Die komen uit Jemen, daar heb ik al ervaring mee.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:12 schreef Tyr80 het volgende:
Hier wat ervaringen met foto's:
https://takecarebnb.org/g(...)t-in-overeenkomsten/
https://takecarebnb.org/gastgezin/je-leert-veel-van-elkaar/
Zijn die Oekrainse vrouwen makkelijk in bed te praten? ik heb veel goedkope Duitse Vodka in huis van het merk Gorbatsjov, wellicht dat ik ze daarmee een beetje los kan krijgen.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:18 schreef Tyr80 het volgende:
Ze komen eerst een weekendje proeflogeren lees ik, dus kunt ieder weekend een nieuwe Ivanka/Jana/Petruschka in bed huis hebben.
Een oekraiener in bed lullen met een Duitse Gorbatsjov, wat is Europa toch een mooi continent.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:22 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Zijn die Oekrainse vrouwen makkelijk in bed te praten? ik heb veel goedkope Duitse Vodka in huis van het merk Gorbatsjov, wellicht dat ik ze daarmee een beetje los kan krijgen.
Enige Oekraïense die ik ooit in bed heb gehad was niet echt geïnteresseerd in drank, wel in poeder. En toen ze wat hasj kreeg werd het pas echt een geil ding.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:22 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Zijn die Oekrainse vrouwen makkelijk in bed te praten? ik heb veel goedkope Duitse Vodka in huis van het merk Gorbatsjov, wellicht dat ik ze daarmee een beetje los kan krijgen.
Dus ff wat wierie halen, zal ik gewoon met buitenwiet beginnen dan? want die shopwiet is te sterk voor hun denk ik.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:27 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Enige Oekraïense die ik ooit in bed heb gehad was niet echt geïnteresseerd in drank, wel in poeder. En toen ze wat hasj kreeg werd het pas echt een geil ding.
Nee hasj zeg ik toch.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:29 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Dus ff wat wierie halen, zal ik gewoon met buitenwiet beginnen dan? want die shopwiet is te sterk voor hun denk ik.
oke hasj, dat is een waardevolle tip. Heb je toevallig ook enig idee of het een beetje makkelijk gaat om ze als katvanger voor een huurwoning in te schrijven om die vol te douwen met plantjes? Hebben ze een beetje die horen, zien en zwijgen mentaliteit? veel mensen uit die oostbloklanden hebben dat wel.quote:
N=1, maar idd, beetje illegaal gedoe had ze geen moeite mee.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:35 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
oke hasj, dat is een waardevolle tip. Heb je toevallig ook enig idee of het een beetje makkelijk gaat om ze als katvanger voor een huurwoning in te schrijven om die vol te douwen met plantjes? Hebben ze een beetje die horen, zien en zwijgen mentaliteit? veel mensen uit die oostbloklanden hebben dat wel.
Sowquote:Op zondag 13 maart 2022 16:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Die zitten nog liever in een oorlogsgebied dan bij jou in huis
Dan lijkt het mij wel goed volk, die kun je er wel bij hebben.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:36 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
N=1, maar idd, beetje illegaal gedoe had ze geen moeite mee.
Nee.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:22 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |