Het is inderdaad zo'n beetje de zwaarste route naar de finale, maar goed... als je echt een finale wil spelen zul je ook een keer zware tegenstanders tegenkomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vind het een klote-loting, zie ze eigenlijk als absolute topfavoriet. Maar hopelijk pakken jullie ze.
Lekker tripje toch, aardig goedkoop ook. Had daar eigenlijk op gehooptquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
Leicester….. kutfans, kutstadion, kutclub. Zonde voor een kwartfinale.
Voor degene die met auto gaan:quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker tripje toch, aardig goedkoop ook. Had daar eigenlijk op gehoopt
Heb mijn kruid al verschoten in Nice dit jaarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker tripje toch, aardig goedkoop ook. Had daar eigenlijk op gehoopt
Engelse steden zijn nooit bijzonder, maar prima voor voetbal wel, helemaal als uitsupporter. Dat kunnen ze prima daar. En een vlucht naar Londen en dan een uurtje met de trein kost je niksquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb mijn kruid al verschoten in Nice dit jaar
Nee, maar ben al eens ooit bij Leicester geweest tijdens PL duel, vond het nou niet echt bijzonder qua stad, sfeer, club, fans. Ik zou hotel in Birmingham hebben gekozen als ik was gegaan, veel beter daar.
Ga jij wel naar Praag?
Naar mijn mening is er geen echte topfavoriet. AS Roma, Marseille en Leicester City... allemaal beetje lood om oud ijzer.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vind het een klote-loting, zie ze eigenlijk als absolute topfavoriet. Maar hopelijk pakken jullie ze.
Hahaha dat is helemaal kut.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Engelse steden zijn nooit bijzonder, maar prima voor voetbal wel, helemaal als uitsupporter. Dat kunnen ze prima daar. En een vlucht naar Londen en dan een uurtje met de trein kost je niks
Ja, vlucht geboekt en een paar uur later bericht dat er wellicht geen fans bij mogen zijn. FML.
Is dit een serieuze vraag :’).!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:43 schreef tja77 het volgende:
Er vanuitgaande dat PSV zondag wint, wie hoop je dan dat er wint in de klassieker?
Ik twijfel nog, misschien een gelijkspel het beste voor PSV?
Ik hoop dat Feyenoord wint. PSV moet nog 3 punten goed maken op Ajax, want doelsaldo dat gaat 'm niet meer worden. Dan kan Ajax maar het beste verliezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:43 schreef tja77 het volgende:
Er vanuitgaande dat PSV zondag wint, wie hoop je dan dat er wint in de klassieker?
Nou, PSV is aan een leuke serie bezig maar als Feyenoord wint, en PSV gaat weer met lood in de schoenen naar de Kuip, dan kan je nog gewoon 3e worden. En dus geeneens vCL spelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag :’).!!!
Ajax staat 8 punten boven Feyenoord, ik denk een gelijkspel ja. Edit: Oh je bent nog bang voor de tweede plek, dat komt wel goed joh.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:43 schreef tja77 het volgende:
PSV moet nog naar de Kuip hè, vul daar maar een overwinning voor Feyenoord in.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax staat 8 punten boven Feyenoord, ik denk een gelijkspel ja. Edit: Oh je bent nog bang voor de tweede plek, dat komt wel goed joh.
Dan heb je nog 3 punten speling.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV moet nog naar de Kuip hè, vul daar maar een overwinning voor Feyenoord in.
Heb je gelijk in. Ik ging er eigenlijk vanuit dat PSV een beter doelsaldo had.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
2 eigenlijk met het huidige doelsaldo.
Feyenoord heeft een beter doelsaldo, en inderdaad je hebt nog speling. Maar dit PSV kan uit tegen Twente ook gewoon punten laten liggen.quote:
Veel te veel tegengoals helaas.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Ik ging er eigenlijk vanuit dat PSV een beter doelsaldo had.
Normaal gesproken zou ik zeggen dat dat onzin is, maar na die 4-4 kan 7-4 en 14-4 ook bestquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik zeggen dat dat onzin is, maar na die 4-4 kan 7-4 en 14-4 ook best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |