Wat is de connectie met SC Nürnberg ?quote:
Dat is ook een Duitse clubquote:Op donderdag 7 april 2022 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is de connectie met SC Nürnberg ?
Ha haquote:
Stanley Menzoquote:Op donderdag 7 april 2022 18:59 schreef Terreros85 het volgende:
Over onwaarschijnlijke kampioenen gesproken. Welke Nederlander stond onder contract bij Lierse SK toen zijn 1997 verrassend kampioen werden?
Thomas Buffel?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:04 schreef Terreros85 het volgende:
Correct. Nog eentje over die ploeg.
xx speelde onder meer voor Feyenoord, Lierse SK en Schalke 04. Met Lierse, dat hem van Feyenoord huurde, werd hij in het seizoen 1996/97 kampioen van België.
Welke speler?
Ik mag de opstelling van Willem II er zeker niet bijpakken?quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:54 schreef Obiekulu het volgende:
Welke 2 oud-spelers van Go Ahead Eagles stonden gisteravond in de Adelaarshorst in het veld namens Willem II?
Dat is aan jezelf.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik mag de opstelling van Willem II er zeker niet bijpakken?
Crowley is goed!quote:
Daar zou je op zich genoeg aan hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:28 schreef Terreros85 het volgende:
Dan pas ik. Heb de opstelling van Willem 2 ook niet echt in mijn hoofd zitten. Verder dan Nunnely en Heerkens kom ik ook niet
haha, Heerkens dus. Nooit geweten. Dacht dat hij ook echt uit de jeugd van Willem 2 kwam.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:30 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Daar zou je op zich genoeg aan hebben
Veendam ?quote:Op zondag 10 april 2022 11:03 schreef Terreros85 het volgende:
nog een mooie. Goed lezen. Welke club (die niet meer actief is in de Eredvisie) won in zijn laatste eredivisie-wedstrijd van Ajax?
De Graafschap?quote:Op zondag 10 april 2022 11:03 schreef Terreros85 het volgende:
nog een mooie. Goed lezen. Welke club (die niet meer actief is in de Eredvisie) won in zijn laatste eredivisie-wedstrijd van Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |