Nouja Waterreus/Boschker, dan zeg je eigenlijk wel genoeg toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie Bijlow bij ons wel een Waterreus/Boscker achtige carrire hebben bij ons als hij niet meer wegkomt door zijn blessures is voor Feyenoord eigenlijk wel prima mits je elke keer een redelijke tweede doelman hebt.
Promenade bestaat niet meer wegens tegenvallende kijkcijfers.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit vindt @:slobeend waarschijnlijk wel leuk, die kijkt namelijk ook naar dat mensonterende promenade.
Ojee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:48 schreef fetX het volgende:
SlotGod is ziek en zit waarschijnlijk niet op de bank morgen. Pusic is eveneens ziek.
Een corona-uitbraak kan er ook nog wel bij met het oog op zondag.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:48 schreef fetX het volgende:
SlotGod is ziek en zit waarschijnlijk niet op de bank morgen. Pusic is eveneens ziek.
Morgen ben ik niet zo bang voor eigenlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:57 schreef Scrummie het volgende:
Alle ingredinten zijn aanwezig voor een blamage morgen en een gigantische kut zondag.
Ik zei het ook al toen bleek dat Bijlow en Kkc er niet bij waren!quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Kijk ze indekken omdat de trainer er niet bij is.
Echtquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Kijk ze indekken omdat de trainer er niet bij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |