Volgens VI het dubbele.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Man man man ...
[..]
Was het niet een stuk meer dan 5 miljoen? Ik kan mij herinneren dat het verreweg de duurste uitgaande transfers was vanuit Noorwegen.
Totaal niet boeiend gezien je vast die talloze potjes tegen de lamme en de blinde in de conference liek meeneemt.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord nu op 91 goals in alle competities. Even ter vergelijking de meest productieve andere seizoenen deze eeuw:
2002-2003: 108 goals.
2004-2005: 111 goals.
2016-2017: 102 goals.
Het kampioensjaar moet dus wel overtroffen kunnen worden. Er worden in ieder geval nog 11 wedstrijden gespeeld, een gemiddelde van 1 goal per wedstrijd lijkt me wel te halen.
De 6 voorronde-wedstrijden voor de ECL zitten er inderdaad bij ja. Maar Luzern en Elfsborg lijken me gewoon Eredivisie-waardige tegenstanders.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Totaal niet boeiend gezien je vast die talloze potjes tegen de lamme en de blinde in de conference liek meeneemt.
Hoeveel wedstrijden speelde Feyenoord in totaal in 2016/17? En hoeveel wedstrijden gaan we dit seizoen in totaal spelen?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De 6 voorronde-wedstrijden voor de ECL zitten er inderdaad bij ja. Maar Luzern en Elfsborg lijken me gewoon Eredivisie-waardige tegenstanders.
In 2003 speelde Feyenoord tegen AGOVV, in 2005 tegen Odd Grenland en in 2017 tegen FC Oss. Dat was een nog veel slechter niveau.
Dus die vergelijking is wel degelijk terecht.
45. 4 keer beker, 6 keer Europa League, 34 keer competitie en 1 keer Cruijffschaal.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden speelde Feyenoord in totaal in 2016/17? En hoeveel wedstrijden gaan we dit seizoen in totaal spelen?
Precies, een totaal onzinnige vergelijking dus die je maakt.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
45. 4 keer beker, 6 keer Europa League, 34 keer competitie en 1 keer Cruijffschaal.
Nu zitten we op iets meer. In ieder geval al 14 Europese wedstrijden en 1 bekerwedstrijd. Dus 49 potjes. Maximale aantal dit jaar is 54 wedstrijden.
Waar ben je dan in hemelsnaam tijd aan het insteken gezien je zelf bewijs aanlevert waarom de vergelijking totaal mank gaat?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
45. 4 keer beker, 6 keer Europa League, 34 keer competitie en 1 keer Cruijffschaal.
Nu zitten we op iets meer. In ieder geval al 14 Europese wedstrijden en 1 bekerwedstrijd. Dus 49 potjes.
En daarom moet je dat dus niet vergelijken.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nu zitten we op iets meer. In ieder geval al 14 Europese wedstrijden en 1 bekerwedstrijd. Dus 49 potjes. Maximale aantal dit jaar is 54 wedstrijden.
Niet totaal onzinnig maar inderdaad is het relevanter om het gemiddelde aantal goals per wedstrijd uit te rekenen. Dat ligt wel iets lager dan die eerdere seizoenen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, een totaal onzinnige vergelijking dus die je maakt.
Nou dan ff gemiddeld per wedstrijd:quote:Op maandag 14 maart 2022 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En daarom moet je dat dus niet vergelijken.
Substantieel verschil ook wel zeg.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou dan ff gemiddeld per wedstrijd:
2016-2017: 102 delen door 45 wedstrijden: 2,26 goal per wedstrijd.
2021-2022: 91 delen door 40 wedstrijden=2,28 goal per wedstrijd.
Nog steeds een hoger doelpuntengemiddelde dan het kampioensjaar dus.
Ja ik vind dit echt totaal niet boeiend verder, maar bedanktquote:Op maandag 14 maart 2022 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou dan ff gemiddeld per wedstrijd:
2016-2017: 102 delen door 45 wedstrijden: 2,26 goal per wedstrijd.
2021-2022: 91 delen door 40 wedstrijden=2,28 goal per wedstrijd.
Nog steeds een hoger doelpuntengemiddelde dan het kampioensjaar dus.
Wat wil je nou bereiken? Ik geef alleen maar aan dat het in aanvallend opzicht gewoon een erg goed jaar is voor Feyenoord. Dat is toch hartstikke mooi?quote:
#NooitmeerHiglerquote:Danny Makkelie staat volgens het Algemeen Dagblad zondag aan de leiding van de Klassieker tussen Ajax en Feyenoord. De leidsman kreeg afgelopen weekend rust om zich optimaal voor te kunnen bereiden op de topper in Amsterdam. De eerste Klassieker van het seizoen ging naar Dennis Higler, maar dat was ditmaal geen optie.
Higler ligt in Rotterdam namelijk onder vuur vanwege het hoge aantal strafschoppen dat hij tegen Feyenoord gaf. Geen scheidsrechter legde de bal tijdens wedstrijden van Feyenoord vaker op elf meter in het nadeel van de Rotterdammers. Hoewel Higler er goed opstaat bij de KNVB, wil de bond geen ophef veroorzaken en krijgt Makkelie de leiding.
Waar komt dit bericht vandaan? Vooral die tweede alinea lijkt me redelijk uit de duim gezogen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
#NooitmeerHigler
(@:OM Dit is geen dreigement)
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar komt dit bericht vandaan? Vooral die tweede alinea lijkt me redelijk uit de duim gezogen.
Zeker waar. Zoals gezegd is de vergelijking met die eerdere seizoenen niet helemaal fair vanwege het grote aantal wedstrijden dit seizoen maar het gemiddelde aantal goals is nog steeds uitstekend.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
20 goals in minimaal 11 wedstrijden lijkt me ook niet onrealistisch.
Ben wel benieuwd naar de loting vrijdag. Er zijn nog wel een paar tegenstanders in de Conference League waar we gewoon favoriet tegen zouden zijn.
Senesi tegen Ajax?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nog steeds geen eigen goal trouwens, ook wel opvallend.
Ik bedoel: Eigen goals die gemaakt werden voor Feyenoord. (En dus niet door Feyenoord.) 6 van de goals van Ajax dit jaar zijn eigen goals bijvoorbeeld.quote:
interessantquote:Op maandag 14 maart 2022 13:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik bedoel: Eigen goals die gemaakt werden voor Feyenoord. (En dus niet door Feyenoord.) 6 van de goals van Ajax dit jaar zijn eigen goals bijvoorbeeld.
Voetblessure. Slot zei dat hij hoopt en verwacht dat Bijlow op korte termijn aan sluit, maar komt vandaag of morgen meer nieuws over.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
Wat was er eigenlijk met Bijlow, zondag er weer bij?
Dat komt omdat het in aanvallend opzicht een matig jaar is, dan dwing je dat veel minder af.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik bedoel: Eigen goals die gemaakt werden voor Feyenoord. (En dus niet door Feyenoord.) 6 van de goals van Ajax dit jaar zijn eigen goals bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat komt omdat het in aanvallend opzicht een matig jaar is, dan dwing je dat veel minder af.
Nee hoor, ben vrij serieus.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]![]()
Heb je gewoon zin om te kloten of wat?
Dank. Zag op VI een artikel dat hij sinds 2019 de helft van de potten heeft gemist, dat is toch wel erg veel. Hoewel het geloof ik al een tijdje goed ging wat dat betreft.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Voetblessure. Slot zei dat hij hoopt en verwacht dat Bijlow op korte termijn aan sluit, maar komt vandaag of morgen meer nieuws over.
Ja en daardoor ook wat minder pingels denk ik oa. Weinig situaties ook waar we die hadden kunnen/moeten hebben dit seizoen. In de jaren van Pelle bijvoorbeeld speelden we lekker opportunistisch en kwamen daardoor veel in het strafschopgebied. Volgens mij is dat dit jaar wel wat minder.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat komt omdat het in aanvallend opzicht een matig jaar is, dan dwing je dat veel minder af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |