Is een ondergrondse kruisraket vol met hersenletselveroorzakende aardstralen. Van de Oekraïeners, volgens Poetin.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:11 schreef Ama het volgende:
Jongens mijn laminaat in de woonkamer begint kapot te gaan.Zit ineens een scheur in ofzo. Gelukkig niet op een plek waar je het heel goed ziet maar ja ik zie het nu wel.
Godverdomme altijd die kut Poetin weer.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is een ondergrondse kruisraket vol met hersenletselveroorzakende aardstralen. Van de Oekraïeners, volgens Poetin.
Liever een scheur in je laminaat dan laminaat in je scheur.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:11 schreef Ama het volgende:
Jongens mijn laminaat in de woonkamer begint kapot te gaan.Zit ineens een scheur in ofzo. Gelukkig niet op een plek waar je het heel goed ziet maar ja ik zie het nu wel.
quote:Op maandag 14 maart 2022 16:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Liever een scheur in je laminaat dan laminaat in je scheur.
Ja ik heb het ook niet bedachtquote:
Oke ik ga hem NU bellen en eis een schadevergoeding.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook niet bedachtGa daar maar haten
Doe maar, hij is wel een redelijke vent. Het komt vast zo in ordequote:Op maandag 14 maart 2022 16:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke ik ga hem NU bellen en eis een schadevergoeding.
Ja denk wel dat ik dat snel kan afhandelen met hem, lijkt me wel een man waar je goed dingen mee kan afspreken.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe maar, hij is wel een redelijke vent. Het komt vast zo in orde
Nu geld over gemaakt naar thailand met een onmogelijke lijst aan info wat je nodig had en 15 euro kostenquote:Op maandag 14 maart 2022 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks in de zon ligt dan is het het allemaal waard.
1.3quote:Op maandag 14 maart 2022 16:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Liever een scheur in je laminaat dan laminaat in je scheur.
paypal? cc?quote:Op maandag 14 maart 2022 16:26 schreef bitterbal het volgende:
nee 24 euro om geld over te maken naar thailand
ik ga over een half uurtje beginnen aan het avondetenquote:Op maandag 14 maart 2022 16:26 schreef Ama het volgende:
Misschien toch paar blokjes kaas snacken. Voel me wel erg gammel en het is nog te vroeg voor avondeten.
paypall hebben ze blijkbaar iets veranderd in thailand dus kon niet. Die revolut app vroeg onmogelijke informatie dus kreeg dat form niet ingevuld dus via abn gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2022 16:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
BIEM! @:haagsTof vuurwerkbommetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
zo zorgen ze er voor dat alleen maar de mensen komen die echt graag willenquote:Op maandag 14 maart 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
paypall hebben ze blijkbaar iets veranderd in thailand dus kon niet. Die revolut app vroeg onmogelijke informatie dus kreeg dat form niet ingevuld dus via abn gedaan.
echt wat een hoerenkinderen dat dat zoveel kost
Ja erg dit. Ging om een deposit van 140 euro en daar betaal je dan zoveel voor omdat dat daar te krijgen.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo zorgen ze er voor dat alleen maar de mensen komen die echt graag willen
kon je het niet in bitcoin overmakenquote:Op maandag 14 maart 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja erg dit. Ging om een deposit van 140 euro en daar betaal je dan zoveel voor omdat dat daar te krijgen.
Texel is ook best mooi om naartoe te gaan.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
paypall hebben ze blijkbaar iets veranderd in thailand dus kon niet. Die revolut app vroeg onmogelijke informatie dus kreeg dat form niet ingevuld dus via abn gedaan.
echt wat een hoerenkinderen dat dat zoveel kost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |