Die bruine driedekkersquote:Op maandag 14 maart 2022 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Meestal zijn het voornamelijk die kokosjoekels, die driedekkers en die negerlullen. Al dan niet met wit erin
En die Thaise app kan ‘m niet scannen? Dat kon de Britse wel.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:34 schreef bitterbal het volgende:
oke dit is dus echt vermoeiend.
wil die thailand pas aanvragen. KAn je qr code toevoegen maar kan je in die die kut app coronacheck geen screenshots maken
Je kunt die ook downloaden van interwebs. Moest dat ook gebruiken in Spanje en was beetje een gedoe inderdaad.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:34 schreef bitterbal het volgende:
oke dit is dus echt vermoeiend.
wil die thailand pas aanvragen. KAn je qr code toevoegen maar kan je in die die kut app coronacheck geen screenshots maken
nee doe het via pc sitequote:Op maandag 14 maart 2022 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En die Thaise app kan ‘m niet scannen? Dat kon de Britse wel.
ja maar dan krijg je er 1 pdf file 3 op een rij en moet ze apart uploadenquote:Op maandag 14 maart 2022 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt die ook downloaden van interwebs. Moest dat ook gebruiken in Spanje en was beetje een gedoe inderdaad.
quote:Op maandag 14 maart 2022 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_drop![]()
[ afbeelding ]
mag je hopen van welquote:Op maandag 14 maart 2022 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is van Kwekkeboom dus moet wel lekker zijn toch?
HAAGS VRIENDJE!!!quote:
ik heb maar een halve reep chocolade op vandaagquote:
Wow, de andere 15 liggen nog in de auto?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb maar een halve reep chocolade op vandaag
Ik alleen 2 broodjes.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb maar een halve reep chocolade op vandaag
dan zijn ze nu gesmoltenquote:Op maandag 14 maart 2022 15:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Wow, de andere 15 liggen nog in de auto?
dat is ook niet veel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |