John de Wolf gaat een x-aantal opmerkingen jegens de vierde man maken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is er al bekend wie er in zijn plaats bij de vierde man gaat lopen janken?
Pulic neemt in ieder geval zijn iPad gewoon weer mee om theatraal beelden terug te kijken en iedereen op te zwepenquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik zo hard om moeten lachen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pulic neemt in ieder geval zijn iPad gewoon weer mee om theatraal beelden terug te kijken en iedereen op te zwepen
John de Wolf neemt een iPad mee met een videoverbinding naar Slot, en gaat ermee voor het hoofd van de vierde official zwaaien.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was geen toeval dat even later vuurwerk het veld opkwam.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb ik zo hard om moeten lachen.
Omdat kokcu een gele kaart teveel pakt terwijl hij op scherp stond?quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax - Feyenoord B dus, laten we zeggen dat het in Amsterdam met de timing van de topwedstrijden niet tegen zit dit seizoen.
Je vergeet ook nog een zekere doelman. En er schijnt al nóg een speler met corona te zijn. Sluit ook niet uit dat er nog meer gevallen zullen zijn, want ook Slot en Pusic hebben al corona.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat kokcu een gele kaart teveel pakt terwijl hij op scherp stond?
Edit:
Oh trauner ook met corona. Nee oke je hebt gelijk.
Vlak na een teleurstellende CL uitschakeling. Echt een geweldige timing idd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax - Feyenoord B dus, laten we zeggen dat het in Amsterdam met de timing van de topwedstrijden niet tegen zit dit seizoen.
Dat je bijlow niet treft is geen timing maar afwachten tot zijn volgende blessure.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vergeet ook nog een zekere doelman. En er schijnt al nóg een speler met corona te zijn. Sluit ook niet uit dat er nog meer gevallen zullen zijn, want ook Slot en Pusic hebben al corona.
Oke mee eens, het is pech als je Feyenoord tegenkomt wanneer Bijlow wél fit is!quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je bijlow niet treft is geen timing maar afwachten tot zijn volgende blessure.
Maar van Trauner had ik dus nog niet gelezen en nu missen ze echt hun hele kern.
Het erge is dat dit geeneens flauw doen is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke mee eens, het is pech als je Feyenoord tegenkomt wanneer Bijlow wél fit is!
Jalalala Sekou Sinisterra.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:08 schreef Caland het volgende:
Als Sini nou ook nog even zijn grote teen breekt
Dat idee heb ik ook, maar vorig jaar verloren we ook onnodig met 1-0. Het is dus nog niet binnen.quote:
Het wordt 1-3 dat heb ik hier allang gepost.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, maar vorig jaar verloren we ook onnodig met 1-0. Het is dus nog niet binnen.
Dat zou erg leuk zijn maar dat Ajax kan verraderlijk zijn. Als Berghuis een goede dag heeft kan je daar zomaar verliezen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het wordt 1-3 dat heb ik hier allang gepost.
Met al die afwezigen? Ik zie je vaker voorbij komen met op het oog lijkende tegendraadse opinies maar deze valt zelfs voor wie er bijna nooit is wel erg op. Ajax kan ook zomaar van de druk af zijn en winnen.quote:Op zondag 20 maart 2022 01:13 schreef Shreyas het volgende:
Ajax zit in een slechte fase, Feyenoord kan zomaar ineens winnen dit keer.
Oh en Kokcu want geschorst. Verder is iedereen terug van corona als het goed is.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik het verkeerd gelezen, my bad
Die wilde ik inderdaad nog noemen. Zijn Pedersen en Malacia al een zekerheid? Hebben al wel mee getraind gister.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh en Kokcu want geschorst. Verder is iedereen terug van corona als het goed is.
Maar alsnog zijn we zo goed als kansloos.
Nouja, Pedersen zou denk ik sowieso niet spelen. Ik verwacht dat Trauner en Malacia gewoon starten ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die wilde ik inderdaad nog noemen. Zijn Pedersen en Malacia al een zekerheid? Hebben al wel mee getraind gister.
De hamerman is nooit veroordeeld toch?quote:Op zondag 20 maart 2022 14:21 schreef Caland het volgende:
De F-side herdenkt vandaag iemand die zijn vrouw en kinderen verliet om in een weiland te gaan knokken
Erg leuk.
Joël Veltman?quote:Op zondag 20 maart 2022 14:21 schreef Caland het volgende:
De F-side herdenkt vandaag iemand die zijn vrouw en kinderen verliet om in een weiland te gaan knokken
Erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |