.
Ik moet er aan denken om naar beleef de lente te kijken.
Volgende week is BB afgelopen dan zal het meer die kant op gaan denk ik
Wel goed. Valt mij allemaal nog wel mee. Had erger verwacht.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
De oudste is 18 dagen en de jongste 13 dagen. Wel grappig om te zien want het verschil is gigantisch. Mini zit ook nog constant tussen zijn broers en zussen te slapen
Maar ze zijn gewogen en hebben allemaal een gezond gewicht dus ook het kleintje groeit goed.
Hoe bevalt het modden in BB? Zal wel iets drukker zijn dan CRE
Mooiquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel goed. Valt mij allemaal nog wel mee. Had erger verwacht.
Ja in crea is echt een heel leuk groepje mensen, nooit een onvertogen woord.
Ik heb geen idee, maar dan mag er wat mij betreft wel wat veranderen. Vond het dit keer niet zoveel aanquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:45 schreef engine het volgende:
[..]
Mooi
Ben benieuwd of het weer terug komt. Van mij hoeft het eigenlijk niet meer..liever een nieuw RLS concept dat wel bij deze tijd past.
Is meestal tot 8 uur 's avonds dacht ik.quote:
Ja teveel gericht op de tv uitzending. Nog een keer hetzelfde zou ik niet meer gaan volgen denk ik. Hooguit de eerste maand.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar dan mag er wat mij betreft wel wat veranderen. Vond het dit keer niet zoveel aan
Te veel SL en we mochten te weinig live meekijken met de spellen
Ik volg het tegenwoordig wel op tv, deed ik eerder dus nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja teveel gericht op de tv uitzending. Nog een keer hetzelfde zou ik niet meer gaan volgen denk ik. Hooguit de eerste maand.
Ik ga uit mijn werk ff.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:51 schreef engine het volgende:
[..]
Is meestal tot 8 uur 's avonds dacht ik.
Hier is het een paar maanden geleden al geweest dus hoef niet te stemmen nu.
Voor mij is het gewoon verpest. Gaat helemaal nergens over dit einde.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik volg het tegenwoordig wel op tv, deed ik eerder dus niet
Op tv ziet het er dan wel leuk uit.
Nog geen rokjesweer dusquote:
Dat duurt idd nog wel even..quote:
Vanmiddag maar lekker op de fietsquote:
Kan ook.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vanmiddag maar lekker op de fiets
Ik moet even naar winkelcentrumquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook.
Fietsen hier, vind ik weinig aan.
Kan je tegenwoordig beter op de fiets doen iddquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik moet even naar winkelcentrum
Scheelt heb geen autoquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan je tegenwoordig beter op de fiets doen idd
Nooit interesse in gehad?quote:
Jawel, maar is nogal een hoop geld etcquote:
Ah ja dat is het zeker.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, maar is nogal een hoop geld etc
Ik hou van jou... uhhhhm ook van de lentequote:
Dat wordt de airco weer neer zetten dan als t zover isquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
De eerste voorspelling lijkt droog en heet...
We houden het in de gatenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wordt de airco weer neer zetten dan als t zover is
En de lente houdt van jou!quote:
haha kan mij voorstellen dat dat erg prettig isquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:32 schreef engine het volgende:
Jaa vannacht eigen bedje![]()
En geen pa die megahard loopt te snurken![]()
Welke en welke pizza is je favoriet eigenlijk?quote:
meestal neem ik salami mozerella pesto, nu heb ik pollootje.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:37 schreef engine het volgende:
[..]
Welke en welke pizza is je favoriet eigenlijk?
Smakelijk
Zalm kan ook nog wel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:43 schreef Schakeltopia het volgende:
terwjil ik wel van vis houd, maar op pozza trekt het niet zo
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:41 schreef Schakeltopia het volgende:
enige die ik eigenlijk nooit eet is pozza hawai besef ik nu
joa, opzich, voegt niet heel veel toe hoor., soms heb je dat er wel is bij om naderhand op je pozza te strooien als hij de oven uit komt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Rucola op een pizza is dat eigenlijk wel lekker?
Nee dus beter gewoon niet er op doenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
joa, opzich, voegt niet heel veel toe hoor., soms heb je dat er wel is bij om naderhand op je pozza te strooien als hij de oven uit komt.
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dus beter gewoon niet er op doen
als het erbij zit gebruik ik het welquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dus beter gewoon niet er op doen
Maaltijdsalade noem ik datquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het erbij zit gebruik ik het wel
zonde om weg te gooien
Beetje op een broodje of door de saladequote:Op woensdag 16 maart 2022 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Het smaakt prima maar vind het ook niet echt iets toevoegen.
Dat is waar, er wordt al teveel weg gegooidquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het erbij zit gebruik ik het wel
zonde om weg te gooien
Ik vind rucola heerlijk hoor. Gewoon op een boterham met kaas een paar blaadjesquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje op een broodje of door de salade
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
3 blaadjes rucola met pozza on the side
Welke?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kijk lekker een film.. was een tip van @:maily
Wine Country een vrouwen filmquote:
Ik vind het wel een leuk seizoen met al die oud deelnemers. Ze zijn fanatiekquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
misschien expeditie robinson even checken, heb ik nog niets van gezien
ja ben opzich wel benieuwd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk seizoen met al die oud deelnemers. Ze zijn fanatiek
Ja het was allemaal wat teveel met al die eilanden en teveel deelnemers.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ben opzich wel benieuwd.
vorig seizoen ben ik ergens halverwege afgehaakt, vond het niet zo'n leuke. wel gek hoe dat kan gaan.
maar nu klinkt de muziek ook wel geinig. eerst maar even peukje doen
dj yves van club x.quote:
Ik ga even googlenquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dj yves van club x.
geen idee wie het is, maar dat las ik in de sjet
Early hardcorequote:
Ja weet ik.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al die SC's![]()
Wist je dat in MEN ook het Fok!stoktopic is?
@:nattekat weet dat wel
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ja weet ik.
En nee daar doe ik niet aan mee ....
Er lag een laagje geel zand op mijn auto toen ik naar huis ging, heb jij zand? In welke kleur dan ook?quote:
Nee ...... misschien morgen op mijn auto .... we gaan het zienquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er lag een laagje geel zand op mijn auto toen ik naar huis ging, heb jij zand? In welke kleur dan ook?
Of nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ...... misschien morgen op mijn auto .... we gaan het zien
Zou dit nog dezelfde zolder zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hij heeft echt mooi plekkie
jep sick hequote:Op woensdag 16 maart 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Zou dit nog dezelfde zolder zijn?zes jaar geleden
[ afbeelding ]
Ferriequote:Op woensdag 16 maart 2022 21:57 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit op een eiland, bettie heeft net de casave gebakken![]()
heb nu al een hekel aan ferrie doedelzak
Ja best wel!quote:
Ja ziet er op stream wel een stuk groter uitquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:22 schreef Schakeltopia het volgende:
het oogt op de stream echt veel groter
dat stukje is van jan 2021, dus vrij recent
peacock was er in feb 2021, dus een maand later en dan heb je de huidige setting ongeveer.
Ja met die platenkasten ookquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:22 schreef Schakeltopia het volgende:
het oogt op de stream echt veel groter
dat stukje is van jan 2021, dus vrij recent
peacock was er in feb 2021, dus een maand later en dan heb je de huidige setting ongeveer.
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:43 schreef Schakeltopia het volgende:
komtie dan @:engine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou 99 niet hoorquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Vooralsnog zie ik hier voor 99% bewoners van de VIV SC lijkt het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey heytjesquote:
Niet echt, halverwege maar gestopt met kijken, was ook té moequote:Op donderdag 17 maart 2022 15:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hey heytjes
Was het een leuke film gisteren?
quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet echt, halverwege maar gestopt met kijken, was ook té moe
Nieuwe aflevering van expeditie robinson vandaagquote:
Nee volg ik niet..maar de afleveringen staan natuurlijk ook op VLquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nieuwe aflevering van expeditie robinson vandaagof volg je dat niet?
Neequote:Op donderdag 17 maart 2022 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee volg ik niet..maar de afleveringen staan natuurlijk ook op VL
Had je nog wat van Million Dollar gezien
Heb het zelf nog niet gezien, maar leek mij ook wel leukquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:53 schreef engine het volgende:
[..]
Nee
Niet meer gelukt om aflevering 1 terug te kijken en kan niet bij aflevering 2 beginnen dus dan sla ik het maar helemaal over. Lees er ook weinig positiefs over maar mij leek het wel leuk.
Vind je het wat?
NL kijkt ofzoiets moet ik dan aanschaffen maar dat is ook een beetje gekkenwerk voor één programma.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kan het wel terug kijken bij Ziggo go
Ja kan je doen voor 1 maand. maar moet weer om denken dat je het op tijd opzegdquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:56 schreef engine het volgende:
[..]
NL kijkt ofzoiets moet ik dan aanschaffen maar dat is ook een beetje gekkenwerk voor één programma.
Ja dat vergeet ik altijdquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja kan je doen voor 1 maand. maar moet weer om denken dat je het op tijd opzegd
Misschien komt het nog wel een keer op tv ofzquote:
Gewoon weinig doenquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Best wel.
Als het weekend maar langzamer gaat.
Schakelquote:Op donderdag 17 maart 2022 17:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vond hem zo leuk![]()
denk post hem gewoon overal
En overal een likequote:Op donderdag 17 maart 2022 17:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vond hem zo leuk![]()
denk post hem gewoon overal
Jaa, ik ga zaterdag naar een boerderij toe die verkoopt allemaal lekker dingenquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa, ik ga zaterdag naar een boerderij toe die verkoopt allemaal lekker dingen
Ben benieuwd of echt iets is, soms valt t ook wel tegen..quote:
lekker huisgemaakte kaasquote:Op donderdag 17 maart 2022 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben benieuwd of echt iets is, soms valt t ook wel tegen..
Ja en vlees en vla/yoghurt etc honing en mosterdquote:
Nice.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa, ik ga zaterdag naar een boerderij toe die verkoopt allemaal lekker dingen
klinkt goed!quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja en vlees en vla/yoghurt etc honing en mosterd
Mwa af en toe er even bij aan is idd wel een goed idee. overal algmeen haal ik ook wel vlees/groente bij de slager en groentewinkelquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Nice.
Ik ga ook meer rechtstreeks bij de boerderij kopen. Scheelt veel geld en veel verser.
Geen behoefte om het zelf af te steken?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:13 schreef Schakeltopia het volgende:
oh ik niet. vind het wel leuk om te zien hoor, daar niet van.
nee totaal nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen behoefte om het zelf af te steken?
Deed ik vroeger graag, vuurtje stokenquote:
Wat?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deed ik vroeger graag, vuurtje stoken
quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deed ik vroeger graag, vuurtje stoken
Had je dat niet verwachtquote:
Dit had ik inderdaad niet verwacht.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had je dat niet verwacht![]()
Deed jij dat nooit toen je nog jonge gg was?
Oja, dat deed ik ook wel..quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit had ik inderdaad niet verwacht.![]()
Ik heb nooit echt vuurtje gestookt.
Nouja, een paar keer bladeren in de brand proberen te krijgen met een vergrootglas in de zon.
Maar dat is niet echt vuurtje stoken.
Ook maar niet heel veel eigenlijkquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Belletje lellen? Dat soort dingen?
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
@:gebrokenglas ik heb laatst gehoord dat er een chinees restaurant is, en dat schijnt de beste te zijn van NL en die heet woo ping.
Yessquote:
Ik zit even niet op te lettenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
engine scoor die kaarten man!
titel en de track in de comments posten
Ik wiebelquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hahaha jaaquote:
Ja dat wou ik ook gaan doenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik rip net die kat uit de chat
JAAAAA SLIMquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:58 schreef engine het volgende:
Ik heb even hetzelfde getypt als alle anderen
Niet dusquote:
Tututututuduuuquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
poah biem biem biem [ afbeelding ]
Nee ik ken dit ook allemaal niet zo goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |