SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ok, ok, toppertje ben jequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was net een kusje terug aan het typen hoor
Da's best lang alweerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iets van 3 jaar volgens mij alweer weer.
Niets. Ik ben druk met Discord maar dat hoeft niet langer meer al mijn aandacht te hebben dus ik zal binnenkort weer eens wat gaan doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's best lang alweer
Wat doe je qua werk nu?
Ik ben heul geen duveltjequote:
Discord? Gamen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets. Ik ben druk met Discord maar dat hoeft niet langer meer al mijn aandacht te hebben dus ik zal binnenkort weer eens wat gaan doen.
Ik heb 2 vrij grote servers daar.quote:
Ahhhhh.quote:
Nog even naar een schuurfeest?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:01 schreef Dqod het volgende:
Beste mensen, tot de volgende ronde
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:01 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Byequote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:01 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh, bestaan die ook? Ik kom echt nooit op Nederlandstalige servers.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahhhhh.
Laatste jaren ook wel op div Fok Discord kanalen gehangen
Momenteel niet echt iets druks, als er weer eens gevreesd wordt voor de Fok toekomst dan komen er vaak dergelijke initiatievenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, bestaan die ook? Ik kom echt nooit op Nederlandstalige servers.
Ik verbaas me eigenlijk wel dat het er nog niet massaal is. Ik kwam toevallig eergisteren op die van Tweakers terecht. Ook niet heel groot, iets van 10k leden en vrij rustige server. Zou willen zeggen saai.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Momenteel niet echt iets druks, als er weer eens gevreesd wordt voor de Fok toekomst dan komen er vaak dergelijke initiatieven
Ik ging van de week met mijn vriendin uit eten bij de duurste plek in Amsterdam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
discord is m.i. een onoverzichtelijke bende als je een forum gewend bentquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verbaas me eigenlijk wel dat het er nog niet massaal is. Ik kwam toevallig eergisteren op die van Tweakers terecht. Ook niet heel groot, iets van 10k leden en vrij rustige server. Zou willen zeggen saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |