SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP-XOXO-
Ik doe niet aan groepsdenken.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit jij eigenlijk al op dat Trump-Baudet-Poetin social media kanaal?
When one door closes enzo.quote:
Het is ok, don't apologizequote:
Welke shampoo gebruik je?quote:Op zondag 13 maart 2022 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
When one door closes enzo.
McDonalds zou ik persoonlijk niet echt een gemis vinden btw.
And also, I make one mean apple pie, dus dan ga ik dat wel vreten
[..]
Het is ok, don't apologize
Maar m'n versgewassen haren blijf ik graag besnuffelen
Goeie instellingquote:Op zondag 13 maart 2022 23:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik doe niet aan groepsdenken.
Syossquote:
Iedereen aan Dqod's hapwarme appeltaartjequote:Op zondag 13 maart 2022 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
When one door closes enzo.
McDonalds zou ik persoonlijk niet echt een gemis vinden btw.
And also, I make one mean apple pie, dus dan ga ik dat wel vreten
[..]
Het is ok, don't apologize
Maar m'n versgewassen haren blijf ik graag besnuffelen
Er is me serieus wel eens gezegd door een collega dat ik die dingen gewoon moest gaan verkopen. Vond ik echt wel een tof compliment.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen aan Dqod's hapwarme appeltaartje
Ik was hierover aan het nadenken maar eigenlijk is een boek lezen al een vorm van groepsdenken en wat denk je van alle wijze en eloquente woorden die we hier wel niet bezigen jegens elkander.quote:
Lezen of op andere wijze informatie tot je nemen is niet het probleem. Het gaat om de conclusies die je trektquote:Op zondag 13 maart 2022 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was hierover aan het nadenken maar eigenlijk is een boek lezen al een vorm van groepsdenken en wat denk je van alle wijze en eloquente woorden die we hier wel niet bezigen jegens elkander.
Vandaar dus ook alleen maar als conditioner, want kokosquote:
Anti ombouw.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:20 schreef datismijnmening het volgende:
JK Rowling is weer trending. Wonder why
JK Rowling is zoiets als de Eva Braun van deze tijd maar dan als schrijfster van domme kinderboekjes.quote:
Gastquote:Op zondag 13 maart 2022 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
JK Rowling is zoiets als de Eva Braun van deze tijd maar dan als schrijfster van domme kinderboekjes.
geen idee,waarom?quote:Op zondag 13 maart 2022 23:20 schreef datismijnmening het volgende:
JK Rowling is weer trending. Wonder why
Omdat ze vindt dat transvrouwen niet thuishoren in vrouwensport, gevangenissen, kleedkamers en blijf van mijn lijf huizen. En dat er zoiets bestaat als een biologisch geslacht.quote:
quote:
Dat is toch gewoon zoquote:Op zondag 13 maart 2022 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ze vindt dat transvrouwen niet thuishoren in vrouwensport, gevangenissen, kleedkamers en blijf van mijn lijf huizen. En dat er zoiets bestaat als een biologisch geslacht.
En dat is transphobic
oh lets agree to not agreequote:Op zondag 13 maart 2022 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ze vindt dat transvrouwen niet thuishoren in vrouwensport, gevangenissen, kleedkamers en blijf van mijn lijf huizen. En dat er zoiets bestaat als een biologisch geslacht.
En dat is transphobic
Niet gelukt?quote:Op zondag 13 maart 2022 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer als geboren kerel maar eens een ei te leggen, succes ermee
Ik heb beeldquote:Op maandag 14 maart 2022 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Druk aan het persen en aan het rondhupsen.
Ben je een paashaas?quote:Op maandag 14 maart 2022 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Druk aan het persen en aan het rondhupsen.
quote:Op maandag 14 maart 2022 02:42 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien moet ik ook een shotgun kopen
Hier nog slechter dan matig,quote:
Ik moet ook eerder gaan slapen als ik weet dat ik vroeg op moet staan, dat helpt misschien ook wel.quote:
ALs je dan beter slaapt is dat wel zeker een goede optiequote:Op maandag 14 maart 2022 06:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook eerder gaan slapen als ik weet dat ik vroeg op moet staan, dat helpt misschien ook wel.
Weet je ook waarom?quote:Op maandag 14 maart 2022 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je dan beter slaapt is dat wel zeker een goede optie
Ik slaap altijd kudt of ik nu vroeg of laat naar bed ga.
Nee geen idee waarom heb dit al heel lang.quote:Op maandag 14 maart 2022 06:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet je ook waarom?
Ik heb nu weer een periode waarbij ik niet echt uit mezelf op tijd mijn bed opzoek. Gaat vast weer wat beter worden. Maar als de wekker om 5:30 gaat is het echt handig om na 0:00 te gaan slapen.
Woensdag nog een vroege dag maar de rest valt gelukkig mee.
Ben normaal gesproken wel een avondmens. Hoewel ik weinig moeite heb om ‘s morgens weer op te starten.quote:Op maandag 14 maart 2022 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee geen idee waarom heb dit al heel lang.
ALs je zo vroeg op moet is het wel beter om er wat vroeger in te duiken
Ben je meer een avondmens?
Ik duik wel op tijd mijn bed in zo tegen een uurtje of 22 uur ben ik wel opgebrand. Ga dan in bed nog even tv kijken maar zo tegen 23 uur hoop ik toch mijn luiken dicht te hebben
Je hebt jezelf er mee als je het niet doet.quote:Op maandag 14 maart 2022 06:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben normaal gesproken wel een avondmens. Hoewel ik weinig moeite heb om ‘s morgens weer op te starten.
Vanavond maar even m’n best doen om op tijd in m’n mandje te liggen
quote:Op maandag 14 maart 2022 02:42 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien moet ik ook een shotgun kopen
Lekker daar doe ik graag aan meequote:
Gelijk heb je, Morguh Koenquote:
mmm lekker dank jequote:Op maandag 14 maart 2022 07:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* schuift kop koffie naar Dotteke
Niet getreurd, ben zo weer opgepleurdquote:
Waar pleur je naartoe?quote:Op maandag 14 maart 2022 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet getreurd, ben zo weer opgepleurd
Dat moet ik mij nog even bedenken het ziet er buiten niet uitnodigend uit met die regen nuquote:
Hier is het droog.quote:Op maandag 14 maart 2022 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet ik mij nog even bedenken het ziet er buiten niet uitnodigend uit met die regen nu
HUH hier ziet het er droog uitquote:Op maandag 14 maart 2022 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet ik mij nog even bedenken het ziet er buiten niet uitnodigend uit met die regen nu
Toen ik buiten kwam had ik wel een paar kleine druppeltjes op de autoquote:Op maandag 14 maart 2022 07:26 schreef Koen66 het volgende:
oh de band met buien is hier overheen getrokken al
Kijk dat is nou nog eens aardigquote:Op maandag 14 maart 2022 07:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier is het droog.
Maar je mag gerust nog even blijven hoor
Hier niet, regent niet het een beetje miezerig is het nuquote:
Er lag fors regen op m'n auto zag ikquote:Op maandag 14 maart 2022 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dat is nou nog eens aardig
Dan blijf ik nog even schuilen hier
[..]
Hier niet, regent niet het een beetje miezerig is het nu
Kun je extra van het uitzicht genieten.quote:Op maandag 14 maart 2022 07:38 schreef Koen66 het volgende:
zometeen 5.5km ipv 80km rijden , lekker hoor
Werkgever verhuisd?quote:Op maandag 14 maart 2022 07:39 schreef Koen66 het volgende:
normaal Zoetermeer>Almere, nu Zoetermeer ene kant>Zoetermeer andere kant
ff een buitje voor de stof hopelijkquote:
Hoe wordt je 'een games'quote:Op maandag 14 maart 2022 07:58 schreef Moeraskat het volgende:
De dag is aangebroken dat mijn kind een eigen minecraftserver heeft.waar haar beste vriendje ook op speelt.
Mijn kitten wordt net als mama een games![]()
Met veel fantasie.quote:
ow. haast weerquote:
Heb je het artikel gelezen?quote:Op maandag 14 maart 2022 08:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Jesus netjes jezelf kapot laten spuiten met allerlei vaccins.
Helpt bijna niks:
https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2119451
Leg me dan eens uit wat er staat volgens jou:quote:
Primary immunization with two doses of ChAdOx1 nCoV-19 or BNT162b2 vaccine provided limited protection against symptomatic disease caused by the omicron variant.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit wat er staat volgens jou:
A) allerlei vaccins werken niet
B) het huidige vaccin werkt minder goed tegen de huidige variant
Flink ziek = een beetje hoofdpijn en een paar daagjes mottig?quote:Op maandag 14 maart 2022 08:28 schreef Lospedrosa het volgende:
En kijk gewoon om je heen, iedereen die ik ken is geboosterd en veel zijn echt flink ziek geweest.
Beetje donderse griep krijgen na de groepspuit en dan beweren, ja anders was je dood geweest waarschijnlijk hč?
Ik wist niet dat omicron al heerste toen je van de zomer je eerste twee doses kreeg.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Primary immunization with two doses of ChAdOx1 nCoV-19 or BNT162b2 vaccine provided limited protection against symptomatic disease caused by the omicron variant.
Neem van mij aan, het helpt geen zak.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flink ziek = een beetje hoofdpijn en een paar daagjes mottig?
Mijn anekdotisch bewijs is net zo boeiend als het jouwe.
Heel veel mensen die ik ken die geboosterd zijn, zijn amper ziek geweest.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:28 schreef Lospedrosa het volgende:
En kijk gewoon om je heen, iedereen die ik ken is geboosterd en veel zijn echt flink ziek geweest.
Beetje donderse griep krijgen na de griepspuit en dan beweren, ja anders was je dood geweest waarschijnlijk hč? Dus werkt prima![]()
Hoe ouder, hoe brakker je immuunsysteemreactie, dat effect houden ze zelf ook nog in hun achterhoofd.quote:The populations that have received different vaccines as a primary course are different. For example, ChAdOx1 nCoV-19 was the main vaccine used early in the program in care homes and among persons in clinical risk groups. Furthermore, mRNA vaccines were the main vaccines used in persons younger than 40 years of age after the reported association between ChAdOx1 nCoV-19 and vaccine-induced thrombotic thrombocytopenia.37 Although adjustments were made for age and clinical risk factors, these age differences may explain some of the differences in the findings for the primary course
Laten we het over Rusland hebben.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:32 schreef Ama het volgende:
Wat een leuk onderwerp zo vroeg op de ochtend.
Nou, ik ben blij dat m'n kans op long covid flink lager is hoor.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neem van mij aan, het helpt geen zak.
Wij jongere mensen hadden beter niks kunnen injecteren.
Hoeft mij ook niet hoor. Maar ik ben ook al weg.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laten we het over Rusland hebben.
Dit dus.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat m'n kans op long covid flink lager is hoor.
Je bent ouder dan ik, ouwe.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft ook niet echt zin, neequote:Op maandag 14 maart 2022 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar m'n hoofd staat inderdaad niet echt naar een gare discussie met Los.
Kunt beter een cursus begrijpend lezen cadeau geven.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar m'n hoofd staat inderdaad niet echt naar een gare discussie met Los.
Misschien moet hij de website naar het Nederlands vertalen.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunt beter een cursus begrijpend lezen cadeau geven.
Ik denk dat Iksdraakje best goed leest.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunt beter een cursus begrijpend lezen cadeau geven.
quote:Op maandag 14 maart 2022 08:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat Iksdraakje best goed leest.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
wat?quote:Op maandag 14 maart 2022 08:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De jongens waarmee ik bootcamp, dat ijzersterk, daarvan hebben allen flinke klachten gehad, die ongeveer 1,5 week duurden, allemaal met erge hoofdpijn en spierpijn. Zaterdag vertelden sommigen dat ze bijna naar het ziekenhuis waren gereden op een bepaald moment, en die gasten zijn nooitlanger dan 2 dagen ziek.
OorCovid.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb vannacht dan ook helse oorpijnen gehad, die mijn humeur nogal verpest hebben.
Misschien krijg je het nog en kan je het dan vertellen wat je voelt.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
wat?
omwille van hoofdpijn en spierpijn?
niet eens de longen eruit hoesten?
wauw...
Manflu.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
wat?
wauw...
Ik wil niet lullig doen, maar mijn saturatie was 85-87.. is ook op het randje van het randje hoor. Voor extra zuurstof.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
wat?
wauw...
Preciesquote:Op maandag 14 maart 2022 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Het lijkt gewoon compleet willekeurig wie er erg ziek van wordt en wie alleen een loopneus heeft.
Ik wil ook koffiequote:Op maandag 14 maart 2022 08:43 schreef UitStraling het volgende:
Eerst maar eens koffie voordat ik verstandige wijze dingen ga zeggen.
Je zit in GC subforum. Niet in WAP.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:40 schreef Lospedrosa het volgende:
VACINS HELPEN NIET VOOR ZESTIGMINNERS!
Mijn vriend vorig jaar redelijk ziekquote:Op maandag 14 maart 2022 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Het lijkt gewoon compleet willekeurig wie er erg ziek van wordt en wie alleen een loopneus heeft.
Ja, net hoe goed je immuunsysteem ermee om kan gaan. Maar de aanname fit = goede immuunrespons is gewoon niet juist.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Mijn immuunsysteem is normaal niet heel geweldig.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, net hoe goed je immuunsysteem ermee om kan gaan. Maar de aanname fit = goede immuunrespons is gewoon niet juist.
Ja, en dat je nooit ziek bent, is ook geen garantie. Want ik ben ook nooit ziek*.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, net hoe goed je immuunsysteem ermee om kan gaan. Maar de aanname fit = goede immuunrespons is gewoon niet juist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 14 maart 2022 08:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, en dat je nooit ziek bent, is ook geen garantie. Want ik ben ook nooit ziek.![]()
Collega met COPD had ook een milde vorm van corona. Collega die verder gewoon gezond is, lag lang op de IC.
Voor mij voelt het gewoon als een Russische rouletteVriend van me heeft het nu. Ongevaccineerd en obees. Drie dagen grieperig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
zonder dat je last hebt gehad van een hoest?quote:Op maandag 14 maart 2022 08:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar mijn saturatie was 85-87.. is ook op het randje van het randje hoor. Voor extra zuurstof.
hoofdpijn was altijd zo heb ik ook gehad, spierpijn weet ik eerlijk gezegd nietquote:Op maandag 14 maart 2022 08:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien krijg je het nog en kan je het dan vertellen wat je voelt.
Dit is van de laatste 2 weken dus nogal nieuw
Valt dat al onder long covid dan? Ik dacht dat je dan sowieso een paar maanden verder moest zijn?quote:Op maandag 14 maart 2022 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Vriendin van me heeft long covid opgelopen, direct na de booster.
Zonder een hoest ja.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:50 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder dat je last hebt gehad van een hoest?
die van mij zal ook laag zijn geweest toen ik het had maar zou niet weten hoe ik dat had moeten checken zonder apparatuur
[..]
hoofdpijn was altijd zo heb ik ook gehad, spierpijn weet ik eerlijk gezegd niet
Saturatie en hoest staan verder los van elkaar he.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:50 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder dat je last hebt gehad van een hoest?
die van mij zal ook laag zijn geweest toen ik het had maar zou niet weten hoe ik dat had moeten checken zonder apparatuur
[..]
hoofdpijn was altijd zo heb ik ook gehad, spierpijn weet ik eerlijk gezegd niet
Ja beetje vaag verhaal, nooit positief getest op Covid, booster eerste week januari en klachten meteen na de booster, vermoeidheid, lage saturatie, concentratieproblemen, ademhalingsproblemen, overprikkeld door geluiden, feitelijk niet meer na kunnen denken, vrijdag wel gediagnosticeerd op Long Covid.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt dat al onder long covid dan? Ik dacht dat je dan sowieso een paar maanden verder moest zijn?
Dat is wel bizar ja. Maar wel herkenbaar ( de klachten dan )quote:Op maandag 14 maart 2022 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje vaag verhaal, nooit positief getest op Covid, booster eerste week januari en klachten meteen na de booster, vermoeidheid, lage saturatie, concentratieproblemen, ademhalingsproblemen, overprikkeld door geluiden, feitelijk niet meer na kunnen denken, vrijdag wel gediagnosticeerd op Long Covid.
quote:Op maandag 14 maart 2022 08:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, en dat je nooit ziek bent, is ook geen garantie. Want ik ben ook nooit ziek*.![]()
Collega met COPD had ook een milde vorm van corona. Collega die verder gewoon gezond is, lag lang op de IC.
Voor mij voelt het gewoon als een Russische roulette
*Het is ook bij iedereen anders, de een gaat er dood aan en een ander voelt echt helemaal nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
In het begin ook iets van twee weken ernstige hoofdpijn, die vergat ik nog.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is wel bizar ja. Maar wel herkenbaar ( de klachten dan )
Ja, het is echt bizarre shit. Ik had het ook onderschat.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook bij iedereen anders, de een gaat er dood aan en een ander voelt echt helemaal niets
Verschrikkelijkquote:Op maandag 14 maart 2022 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het begin ook iets van twee weken ernstige hoofdpijn, die vergat ik nog.
Hopelijk blijft dat zo. Heb nu wel een bekende op de IC liggen al 4 weken op zijn buik Was ook geent en geboostert.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, het is echt bizarre shit. Ik had het ook onderschat.
Gelukkig in mijn omgeving niemand gestorven aan COVID. Maar de verhalen kennen we allemaal wel
geen idee, gezien het zuurstof gehalte is, zal een hoest daar invloed op hebben.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Saturatie en hoest staan verder los van elkaar he.
chinezen doen dat al voor 10 gevallenquote:Op maandag 14 maart 2022 09:01 schreef UitStraling het volgende:
Maar we gaan weer een nieuwe fase in, Shenzhen zit compleet in lockdown en dat flikken ze niet voor niets die Chinezen, dat is hun Silicon Valley en powerhouse.
quote:Op maandag 14 maart 2022 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt akelig overeen dus maar jij zonder booster en zij met booster.
Beetje waar is dit ware het niet dat het Shenzhen is en dan liggen de kaarten anders zou je zeggen.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]
chinezen doen dat al voor 10 gevallen
Dat heeft zij ook, dikke carričre en topbaan en nu zit ze al maanden thuis.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]inderdaad.
En coronaschaamte is ook kut.
Dat hoor ik dus best veel, mag je dan niet rustig concluderen dat het booster vaccin niet geweldig werkt (al zal dit niet snel aan het licht komen gezien de enorme belangen)quote:Op maandag 14 maart 2022 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje vaag verhaal, nooit positief getest op Covid, booster eerste week januari en klachten meteen na de booster, vermoeidheid, lage saturatie, concentratieproblemen, ademhalingsproblemen, overprikkeld door geluiden, feitelijk niet meer na kunnen denken, vrijdag wel gediagnosticeerd op Long Covid.
Ik ben niet zo complotvatbaar, denk dat ze gewoon pech heeft gehad.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hoor ik dus best veel, mag je dan niet rustig concluderen dat het booster vaccin niet geweldig werkt (al zal dit niet snel aan het licht komen gezien de enorme belangen)
Snap niet dat dat gelijk gezien wordt als complot/wappie hoek. Je mag toch gewoon zeggen dat na delta dus op omicron de vaccins gewoon slecht werken?quote:Op maandag 14 maart 2022 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet zo complotvatbaar, denk dat ze gewoon pech heeft gehad.
"al zal dit niet snel aan het licht komen gezien de enorme belangen"quote:Op maandag 14 maart 2022 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Snap niet dat dat gelijk gezien wordt als complot/wappie hoek. Je mag toch gewoon zeggen dat na delta dus op omicron de vaccins gewoon slecht werken?
Ja als dat zo groot gepromoot en ingekocht is, dan zal het belang om te melden dat het niet fantastisch was (de booster) niet zo heel leuk zijn om te vertellen.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"al zal dit niet snel aan het licht komen gezien de enorme belangen"
Dat is wel echt kut. Ik moet wel zeggen dat ik ''gewoon'' kan werken, maar ik merk wel dat ik nog steeds last heb van dingen. Hopelijk trekt dat ook gauw weg.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat heeft zij ook, dikke carričre en topbaan en nu zit ze al maanden thuis.
Ik zou niet weten waarom dat niet bekend zou worden, komt nog wel misschien daar niet van.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als dat zo groot gepromoot en ingekocht is, dan zal het belang om te melden dat het niet fantastisch was (de booster) niet zo heel leuk zijn om te vertellen.
there is no vaccine for stupidity ¯\_(ツ)_/¯quote:Op maandag 14 maart 2022 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
O, een covid-discussie.
[ afbeelding ]
De lente komt eraan, dat zal veel mensen goed gaan doen, lichamelijk en mentaalquote:Op maandag 14 maart 2022 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is wel echt kut. Ik moet wel zeggen dat ik ''gewoon'' kan werken, maar ik merk wel dat ik nog steeds last heb van dingen. Hopelijk trekt dat ook gauw weg.
jawel hoor.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
there is no vaccine for stupidity ¯\_(ツ)_/¯
Ja, een nucleaire winter zal het humeur van de meeste mensen niet zoveel goed doenquote:Op maandag 14 maart 2022 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De lente komt eraan, dat zal veel mensen goed gaan doen, lichamelijk en mentaal![]()
Mits Poetin in zijn hol terug kruipt dan
not gonna happenquote:Op maandag 14 maart 2022 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
GRMBL is de enige die erop zit te hopen.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, een nucleaire winter zal het humeur van de meeste mensen niet zoveel goed doen
Het helpt als je begrijpt waarom dat het geval is; en daar ben je blijkbaar blind voor.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Snap niet dat dat gelijk gezien wordt als complot/wappie hoek. Je mag toch gewoon zeggen dat na delta dus op omicron de vaccins gewoon slecht werken?
Lekker tegen ballie aankruipen in zijn kelder.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
GRMBL is de enige die erop zit te hopen.
Dit wel ja, lekker weer met zijn allen vrolijk in zon op terras, festival en strandquote:Op maandag 14 maart 2022 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De lente komt eraan, dat zal veel mensen goed gaan doen, lichamelijk en mentaal![]()
Dan heb je wel erg hoge nood.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker tegen ballie aankruipen in zijn kelder.
Echt?quote:Op maandag 14 maart 2022 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
GRMBL is de enige die erop zit te hopen.
Jij laat je alles wijsmakenquote:Op maandag 14 maart 2022 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het helpt als je begrijpt waarom dat het geval is; en daar ben je blijkbaar blind voor.
Liever de pretraket van LTVDK.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Wel een mooie liefdesverklaring toch, "I love you more than a nuclear war"
quote:Op maandag 14 maart 2022 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liever de pretraket van LTVDK.
nee buikpijnquote:Op maandag 14 maart 2022 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu al de hele ochtend aan het visruften?
Goeie. Ik moet gewoon aan de soja, hebben we onbeperkt gas.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:39 schreef CherryLips het volgende:
We kunnen meteen afgesloten worden van Rusland nu, hoef m'n huis voorlopig niet meer warm te stoken.
quote:Op maandag 14 maart 2022 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie. Ik moet gewoon aan de soja, hebben we onbeperkt gas.
Sperm whale grapje, jeweetz.quote:
Ja dat zei ik alquote:Op maandag 14 maart 2022 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)r-versie-van-omikron
Jaaj Omikron Turbo2020 all over again
oh nicequote:Op maandag 14 maart 2022 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)r-versie-van-omikron
Jaaj Omikron Turbo2020 all over again
ja maar we hebben em hier alquote:Op maandag 14 maart 2022 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt gelukkig 2000 kilometer van je Thaise eiland af.
Dan stel ik voor dat de volgende "Omikron Turbo Turbo" wordtquote:Op maandag 14 maart 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
maar fles die hebben we hier al
De subvariant is overigens niet nieuw: in Nederland is die al sinds februari dominant, meldt het RIVM.
Oooooh dit wist ik niet, dacht dat ze daar weer een nieuwe vleesetende variant hadden.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
maar fles die hebben we hier al
De subvariant is overigens niet nieuw: in Nederland is die al sinds februari dominant, meldt het RIVM.
nee niks aan de hand. chinezen lopen gewoon wat achterquote:Op maandag 14 maart 2022 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh dit wist ik niet, dacht dat ze daar weer een nieuwe vleesetende variant hadden.
Komt wel vaker voor in de bible belt denk ik zo.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Had een herinneringsfactuur gehad van de VvE, van de betaling van januari, maar die had ik gewoon betaald. Snapte er geen zak van. Het bedrag was ook drie euro hoger. Ik net bellen, en ze hadden het erover dat ze het hadden geprobeerd af te schrijven maar dat het was gestorneerd, weet ik het. Nou ik weet van niks. Ik bellen. Was het voor een andere bewoner met dezelfde achternaam![]()
![]()
Terwijl juist de familie van m'n moeder heel groot is.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt wel vaker voor in de bible belt denk ik zo.
Ventileren he. Gaat niet vanzelf wegquote:Op maandag 14 maart 2022 10:03 schreef Karzai het volgende:
Komt volgens mij van de boenmachine af. Ben even buiten gaan zitten
het is een oudje uit een parodieclip over counter strikequote:Op maandag 14 maart 2022 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm doet me denken aan fear the walking dead.
Had je iemand gematcht op ok cupid?quote:Op maandag 14 maart 2022 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, nog geen antwoord van de match
quote:Op maandag 14 maart 2022 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, nog geen antwoord van de match
quote:
crackers met hagelslag?quote:Op maandag 14 maart 2022 10:19 schreef dud0r het volgende:
10 uur geweest.
jullie weten waar het dan tijd voor is.
10 uur is chocoladetijd gekkiequote:Op maandag 14 maart 2022 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
crackers met hagelslag?
voel je je al wat beter?
quote:Op maandag 14 maart 2022 10:18 schreef kwiwi het volgende:
Nou m'n baas is er een paar weken niet, dat wordt veel overuren met 2 banen
Gelukkig.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
10 uur is chocoladetijd gekkie
het gaat beetje bij beetje beter.
hoest in ieder geval een stuk minder dus dat scheelt een hoop.
Jij bent toch leuker dan 98 procent van de rest van de staande pissers, stuur dat maar terug trouwens; "ja ik weet niet of je inmiddels al een worstje hebt kunnen vastgraaien maar dumpen die hap want hier ben ik"quote:
Ik kan geen dingen schrijven waar ik zelf niet in geloofquote:Op maandag 14 maart 2022 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent toch leuker dan 98 procent van de rest van de staande pissers, stuur dat maar terug trouwens; "ja ik weet niet of je inmiddels al een worstje hebt kunnen vastgraaien maar dumpen die hap want hier ben ik"
yup.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig.
dat hoesten is idd schijt irritant
mja snap ikquote:Op maandag 14 maart 2022 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
yup.
ben er ondertussen wel klaar mee na een week.
Hoesten is sowieso kut, hoe lang het ook duurt.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
yup.
ben er ondertussen wel klaar mee na een week.
Klein beetje zelfvertrouwen werkt beter dan het lekkerste luchtje of de blauwste pil of de joligste krullen.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan geen dingen schrijven waar ik zelf niet in geloof
eens.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoesten is sowieso kut, hoe lang het ook duurt.
ja hoorquote:Op maandag 14 maart 2022 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben weer klaar met vandaag, mag ik m'n bed weer in?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 14 maart 2022 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]oh gecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was die persoon ziek?
[..]gecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* dud0r geeft knuffel op afstandDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Ja, al jaren. We hadden vrijdags ook wel gehoord dat het nu echt op z'n eind liep, maar meh.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh gecondoleerd![]()
was die persoon ziek?
quote:Op maandag 14 maart 2022 10:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
gecondoleerd
* dud0r geeft knuffel op afstand
naarquote:Op maandag 14 maart 2022 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, al jaren. We hadden vrijdags ook wel gehoord dat het nu echt op z'n eind liep, maar meh.
[..]
ook al weet je dat het er aan komt blijft hetquote:Op maandag 14 maart 2022 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, al jaren. We hadden vrijdags ook wel gehoord dat het nu echt op z'n eind liep, maar meh.
[..]
Van mij welquote:Op maandag 14 maart 2022 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben weer klaar met vandaag, mag ik m'n bed weer in?
Jup, maar zelfvertrouwen faken heeft ook geen zin.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein beetje zelfvertrouwen werkt beter dan het lekkerste luchtje of de blauwste pil of de joligste krullen.
Gecondoleerd IJsquote:Op maandag 14 maart 2022 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
[..]Gecondoleerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
het is je vergevenquote:
Ik zou passen.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:36 schreef dud0r het volgende:
@:ijsdraakje help mij eens een beslissing te maken
https://secretlair.wizard(...)ducing-kaito-shizuki
ga ik deze wel of niet aanschaffen?
heb de street fighter en the manga cards ook al in m'n mandje zitten.
ik ga de tamiyo wel los kopen als ze gereleased zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is maar goed dat ik deze planeswalkers niet zo tof vind.
Dat is inderdaad zo'n beetje de enige die ik zou willen ja.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga de tamiyo wel los kopen als ze gereleased zijn.
en misschien de sorin
ik vind die emrakul in de maan zo schattig daarbij
gefeliciteerd?quote:Op maandag 14 maart 2022 11:51 schreef Recce het volgende:
Het is pi-dag!3,141592653589793238462643...
oh laat dan maarquote:Op maandag 14 maart 2022 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Alleen als je de omtrek weet te berekenen. De diameter is 20 cm.
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Als er een Liliana bij had gezeten...
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zijn wel teveel significante cijfers, maar vooruit.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet dat dit een Duitse flamingo is aan hoe hij met zijn pootjes heel subtiel een hakenkruis vormt.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oeh die had ik niet willen missen![]()
![]()
perfectquote:Op maandag 14 maart 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ziet dat dit een Duitse flamingo is aan hoe hij met zijn pootjes heel subtiel een hakenkruis vormt.
Ben je wel een beetje voorzichtig bij het aansnijden?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oeh die had ik niet willen missen![]()
![]()
Ik zie nu ook een Adolf snor.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ziet dat dit een Duitse flamingo is aan hoe hij met zijn pootjes heel subtiel een hakenkruis vormt.
Ik eet nu zijn kop opquote:Op maandag 14 maart 2022 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje voorzichtig bij het aansnijden?
Oeh.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:57 schreef dud0r het volgende:
Ja dat zou echt mooi geweest zijn. Er komen ook playmats van deze. Misschien ook halen
[..]
Ziek?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Kreeg mijn cracker met moeite naar binnen geschoven
Ik zou ook eerst kauwen op een cracker.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Via je mond geprobeerd?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |