Verschrikkelijk vind ik hetquote:Op maandag 14 maart 2022 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou een tijd terug, een groepje jongeren, waren er ook twee bij die het wel 10 zeiden tijdens een gesprek
Yep, snap de meerwaarde er ook niet echt van..quote:
Dat niveau is te laag denk ik.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, snap de meerwaarde er ook niet echt van..
Blijkbaar, of hun hersencapaciteit is erg laagquote:
Ik ken een Engelsman, die doe dat met Fuck.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijkbaar, of hun hersencapaciteit is erg laag
Yup, laatst ook meegemaakt, met name 1 knul in een groep zei het gemiddeld 2x per zin!quote:Op maandag 14 maart 2022 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou een tijd terug, een groepje jongeren, waren er ook twee bij die het wel 10 zeiden tijdens een gesprek
Beschamend.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, laatst ook meegemaakt, met name 1 knul in een groep zei het gemiddeld 2x per zin!
"K...er! Simone zit ook met andere jongens te daten! Daar krijg ik echt K...ER van!!!"quote:
Bij sommige is het echt een stopwoordje.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
"K...er! Simone zit ook met andere jongens te daten! Daar krijg ik echt K...ER van!!!"
Beetje van dat soort dingen.
Ik gun het niet veel mensen, maar mensen die het als stop woordje gebruiken gun ik het ergens wel om het te krijgen. Volgens mij is dat de enige manier om hen ermee te laten stoppenquote:Op maandag 14 maart 2022 16:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Bij sommige is het echt een stopwoordje.
Ze hebben geen idee waarschijnlijk.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gun het niet veel mensen, maar mensen die het als stop woordje gebruiken gun ik het ergens wel om het te krijgen. Volgens mij is dat de enige manier om hen ermee te laten stoppen
"Ja maar het is een uiting! Dat moet je los zien van de ziekte!" kreeg ik eens te horen!quote:Op maandag 14 maart 2022 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gun het niet veel mensen, maar mensen die het als stop woordje gebruiken gun ik het ergens wel om het te krijgen. Volgens mij is dat de enige manier om hen ermee te laten stoppen
Dat zegt weer genoegquote:Op maandag 14 maart 2022 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja maar het is een uiting! Dat moet je los zien van de ziekte!" kreeg ik eens te horen!
Een uiting van mensen met het IQ van een pinda.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja maar het is een uiting! Dat moet je los zien van de ziekte!" kreeg ik eens te horen!
Mijn vader is aan kanker overleden, en heb totaal geen problemen met mensen die het als scheldwoord gebruiken, zeg het zelf ook weleens, daar is het een scheldwoord voor, die horen niet "leuk" en "lief" te zíjn, zie het echt niet anders dan tyfus of tering ofzo. 😑quote:Op maandag 14 maart 2022 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een uiting van mensen met het IQ van een pinda.
Dat is ook 5 x fuck in een zin?quote:Op maandag 14 maart 2022 16:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken een Engelsman, die doe dat met Fuck.
Niet te volgen af en toe die man
Wil je er eigenlijk wel wat van zeggen, maar geheid dat je een grote bek terug krijgt etcquote:Op maandag 14 maart 2022 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, laatst ook meegemaakt, met name 1 knul in een groep zei het gemiddeld 2x per zin!
Dat is zeker Vivantastischquote:Op maandag 14 maart 2022 17:12 schreef FranticDJ het volgende:
Heerlijke dag
Begon raar maar toch weer vivantastisch
Bolk?quote:Op maandag 14 maart 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Sommige hebben ook gewoon stopwoorden die ze veel gebruiken tijdens een gesprek
Dus ....quote:Op maandag 14 maart 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Sommige hebben ook gewoon stopwoorden die ze veel gebruiken tijdens een gesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |