zouden ze vorige week zaterdag al doenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze dat vanavond zouden gaan melden.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk in deze aankomende week.....ze krijgen ook veel over de buitenwereld te horen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mobieltjes allemaal stuk gegooidquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Alle tokkie Nawel fans zijn ineens verdwenen op Twitter en FB. De normale Nawel fans zijn over, en die posten normale berichten. Salar blijkt toch wel erg populair te zijn.
Hij loog dus dat hij hoopte dat Salar bleef...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:53 schreef Kinga het volgende:
Tobi had het niet verwacht. Ja dat was duidelijk van je kop te lezen die teleurstelling, eikel.
Zie met andere ogen.....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:53 schreef Kinga het volgende:
Tobi had het niet verwacht. Ja dat was duidelijk van je kop te lezen die teleurstelling, eikel.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij loog dus dat hij hoopte dat Salar bleef...
Knap hoor dat jullie dat allemaal van iemands gezicht kunnen lezen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij loog dus dat hij hoopte dat Salar bleef...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |