Gezamenlijke vijand genotquote:Op zondag 13 maart 2022 18:03 schreef PSVCL het volgende:
Hendrix tegn ajax , is in het voordeel van feyenoord
Doe dat dan ook niet!quote:Op zondag 13 maart 2022 18:03 schreef fetX het volgende:
We hebben Zwolle weer lekker in de wedstrijd laten komen.
Ik zit al in fase 5quote:Op zondag 13 maart 2022 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is toch wel de eerste keer dit seizoen dat ik echt wat chagrijnig wordt. Het lukt niet en het wil niet lukken.
@GGMM en @onlogisch snappen hoe je je voeltquote:Op zondag 13 maart 2022 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is toch wel de eerste keer dit seizoen dat ik echt wat chagrijnig wordt. Het lukt niet en het wil niet lukken.
Al trekken we komende week Mbappe, De Bruyne, Van Dijk, Courtois en Benzema aan, dan verliezen we er nog.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax wint ook wel van Feyenoord zonder Cuckcu
Je kunt beter spelers van Go Ahead, RKC en Cambuur aantrekkenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Al trekken we komende week Mbappe, De Bruyne, Van Dijk, Courtois en Benzema aan, dan verliezen we er nog.
mee eensquote:
Pics van de aankopenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:12 schreef Irritatie100 het volgende:
M'n vriendin wilde vanmiddag naar de IKEA, was eerst boos op haar dat we te laat thuis waren voor de aftrap terwijl ze had gezegd dat we op tijd zouden zijn. Heb daar nu wel spijt van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |