Fijn dat jij dat vind.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Je vind Kristoff iets te zwak,
en iemand die op de populariteit van een ander meesurft zou dan sterker zijn?
kromme redenatie
Dat vertelde net toch Tobias tegen haar in de keuken.....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar Nouchine weet officieel nog niet dat ze finalist is.
Mij maakt het niet uit hoeveel, tenzij BB belist dat het idd 2 NL en 2BE moet zijn. Moet van mij echt niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:32 schreef jorietje het volgende:
[..]
Kan niet… 2 Belgen en 3 Nederlanders
Nouchine is niet het toppunt van logica en zelfverzekerdheid.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat vertelde net toch Tobias tegen haar in de keuken.....
Ja, en hoorde het van de week ook na de nominatie bekendmaking maar dat is haar officieel nog niet verteld door BB...je weet toch, TV momentje en zulks...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat vertelde net toch Tobias tegen haar in de keuken.....
Honestly met iemand die eruit ziet als Salar zou ik ook in een trouple gaan hoorquote:
Maar echt he. Hoe Nouchine nu ook doet over die brief.. alsof ze een liefdesbrief geschreven heeft die ze toch niet wil laten lezen...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:31 schreef Poedelpoes het volgende:
Als ik Dago was zou ik echt jaloers zijn. Nouch en Salar hebben zoveel chemistry die Vimi of Grace en Tobias nooit zullen hebben.
Hier ook, tuuuterende auto's door de straten...ze zijn nog bezig...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
zo ben weer terug, even door de straat gerent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet van mij ook niet. Is wel letterlijk gezegd tijdens de tv uitzendingenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit hoeveel, tenzij BB belist dat het idd 2 NL en 2BE moet zijn. Moet van mij echt niet.
Ik zie daar echt geen romantiek in…quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:31 schreef Poedelpoes het volgende:
Als ik Dago was zou ik echt jaloers zijn. Nouch en Salar hebben zoveel chemistry die Vimi of Grace en Tobias nooit zullen hebben.
Ik kan me ook echt voorstellen dat Nouchine altijd kneusjes heeft gedate of al te lang in een relatie zit met Dago. En dan ineens is daar Salar ja.. dan schrijf ik ook wel een liefdesbrief 🥵🥵🥵🥵quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Maar echt he. Hoe Nouchine nu ook doet over die brief.. alsof ze een liefdesbrief geschreven heeft die ze toch niet wil laten lezen...
dream onquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:34 schreef jorietje het volgende:
Wat doet nouchine geheimzinnig? Heeft ze net gezegd in het geheim dat ze Salar liever ziet dan Dago? Maar dat mag niet hardop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |