er werd niet meer genomineerd, werd gezegd in de uitzending, wij nomineren, door te stemmenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:19 schreef jorietje het volgende:
Nouchine en Kris gaan niet op Salar stemmen. Toby en Grace niet op elkaar. Wordt gelijkspel. Ben benieuwd wie LB gaat worden dan… hoop Kris
Volgens mij hoeven ze helemaal niks meer te doen. Ze hoeven niet meer te stemmen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef suzi1 het volgende:
tobie en grace gaan het vast nog viezer spelen nu. hoe ze al heel de tijd kijken...
of ik denk dat maar weer zo te zien. maar ik vind het er van afstralen
dus hopelijk gaan die 2 niet noes voor de kar spannen
Ja dat had ik ff gemist. Excuses moi!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
er werd niet meer genomineerd, werd gezegd in de uitzending, wij nomineren, door te stemmen
Maakt weinig meer uit want stel dat Nouch tegen Salar gaat dan komt Grace of Tobias alsnog naast Salar op de bank.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef suzi1 het volgende:
tobie en grace gaan het vast nog viezer spelen nu. hoe ze al heel de tijd kijken...
De jongens ieder een slipper. Hoe schattig is dat dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar al z'n kadootjes die hij achtergelaten had weer verzamelen.
Kristof vroeg wanneer z'n radiopensioen was.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:28 schreef Lux069 het volgende:
Nog even teruggekeken, Peter zegt tegen Kristof: 2 april.
Dus nog steeds niet duidelijk voor de bewonerts?
Als het goed is, nomineren de bewoners niet meer en is het aan de kijker om te beslissen welke Nederlanders de finale ingaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:25 schreef suzi1 het volgende:
Tobiquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Als het goed is, nomineren de bewoners niet meer en is het aan de kijker om te beslissen welke Nederlanders de finale ingaan.
Kris is sowieso zeker, door de sleutel, Nouch ook zeker, 2e Belg, dus het gaat nu nog om de 3 Nederlanders. 1 ervan moet weg.
Er is geen bank meer. Nouch zit al tweede belg al save.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maakt weinig meer uit want stel dat Nouch tegen Salar gaat dan komt Grace of Tobias alsnog naast Salar op de bank.
Dagobert...dikzakquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dago ,ik mis u zo.
[ afbeelding ]
Dat is al tijdens de uitzending gezegd....er moet nog 1 nederlander eruit en dat gebeurt in de loop van de week.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:28 schreef freaky40 het volgende:
Er moet nog even een momentje komen waarin Nouchine tot finalist wordt gebombardeerd.
Nouch zeilt op de winnaars mee. Zij volgende week op de stoel en er uit hoop ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:29 schreef jorietje het volgende:
Salar is duidelijk ontroerd dat nouch het fijn vindt dat hij er nog is. Schatje
Dat weet ik maar Nouchine weet officieel nog niet dat ze finalist is.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is al tijdens de uitzending gezegd....er moet nog 1 nederlander eruit en dat gebeurt in de loop van de week.
Je vind Kristoff iets te zwak,quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Denk, mocht er een Belg (moeten) winnen dit jaar dan hoop ik op Nouchine. Ik vind Kristof net iets te zwak. Nouchine surft op de populariteit van Salar mee.
Kan niet… 2 Belgen en 3 Nederlandersquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nouch zeilt op de winnaars mee. Zij volgende week op de stoel en er uit hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |