En dan? Was een flipperkast waarbij hij niets kon doen aan de eigen goal.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar in het buitenland wordt er op buitenlandse zenders ook naar Feyenoord gekeken.
Guus had er wel uit gemogen. Heeft alleen maar ruzie met de balquote:
Was, als ik het goed zag, "gewoon" achter de lijn door vPolenquote:Op zondag 13 maart 2022 17:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En dan? Was een flipperkast waarbij hij niets kon doen aan de eigen goal.
I know, waar zie je mij dat precies ontkennen? Was gewoon bij de 1ste keer lat al er in (volgens mij schreef ik dit eerder al)quote:Op zondag 13 maart 2022 17:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt, maar de buitenlandse focus ligt op de "eigen goal" van Sini, aldus @Erasmusquote:Op zondag 13 maart 2022 17:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was, als ik het goed zag, "gewoon" achter de lijn door vPolen
Ik ook niet, maar goed, ik heb dan ook geen verstand van voetbalquote:Op zondag 13 maart 2022 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt, maar de buitenlandse focus ligt op de "eigen goal" van Sini, aldus @:Erasmus
En die snap ik niet
Wat dus geen eigen goal is.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik nog minderquote:Op zondag 13 maart 2022 17:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar goed, ik heb dan ook geen verstand van voetbal
Die snap ik ook nog steeds totaal niet. @Erasmus verklaar je nader.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt, maar de buitenlandse focus ligt op de "eigen goal" van Sini, aldus @:Erasmus
En die snap ik niet
Ach, jij en ik beiden nog altijd meer dan @klaasweetallesquote:Op zondag 13 maart 2022 17:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik nog minder
Ik zie wel dat Feyenoord niet best speelt
Ik voorspel een strijd tegen AZ en Vitesse aan het einde van de rit.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Wij gaan onze 3e plaats niet vasthouden in deze huidige vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |