Eerste wedstrijd van het jaarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
pullie![]()
Wel heerlijk weer vanmiddag. Nog getraind in het zonnetje?
Fijn!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyyhelemaal prima!
Ik moest even wennen aan het liedje van S10 maar het is helemaal niet verkeerd. Zelfs de oehoehoee's en dadadada's wennen al.
quote:
De eerste, yay! En ook goed geroeid en geschreeuwd?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd van het jaar![]()
Deze was 2 jaar niet doorgegaan dus echt wel leuk weer op de Amstel![]()
Ik heb me wel de halve week kapot moeten bellen om overal invallers te vinden wegens alle coronagevallen
eyyyquote:
yep. Was heerlijk! Echt even nodig gehad. Dat moe en duf en lusteloos gevoel in mijn hoofd is in elk geval weg.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn!Je was even weg toch? Was het leuk?
Liedje van S10 vind ik mooiGaat niet winnen, maar ik denk dat het met een goede presentatie en live-zang wel top 10 zou kunnen worden
Ruim meer dan ooit hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
De eerste, yay! En ook goed geroeid en geschreeuwd?
Maar wat.....veel coronagevallen? toch nog?
Die al oude Harryquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heyeyeyo.
Daylight come and me wanna go home
oh joh dat klinkt niet helemaal goed. Ondanks de prikken en boosters.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ruim meer dan ooit hoor
Ze vallen echt bij bosjes, niet letterlijk want de symptomen vallen mee maar ja je mag toch niet even komen sporten dan natuurlijk. Dus de helft van de ploegen moesten met een invaller varen en er waren ook achten waarbij er 5 griep of corona hadden dus dan houd het op
Koeneloenquote:
Nee die schreven we dan maar weer uitquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh joh dat klinkt niet helemaal goed. Ondanks de prikken en boosters.
5 invallers zoeken lijkt me wel heel lastig
Is ie dood?quote:
yep! Terug in ons kikkerlandje. Met heerlijk zonnetje vanmiddag.quote:
quote:
Denk dat het nu meer overeenkomt met een "gewone" griep? Hoewel 70.000 per dag wel veel is.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die schreven we dan maar weer uit![]()
Maar goed nog steeds zo'n 70.000 gevallen per dag dus dat gaat nog steeds best rap
Hoe was het?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep! Terug in ons kikkerlandje. Met heerlijk zonnetje vanmiddag.
Het was heerlijk! Zalig weer, prachtig eiland. Veel gehiked. Ik voel mijn spieren wel. Er zitten weinig vlakke stukken op dat eiland. Vooral autorijden was een bijzonder ervaring. Wegen met 20% bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe was het?
Heb geen reisverslagen gezien
Nicequote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het was heerlijk! Zalig weer, prachtig eiland. Veel gehiked. Ik voel mijn spieren wel. Er zitten weinig vlakke stukken op dat eiland. Vooral autorijden was een bijzonder ervaring. Wegen met 20% bijvoorbeeld.
Genoten in elk geval. Smaakt naar meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |