Ja, beetje opkweken tot ze wat groter zijn danquote:Op maandag 14 maart 2022 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even met een paneerlaagje in de frituur gooien
Racistquote:Op maandag 14 maart 2022 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Die dikke zwarte rollen zijn echt de matigste engels drop van allemaal.
Engelse drop is sowieso matig.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Eetbare grubsquote:Op maandag 14 maart 2022 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, beetje opkweken tot ze wat groter zijn dan
Denk dat je ze ook best kunt poffen.
Haringen.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:29 schreef LTVDK het volgende:
Hollandse drop is altijd het beste #eigendropeerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
dat klinkt lekkerquote:Op maandag 14 maart 2022 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb net o.a. kalfsvleesbitterballen gekocht.Maar is niet voor vandaag ofzo, alvast voor het weekend.
Vind drop heerlijk, maar de gaten vallen in mijn gebit als ik dat eetquote:Op maandag 14 maart 2022 15:29 schreef LTVDK het volgende:
Hollandse drop is altijd het beste #eigendropeerst
quote:Op maandag 14 maart 2022 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Voor BB;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen de anijsballen.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_drop![]()
[ afbeelding ]
Dat wel ja, heb ooit een keer ook jaren geen drop gegeten omdat tijdens het eten er van een stukje kies afbrak, lekker krokant dropje ineensquote:Op maandag 14 maart 2022 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind drop heerlijk, maar de gaten vallen in mijn gebit als ik dat eet
Dat had ik ooit met een blokje kaas.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel ja, heb ooit een keer ook jaren geen drop gegeten omdat tijdens het eten er van een stukje kies afbrak, lekker krokant dropje ineens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |