Wij gingen er dus op exact dezelfde manier af tegen Benfica.quote:Op woensdag 16 maart 2022 00:00 schreef Ciscus het volgende:
Dat Ajax kan er ook niks van he, zelfs tegen een gehavend benfica bakken ze er weinig van. Snappen ze niet dat we die coëfficiëntenpunten gewoon echt nodig hebben ofzo? Sjongejongejonge zeg
In defensief opzicht wil Madueke best nog wel eens verzaken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:21 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik altijd een interessante; laat je zo'n balende (getergde) jongen dat juist staan of juist niet. Het is volgens mij niet dat hij stopt met werken en dat hij z'n kop laat hangen toch?
Het gaat hier toch ook 90% van de tijd over Ajaxquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:57 schreef TehRocks het volgende:
Ik lees graag mee bij onze psvnetwerk collega's/dorpsidioten en verbaas me keer op keer dat het actiefste topic daar dat over Ajax is.
Nederlandse teams zullen tot in 2050 verliezen tegen Italiaanse/spaanse/portugese teams door onze manier van spelen. Je kan veel beter een Manutd oid loten dan Atletico of Benfica.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:54 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wij gingen er dus op exact dezelfde manier af tegen Benfica.
Aanvallend is de pijp na 'n helft ook wel leeg. Plus dat 'ie nog weleens geblesseerd is/raakt. Snap dan wel dat 'ie weleens wordt gewisseld.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:55 schreef TehRocks het volgende:
[..]
In defensief opzicht wil Madueke best nog wel eens verzaken.
Dat valt wel mee toch?quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat hier toch ook 90% van de tijd over Ajax
Het is wel de enige club waar we ons aan kunnen spiegelen, dus zo gek is dat ook niet toch? Omgedraaid idem.quote:
Weet ik joh, zowel ajax als psv naïef en niet scherp genoeg. Maar er waren voldoende ajax-fanboys die daar wat van vonden toen we verloren, inclusief dat benfica niet veel voorstelde.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:54 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wij gingen er dus op exact dezelfde manier af tegen Benfica.
Dat is verbazend?quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:57 schreef TehRocks het volgende:
Ik lees graag mee bij onze psvnetwerk collega's/dorpsidioten en verbaas me keer op keer dat het actiefste topic daar dat over Ajax is.
Kun je nagaan hoeveel mensen uit het ajax topic hier posten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat hier toch ook 90% van de tijd over Ajax
Of hoe weinig PSV supportersquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel mensen uit het ajax topic hier posten.
Je moet daar ook alleen komen rond de transferperiodes, dan is dat forum nog best vermakelijkquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:57 schreef TehRocks het volgende:
Deze slaan we even op en hopelijk hoef ik dit morgen niet aan te halen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:12 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Weet ik joh, zowel ajax als psv naïef en niet scherp genoeg. Maar er waren voldoende ajax-fanboys die daar wat van vonden toen we verloren, inclusief dat benfica niet veel voorstelde.
En nu dus kansloos onderuitgaan in eigen huis, ik vind dat wel geinig.
PSV speelt uitquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deze slaan we even op en hopelijk hoef ik dit morgen niet aan te halen.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja hallo, dat is niet de bedoeling. Maar we spelen uit en zijn slechts een klein provincieclubje zonder godenzonen en engelen die ons toezingen..quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat het een 50/50 wedstrijd zal zijn. Ik heb niet de illusie dat wij klassen beter zijn dan Kopenhagenquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
Succes vanavond voetbalvrinden. Beetje vertrouwen in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |