Zou Tobi echt zo slecht zijn?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:28 schreef humpty het volgende:
Jaahaa Tobias camera staat op jullie...nu moet je goed nadenken he over wat je zegt
Grace denkt dat Nawel wint en als Nawel weg gaat staan wij in de finale he zegt Tobias
maar is dubbel he hij wil toch dat zijn maatje blijft
Ben benieuwd wat hij had gezegd als er geen camera op hem stond
Mooi, hij heeft zich echt laten kennen in dat gesprek met Kristoff 'dankzij mij ben je hier nog' , na die steken van Nawel kwam hij ineens tot inkeer, triest..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:04 schreef Verida het volgende:
[..]
maarja, degene die gewonnen heeft.....moet wel beseffen dat diegene er door mij in is gebleven en dat door mij de pot nog een beetje gespekt is geworden, want daarbij heb ik me wel aan mijn woord gehouden en alles gedaan om de pot te spekken....
Hij is zich zo bewust van die camera ...waarom zou je steeds kijken of die op je gericht isquote:
Ik vind die spellen die ze verzinnen zo ontzettend leuk.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:32 schreef ledn81 het volgende:
Salar en Kris hebben weer een nieuw spel verzonnen![]()
Gooien met hoepels om de paal waar ze eerder op moesten zitten.[ afbeelding ]
Ja, dat wel. Maar volgens mij vind hij Salar wel zijn maatje.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:33 schreef humpty het volgende:
[..]
Hij is zich zo bewust van die camera ...waarom zou je steeds kijken of die op je gericht is
Zo belangrijk voor hem hoe de kijkers over hem denken
Zeg niet dat hij slecht is maar heeft veel issues en is toch al een paar keer flink door de mand gevallen
heb je hem weer.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:41 schreef WARIO14 het volgende:
Dat Nawel maar begint met de wielletjes van haar koffer te smeren .
Want het is een redelijk eindje tot in Waterloo .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |