Kon je de zak er niet uit halen en in de container dumpen?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:10 schreef Ama het volgende:
Denk ik, heb prullenbak snel buiten neergezet.
Wacht even tot die klusjesmannen weg zijn zodat ik er nog glas bij kan gooien.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kon je de zak er niet uit halen en in de container dumpen?
maden?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:04 schreef Ama het volgende:
Vorige week vlees in de prullenbak gegooid. Had ik niet moeten doen.
Zou dat het toch zijn?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat werkt misschien beter als je niet die profielfoto van jou en je guillotine gebruikt, ballie
Heb dat een keer in den haag gehad. man3quote:Op maandag 14 maart 2022 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doen ze nou nooit als de prijzen ineens dalen
eerst kapotgooienquote:Op maandag 14 maart 2022 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Wacht even tot die klusjesmannen weg zijn zodat ik er nog glas bij kan gooien.Dat ding past niet in de glasbak.
"nieuwe normaal"quote:Op maandag 14 maart 2022 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doen ze nou nooit als de prijzen ineens dalen
Wie komt je bijten dan?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:15 schreef Ama het volgende:
En durf niet met een bong van een halve meter lang over straat te lopen nu.
Dat de prijzen daalden?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb dat een keer in den haag gehad. man3
Ik heb er een van 30cm.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:15 schreef Ama het volgende:
En durf niet met een bong van een halve meter lang over straat te lopen nu.
Nee man, gooi hem weg.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Breng em naar de kringloop van Karzai!
Ik maak er altijd eentje van een colafles en een oude balpenquote:
Dit past zo niet bij jou.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak er altijd eentje van een colafles en een oude balpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |