Het waren zijn eigen woorden....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Knap hoor dat jullie dat allemaal van iemands gezicht kunnen lezen.
ken jij die serie lie to mequote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Knap hoor dat jullie dat allemaal van iemands gezicht kunnen lezen.
Je kan toch hopen maar niet verwachten....????? Was voor ons toch ook afwachten terwijl ik hoopte dat Nawel weg ging verwachte ik een hoop Nawelstemmers en was bang dat ze niet zou gaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij loog dus dat hij hoopte dat Salar bleef...
dit is toch gunstig voor haarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:57 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
baalt ook? ze is er ook voor de poen natuurlijk
Hij zit liever met grace in de finale dus begrijpelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij had liever dat Salar eruit was. Sneaky mannetje. Eerst geloofde ik nog heel even dat Salar echt zijn maatje was..Ik was wat naïef
Whatever, Nawel is exit en Tobias is next. Simpel verhaal.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je kan toch hopen maar niet verwachten....????? Was voor ons toch ook afwachten terwijl ik hoopte dat Nawel weg ging verwachte ik een hoop Nawelstemmers en was bang dat ze niet zou gaan.
Krijgen ze donderdag wel te horen, na de bekendmaking wie er zijn genomineerd om Zaterdag te vertrekkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:49 schreef Sestra666 het volgende:
wel raar dat ze niks melden over dat het nog maar 2wk duurt
En de hele week hier al op voorsorteren in de daily.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:59 schreef Kinga het volgende:
Kunnen ze volgende week het dramatische afscheid tussen Grace en Tobi uitmelken..
maar anders was zij de volgende die eruit gingquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:59 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
met salar er nog in? die t wint van 7 x nominatie queen nawel?
o shit, salar is NL natuurlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar anders was zij de volgende die eruit ging
Kan je aub eens ophouden met je hatelijke gedrag tegen mij? Ben er wel een beetje klaar mee, dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |